خرید و خریدار مغز پسته سبز

خرید و فروش مغز پسته در چه مراکزی در سرتاسر کشور صورت می گیرد؟ می توان گفت خرید و فروش مغز پسته سبز تولید شده در کارگاه ها و شرکت ها در مراکز و نمایندگی های عرضه کننده این محصول عرضه می شود و شما در هر کجای این سر زمین باشید به هر مقدار می توانید این محصول را چه برای صادرات و یا استفاده داخلی خریداری نماید، چرا که آن ها این محصولات را به قیمت تولید کننده و بدون هیچ گونه واسطه ای که بر قیمت این محصول تاثیر گذار باشد، تهیه می نمایند.خرید و خریدار مغز پسته سبز

خریداران برتر مغز پسته در سراسر کشور

خریداران برتر مغز پسته در سراسر کشور

مغز پسته از جمله محصولاتی است، که هم خریداران داخلی و خارجی در سرتاسر کشور دارند. از جمله خریداران این محصول می توان به شیرینی پزی ها، غذا فروشی ها و غیره اشاره داشت. خریداران مغز پسته برای این که بتوانند محصول مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنند، می توانند این محصولات را از نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر در سرتاسر کشور خریداری کنند. 

هنگامی که خریداران به فروشگاه ها و مراکز خرید مراجعه می کنند، با تنوع بسیار بالای از محصولات روبرو می شوند و آن ها می توانند محصول مورد نیاز خود را از میان این محصولات خریداری کنند. محصولات عرضه شده در این مرکز به صورت بسته بندی و کیلویی می باشد و خریداران می توانند محصول خود را با توجه به میل و خواسته خود به مقدار مورد نیاز خود از این مراکز با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایند.

تولید مغز پسته با اندازه های مختلف

تولید مغز پسته با اندازه های مختلفتولید مغز پسته با اندازه های مختلف در کارگاه ها و مراکز تهیه و فرآوری این محصولات، تهیه و برای فروش به مراکز و نمایندگی های معتبر فروش این محصول عرضه می گردد و در این مراکز تولید، مغز پسته با اندازه های مختلف با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های تولید این محصولات تهیه و تولید می شود و سپس در بسته بندی های بسیار مناسب برای فروش در این مراکز به صورت کیلویی و بسته بندی عرضه می شوند.

یکی از جمله دستگاه های مورد استفاده در مغز کردن پسته های درب بسته، پسته مکانیک خندان می باشد، این دستگاه این امکان را به تولید کنندگان در کارگاه ها می دهد که بتوانند پسته های درب بسته را خندان نمایند. 

به عنوان مثال از مغز پسته سبز کال در کارگاه ها به شکل‌های مختلف مانند پودر، شکسته و آسیاب شده، مورد استفاده در کارخانه‌های و کارگاه‌های تولید شیرینی پزی برای تهیه انواع قاووت، کیک، گز، باقلوا، آب‌نبات و همچنین انواع بستنی‌های سنتی و مدرن استفاده می‌شود.

خواص درمانی و غذایی مغز پسته چیست؟

خواص درمانی و غذایی مغز پسته چیست؟

خواص درمانی و غذایی مغز پسته بسیار زیاد است به صورتی که این محصول پر خاصیت برای همه گروه های سنی توصیه می گردد و هیچ گونه منع غذایی ندارد. 
از جمله خواص این محصول می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. برخی از این مزایا شامل داشتن قلبی سالم، کنترل وزن، مواظبت در برابر بیماری دیابت و فشار بالای خون و بهبود گوارش است. ویتامین‌ها مواد معدنی چربی‌ها و پروتئین‌های که در پسته یافت می‌شود برای سلامتی بدن بسیار مفید است. 
  2. پسته دارای مواد مغذی زیادی همچون کربن هیدرات‌ها، پروتئین‌ها، چربی‌ها، فیبر غذایی، فسفر، پتاسیم، ویتامین B6، کلسیم، آهن، منیزیم، روی، مس، منگنز، ویتامین C، نیاسین، ویتامین E، ویتامین A، ویتامین k است تمام این مواد مغذی باعث شده‌اند که پسته یک ماده عالی برای سلامت انسان باشد.
  3. پسته یکی از انتخاب برتر برای افرادی است که حال رژیم گرفتن برای کاهش وزن خود هستند. شواهد نشان می‌دهد که پسته به خاطر کالری اندک، پروتئین بالا، اسید چرب غیر اشباح اندک و اسید چرب غیر اشباح بالا برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند بسیار مفید است.
  4. پسته به کاهش خشکی پوست کمک زیادی می‌کند اسیدهای چرب موجود در آن نقش مهمی در آن بازی می‌کنید همچنین چربی به عنوان یک مانع خوب عمل می‌کند.

خرید و فروش مغز پسته در سراسر ایران

خرید و فروش مغز پسته در سراسر ایرانخرید و فروش مغز پسته در سرتاسر ایران از طریق نمایندگی ها و مراکز فروش عرضه این محصولات، صورت می گیرد، چرا که این مراکز هم می توانید نرخ پسته امروز که مربوط به قیمت پسته مرغوب عرضه شده می باشد را مشاهده نماید و هم می توانید با خیال راحت محصول مورد نیاز خود را خریداری نماید.

همانطور که می دانید یکی از جمله کشور های صادر کننده پسته به شمار می رود و این محصول را به بسیاری از کشور ها صادر می کنند، پس می توان گفت خریداران مغز پسته فقط مربوط به خریداران داخلی نیست و تاجران که یکی از خریداران این محصول بشمار می روند می توانند در هر کجای این سرزمین هستند این محصول را از مرکز خرید پسته، با قیمت مناسب و کیفیت بازار خریداری نمایند. 

خریداران با مراجعه به این مراکز در هر جایی این مرز و بوم می توانند محصول مورد نیاز خود را تهیه نموده و همچنین قیمت مغز پسته تواضع و سایر محصولات عرضه شده مورد نیاز خود مطلع شوند.

ارزان ترین مغز پسته ها مربوط به چه نوع پسته ای است؟

ارزان ترین مغز پسته ها مربوط به چه نوع پسته ای است؟ارزان ترین پسته پسته کله فندقی می باشد و گران ترین پسته، پسته اکبری و بعد از آن پسته احمد آقایی است. پسته احمد آقایی جزو پسته های صادراتی است که مشتریان زیادی دارد.

واقعیت آن است که خریدن پسته برای آنها که در بازار خشکبار هم هستند خرید مغز پسته قزوین خرید سختی به حساب می‌آید و تجربه لازم دارد برای همین بهتر است قبل از شلوغی بازار و خرید‌های لحظه آخری به سراغ خریدن پسته بروید تا فرصت داشته باشید از میان ده‌ ها نمونه، پسته بهتری را انتخاب کنید.

اما ساده‌ ترین روش برای خریدار پسته افراد بی‌ تجربه فروش پسته در تهران خام است که تکلیف مزه، رنگ و شکلش روشن است.

هر چند می توانید برای این که بتوانید ارزان ترین مغز پسته ها را از هر نوعی خریداری کنید می توان به خریداران پیشنهاد داد که از مراکز و نمایندگی ها این محصول را خریداری کنند، چرا که این مراکز علاوه بر این که محصول را با قیمت مناسب عرضه می کنند، بلکه می توانید در ایام سال از تخفیفات این مراکز نیز استفاده نماید و از خرید خود سود بیشتری ببرید.

راهنمای خرید مغز پسته با کیفیت بالا

راهنمای خرید مغز پسته با کیفیت بالا

برای این که بتوانید یک مغز پسته با کیفیت بالا را خریداری نماید، باید سعی کنید حتما پسته خود را از جایی تهیه کنید که اطمینان دارید که جنس کهنه به مشتری نمی‌فروشند مانند: مغازه‌هایی معتبر که مشتریان زیاد دارند و جنس روی دستشان نمی‌ماند بهترین گزینه هستند.

اموزش خرید و فروش پسته کار سختی می باشد و فقط کارشناسان می‌توانند آن را تشخیص بدهند. اگر گردوی مانده را ببینید به راحتی متوجه می‌شوید که کهنه است، زیرا گردو پس از مدت‌ زمانی روغن می‌اندازد و از این طریق می‌توان کهنگی‌اش را تشخیص داد. ولی پسته چون پوست دارد ماندگی‌اش را خوب نشان نمی‌دهد و شاید در ظاهر بی‌عیب و نقص باشد حال‌ آنکه ممکن است از داخل کرم‌ زده و آلوده به سم آفلاتوگسین که سمی کشنده است باشد.

ممکن است پسته خندان مخلوطی از دو نوع پسته خندان و  پسته اکبری آب خندان باشد. شاید بپرسید چگونه می‌توان این موضوع را تشخیص داد. بهترین راه برای شناخت پسته آب خندان این است که ابتدا از پسته موردنظر یک‌ مشت برداشته و نزدیک گوش خود ببرید و تکان دهید اگر صدای مغز آن‌که به دیواره پوست می‌خورد مشهود بود یعنی آن پسته به‌ طور مصنوعی آب خندان شده است به‌طوری‌که این نوع پسته قبلاً خندان نبوده و بروشی آن را خندان کرده‌اند.

چه عواملی در ارزش گذاری مغز پسته نقش دارند؟

چه عواملی در ارزش گذاری مغز پسته نقش دارند؟شاید این سوال در ذهن شما به وجود بیاید که انس پسته چیست؟ انس پسته دهن بست نیز می باشد؟ می توان گفت انس پسته در واقع معیاری برای سنجش درشتی و بزرگی و کوچکی پسته است که از زمانن های قدیم برای ارزش گذاری مغز پسته از این روش استفاده می نموده اند، به این صورت که انس پسته را با یک ترازو و با قرار دادن سنگ 142 گرمی در یک کفه و وزن کردن این مقدار می باشد که سپس مقدار 142 گرمی پسته را دانه دانه می شمارند و تقسیم بر 5 می کنند.

با این که 5 تا 5 تا پسته را می شمارند و هر 5 عدد پسته را یک انس می نامند و هر چه انس کمتر باشد پسته درشت تر و سنگین تر است بیشتر باشد پسته ریزتر خواهد بود. 
هر پسته انس مخصوص به خود را دارند به صورتی که می توانن گفت انواع انس پسته عبارتند از:

  1. پسته احمد ريالایی معمولا انس 22-24 شروع می گردد.
  2. پسته اکبری20-22 که انس پایین تری دارد و قیمت بالاتری.
  3. پسته فندقی ریز که انس 28-30 است.
  4. پسته کله قوچی 20-22

شاید بتوان گفت انس یکی از عوال موثر در ارزش گذاری مغز پسته و موثر در قیمت خرید پسته از کشاورز و فروش در بازار به شمار برود.

کشور های وارد کننده مغز پسته از ایران کدام اند؟

کشور های وارد کننده مغز پسته از ایران کدام اند؟

یکی از جمله محصولاتی که از مهم ترین محصولات صادراتی کشور ایران بشمار می رود و به عنوان یکی برند و نماد که معرفی کننده تاریخ کشور ایران می باشد، مغز پسته تولید پرورش یافته در باغات پسته توسط تولید کننده گان برتر این مرز و بوم است که امروزه این محصول بسیار ارزشمند با کیفیت و بسته بندی بسیار مناسب تولید و به بسیاری از کشور ها که مغز پسته از جمله ضروری ترین محصولات وارداتی خود بشمار می رود، صادر می گردد. 

از جمله کشور های وارد کننده مغز پسته ایرانی عبارتند از:

  • عراق
  • روسیه
  • سوریه
  • تاجکستان
  • گرجستان
  • کشور های اروپایی

خلال مغز  پسته کال یکی از بهترین فرآورده های صادراتی پسته ایران است که به علت رنگ بسیار سبز، روغن کافی و طعم درجه یک به سراسر دنیا صادر می شود. با توجه به اینکه خلال پسته یکی از فرآورده های گران قیمت پسته است. برای خرید خلال مغز کال پسته نیاز به صرف هزینه زیاد می باشد فلذا لازم است در رابطه با و یژگی ها، کیفیت، نحوه بسته بندی و شرایط نگهداری آن اطلاعات بیشتری کسب شود. این محصول در ایران به عنوان یکی از فرآورده های اصلی پسته شناخته می شود.

بازرگانی تولید و فروش مغز پسته

بازرگانی تولید و فروش مغز پسته پسته و مغز پسته ایران از انواع دیگر پسته دنیا بسیار خوش طعم تر است، چرا که به علت اقلیم آب و هوایی کیفیت پسته ایران بسیار بالا و صادراتی می باشد. هر کشور متناسب با فرهنگ مصرف خشکبار، میزان مصرف و موارد مصرف از نوع یا انواع خاصی از مغز پسته ایران بهره می برد که در بررسی انواع مغز پسته ایران می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • مغز پسته گندمی
  • مغز پسته اکبری
  • مغز پسته فندقی

بازرگانی های تولید و فروش مغز پسته می توان گفت از جمله مراکزی هستند که مغز پسته خریداری و فرآوری شده خود را با جذب مشتری خارجی برای رونق بخشید به کسب و کار خود و همچنین ارز آوری به امر صادرات می پردازند و محصولات خود را با بسته بندی بسیار مناسب و کیفیت بالا به مشتری عرضه می نمایند و آن ها را مشتری همیشگی خود می کنند.

فروش مستقیم مغز پسته در ایران

فروش مستقیم مغز پسته در ایران

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکننده های مطرح انواع مغز پسته و فرآورده های پسته با کیفیت صادراتی به سراسر دنیا می باشد.

تنوع تولیدات ایران در زمینه محصول استراتژیک پسته و فرآورده های آن بسیار زیاد است و بعد از آمریکا (کالیفرنیا) ایران بیشترین تولید سالانه انواع پسته را به خود اختصاص داده است.

مغز پسته ایران از انواع دیگر مغز پسته دنیا بسیار خوش طعم تر است چرا که به علت اقلیم آب و هوایی کیفیت پسته ایران بسیار بالا و صادراتی می باشد. با توجه به اینکه ایران از قدیمی ترین کشور های تولیدکننده پسته است کیفیت صادراتی این محصول بسیار در سراسر دنیا شناخته شده می باشد و غالبا در تمام کشور های دنیا بازار خود را یافته است.

یکی از جمله مراکزی که به عرضه مستقیم مغز پسته در سرتاسر کشور می پردازند و تمامی خریداران داخلی و خارجی می توانند با مراجعه حضوری و غیر حضوری از این مراکز اقدام به خرید نمایند، مراکز و نمایندگی های معتبر هستند که به عرضه مستقیم این محصول بدون هیچ گونه واسطه ای به قیمت تولید کننده با کم ترین سود به دست مشتری می رساند.

تفاوت های مغز پسته درجه یک و دیگر پسته ها در چیست؟

تفاوت های مغز پسته درجه یک و دیگر پسته ها در چیست؟

زمان برداشت مغز  پسته کال اوایل مرداد ماه است، یا اصطلاحا در اولین مراحل تشکیل مغز پسته باید چیده شود. هر چه از طرف مرداد ماه به طرف شهریور ماه پیش رویم مغز بزرگتر و سبزینگی آن کمتر می شود و از حالت کال در می آید. قیمت گذاری آن بر اساس زود یا دیر چیدن آن صورت می گیرد. این نوع مغز (مغز کال ) بیشتر برای کشور های ثروتمند اروپایی صادر می شود.

همچنین می توان گفت تمامی پسته های عرضه شده در نمایندگی ها و مراکز فروش درجه یک می باشد و دارای خواص مشترکی هستند و تنها تفاوت آن ها در محل کشت و پرورش آن ها است، به صورتی که بعضی از پسته ها با توجه به شکل ظاهری ویژه ای که دارند و مشتری پسند تر است قیمت آن به تناسب پسته ای که ظاهری خوبی ندارد و مشتری کمتری این محصول را پسند می نماید، دارد و به همین میزان قیمت کمتری نیز دارد.

یکی از جمله پسته های موجد در مراکز فروش مغز پسته موشو که در گروه مغز پسته رسیده قرار می گیرد، اولین آن شکم سبز و دومین نوع آن مغز سیاه رنگ که هر چه درصد آن در محصول بیشتر باشد نرخ و کیفیت آن کمتر است.

خرید مغز پسته از حراجی ها

خرید مغز پسته از حراجی ها

هنگامی که شما به حراجی ها برای خرید مغز پسته مراجعه می کنید متوجه می شوید، در حراج پسته، پسته فندقی معروف‌ترین رقم پسته بشمار می روند. اسم آن به دلیل شباهت زیاد به میوه فندق به پسته فندقی معروف است. نام دیگر آن پسته احدی می‌باشد. ازنظر شکل و ظاهر از بقیه انواع پسته کوچک‌تر می‌باشد.

این پسته به دلیل اینکه ریزتر می‌باشد انس بالاتری نیز دارد (تعداد آن در یک کیلوگرم بیشتر از سایر پسته ها می‌باشد) به همین دلیل قیمت کمتری دارد و برای آجیل اقتصادی‌تر می‌باشد.

بیشتر حجم صادرات را به خودش اختصاص داده. تقریباً 60 درصد باغات استان کرمان زیر کشت این نوع پسته می‌باشد (قیمت پسته زرند، شرکت پسته رفسنجان ,سیرجان و کرمان) از تولیدکنندگان اصلی این نوع پسته می‌باشد. به علت ظاهری زیبا و خوش‌طعم بودنش در تهیه شیرینی ها ازجمله مسقطی و گز استفاده زیاد می‌شود.

همچنین از دیگر حراجی ها می توان گفت از طریق فروشگاه های اینترنتی است که شما در هر کجای کشور باشید می توانید به خرید اینترنتی پسته اکبری و سایر محصولات عرضه شده از این فروشگاه ها خریداری نماید و از جوایزو تخفیفات این فروشگاه ها در هر ساعت از شبانه روز اقدام به خرید نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا