سفارش پسته فندقی درجه یک زرند

پسته فندقی شهر زرند از نظر مرغوب بودن، درجه یک بشمار می رود و در کنار نمونه شهر رفسنجان برای ارسال به خارج از کشور سفارش داده می شود.
پسته فندقی از نظر تولید و سفارش خارجی در بالای جدول قرار دارد و دلیل عمده آنهم بر می گردد به نرخ مناسب و انس پایین آن که مشتری با خرید این پسته مقدار بالای از آن برست می آورد.
رزند از جمله بزرگترین برداشت کننده های رقم فندقی در استان کرمان است، که اتفاقا نمونه برداشتی این منطقه بسیار کیفیت بالایی دارد و درجه یک محسوب می شود.
یکی دیگر از ویژگی های پسته فندقی زرند درشت بودن آن است، که بدان معناست که انس پسته عدد پایینی را نمایان گرست.

صادرات پسته فندقی

همان طور که در بالا ذکر شد فروش پسته فندقی از نظر صادرات در رتبه اول قرار دارد و کشور چین، ویتنام، هنگ کنگ و اروپا از بزرگترین سفارش دهندگان این پسته هستند و روش حمل این پسته اکثرا به صورت دریایی است.
 نوع بسته بندی آن هم یا به صورت کیسه گونی های 50 کیلویی و یا کارتن پلاستیک های 10 کیلویی هستند.
در زمان صادرات پسته فندقی باید به میزان پسته دهان بسته آن توجه شود، که مقدار آن از 5 درصد تجاوز نکند.

قیمت پسته فندقی صادراتی

از نظر قیمت این رقم بهای بسیار مناسبی دارد و توانسته خود را با استفاده از همین آیتم به رتبه اول پسته صادراتی ایران برساند.
تکته مهم و قابل ذکر در مورد پسته فندقی صادراتی برای اتحادیه اروپا این است که این رقم باید حتما از نظر افلاتوکسن مجاز باشد تا باعث برگشت پسته نشود.
برای اطلاع از قیمت بروز پسته بهتر است به بازار استان کرمان ارجاع شود، زیرا قیمت روز و اصلی پسته در بازار این استان به ویژه شهر های زرند، کرمان، رفسنجان و سیرجان تعیین می گردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا