خرید مستقیم پسته احمد آقایی نوق

پسته احمد آقایی نوق شهر رفسنجان از نظر ظاهر و مرغوب بودن، زبان زد است و برای خرید مستقیم این نمونه بهترین روش این است که با شرکت های بازرگانی فعال در همان منطقه مراجعه کرد.
پسته احمد آقایی نوق که منطقه در شهرستان رفسنجان است، از پوسته سفید و مغز ماتیکی بهره می برد به طوریکه از نظر زیبایی در کنار رقم ممتاز زرندی، حرف اول را در این خشکبار می زنند.
مغز این پسته نیز در کتار خود آن بازار بسیار خوبی دارد و حتی آن را برای صادرات نیز مورد استفاده قرار می دهند، البته به دلیل قیمت خرید بالایی که دارد به محدود کشور های که درآمد سالانه آنها بالاست، ارسال می شود.
بهترین انس پسته احمد آقایی برای خرید 22 است و حتی گاهی نمونه های هم دیده شده که انس آنها به زیر عدد 22 نیز می رسد. انس پسته یک شاخصه است که بیانگر سایز آن می باشد و هرچه عدد پایین تری نشان دهد این محصول درشت تر است.

صادرات پسته احمد آقایی نوق

صادرات پسته احمد آقایی منطقه نوق رفسنجان نیز رونق دار است و عمده آنهم به کشور هند و همچنین نمونه های با کیفیت پایین تر آن به کشور روسیه  و ترکیه صورت می گیرد.
کشور هند به دنبال نمونه پسته ای است که بدون لک و سفید باشد و به همین علت، آنها از مشتریان دائم پسته احمد آقایی نوق هستند زیرا رقم برداشتی این منطقه همان طور که ذکر شد برون کوچک ترین لک می باشد و بسیار سفید نیز است.
بهترین روش خرید مستقیم و حتی آنلاین و اینترنتی این رقم این است که، آن را از شرمت های فعال و همچنین کشاورزان همان منطقه تهیه نمود که کاملا به این محصول آشنا هستند و بهتر و راحت نیز می توانند مشاوره خرید را به مشتریان عرضه کنند.
منبع: بازار پسته احمد آقایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا