خرید پسته دهان بسته ارزان

بسیاری از فعالین در زمینه تجارت پسته نمونه های دهان بسته را با نرخ ارزان خرید نموده و پس از خندان کردن، آماده عرضه می نمایند.
یکی از مزیت هایی که یک پسته مرغوب می تواند داشته باشد، شکاف موجود روی پوست سخت آن است، که تعیین کننده ی میزان خندان بودن پسته و نرخ خرید و فروش آن نیز می باشد، همیشه قیمت پسته خندان از دهان بسته گران تر بوده زیرا دسترسی به مغز پسته در این نمونه آسان تر است.
اما در تمامی ترمینال های ضبط پسته که این محصول را فرآوری می کنند، همیشه به همراه نمونه های خندان مقداری هم دهان بسته وجود دارد که می تواند برای خندان شدن و یا به صورت مغز مورد استفاده قرار گیرد.
برای جداسازی دهان بسته از خندان یا با استفاده از دستگاه غربالگر این کار را انجام می دهند و یا در شیوه ی سنتی این کار با دخالت مستقیم کارگران انجام خواهد شد.
برخی از فعالین در حوزه خرید و فروش پسته به جای خرید پسته خندان با قیمت بالا، نمونه های پسته اکبری و احمد آقایی دهان بسته را خریداری کرده و آب خندان می نمایند.
پسته آب خندان با توجه به ظاهر نسبتا خوبی که دارد، برای تهیه پسته بوداده و شور آجیلی بسیار مناسب است و سود آوری خوبی را نیز برای توزیع کننده به همراه دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا