خرید مغز پسته سبز ارزان به صورت عمده

مغز پسته سبز چه ویژگی های دارد؟ وقتی ارزان خرید می شود، آیا از ویژگی آن کاسته می شود؟ کدام شهر به صورت عمده آن را سفارش می دهد؟
مغز پسته سبز به تصور عام مردم یعنی مغز های کال، در صورتی که هر مغز کالی سبز است، ولی هر سبزی مغز کال نیست، زیرا مغز های رسیده که دسته مهمی از این فرآورده را تشکیل می دهند، بعضی هاشون رنگ سبز فوق العاده دارند، که مناسب هست هم برای خرید داخلی و هم خرید های خارجی.

خرید و فروش مغز پسته در تهران

شهر تهران را می توان بزرگترین خریدار مغز پسته به صورت عمده نام برد، و بعد استان آذری زبان مانند آذربایجان شرقی رتبه های بعدی را دارند و عمده خرید و فروش آنها مربوط به مغز پسته کال است، که نوع معمولی و متوسط قیمت آن در بازار این استان ها سفارش داده می شود.

مغز پسته کال

مغز پسته سبز کال

مغز پسته کال یعنی مغز کی که قبل از اینکه رسیده شود، از درخت بچینند و عمده ویژگی این مغز پسته این است که رنگ سبز تیره ای دارد، که مناسب است برای صنایع غذایی مانند شرینی پزی ها و کارخنجات شکلات سازی و برای تبدیل پودر.
خرید مغز پسته کال بیشتر از شهر کرمان به صورت عمده انجام می شود.

مغز پسته ارزان

قیمت عمده مغز پسته ارزان

قطعا مانند هر محصولی این فرآورده پسته وقتی قرار است به صورت ارزان سفارش داده شود، کمی از کیفیت آن کاسته می گردد، اما یک ویژگی استثنائی که مغز پسته دارد این است که در قیمت آن اندازه مغز نیز موثر است و می توان در کنار سفارش عمده، مغز های لپه و ریز نیز را با قیمت ارزان خرید نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا