شرکت پخش مغز پسته شور

مغز پسته شور، بسیار خوشمزه و باکیفیتی بی‌نظیر است.این مغز از بهترین باغات پسته رفسنجان و کرمان از میان اُنس بالاترین پسته‌های ارگانیک تهیه و توسط افراد متخصص و باتجربه با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین خطوط تمام اتوماتیکِ فرآوری موجود در کشور و کنترل کیفی در حدِ گرید سوپر اعلای صادراتی تولیدشده است.رعایت ملاحظات بهداشتی ،حفظ کیفیت اولیه زمان تولید به دلیل استفاده از پوشش‌های فوق استاندارد در بسته باندی‌ها و طراحی شیک و بین‌المللی در کنار قیمت بسیار منصفانه دلیل افزایش سفارش خرید مغز پسته شور، از اقصی نقاط کشور و خارج از کشور است.

شرکت پخش مغز پسته شور

مغز پسته خواص آنتی اکسیدانی دارد

مغز پسته خواص آنتی اکسیدانی دارد هرگاه سخن از آنتی‌اکسیدان به میان می‌آید،از کشوی بایگانی‌های مغز واژه دیگری به نام رادیکال‌های آزاد خارج‌شده و با تعامل و یا تضادی ادبی و علمی مغزمان شروع به تجزیه‌ و تحلیل رابطه بین این دو می‌نماید.

در تعریف روان و ساده ،آنتی‌ اکسیدان به هر ماده‌ای که بتواند از فرایند اکسید شدن مواد مغذی ذخیره‌ شده در بدن، حفاظت نماید ، گفته می‌شود و در مقابل رادیکال‌های آزاد ( تعریف علمی و دقیق آن نیاز به آشنایی با مبانی فیزیک و شیمی دارد که از حوصله این بخش خارج است)در بدن ما انسان‌ها، مسئول تغییرات سلولی مانند افزایش سن ، چین‌ و چروک پوست،سفید شدن و ریزش موها می‌باشند.

همواره باید تعادلی در وجود رادیکال‌های آزاد و مواد آنتی‌ اکسیدانی در بدن برقرار و البته متخصصین تغذیه و علمای پزشکی به دنبال آن هستند تا کفه ترازوی همیشه به نفع آنتی‌اکسیدان سنگین‌تر باشد زیرا در غیر این صورت علاوه بر فعال شدن ژن‌ها و سلول‌های معیوب، خدایی ناکرده احتمال ابتلا به انواع سرطان،آسیب به نسوج و بافت‌های بدن و یا در کمترین حالت ضرر، پیری زودرس را به دنبال خواهد داشت.

شاید در نگاه اول، مراجعه به نزدیک‌ترین داروخانه و پرداخت مبالغ هنگفت برای خرید انواع مکمل‌های غذایی حاوی آنتی‌اکسیدان به ذهن شما خطور نماید ،اما،مطمئن باشید این بهترین راه‌حل نیست.بر اساس مطالعات و تحقیقات علمی انجام‌شده ،تغییر رژیم و برنامه غذایی مناسب تأثیر بسزایی در افزایش آنتی‌ اکسیدان‌ های ضروری بدن داشته و تا حد قابل‌ ملاحظه‌ای لزوم استفاده از داروهای شیمیایی که آثار زیان‌بار جانبی بیشتری دارند را کاهش داده است.

یکی از مواد غذایی کارآمد و مؤثر در کسب آنتی‌اکسیدان که اکثر متخصصین مصرف آن را در برنامه‌های غذایی به‌ صورت مستمر توصیه نموده‌اند استفاده از مغز پسته است؛این میوه خوشمزه و پرمنفعت طبق نظر طبیبان سنتی دارای طبع گرم و خشک است و به این دلیل مصرفش برای بسیاری از افراد، کاملاً مفید و بی‌ ضرر است، همچنین مقادیر بسیار زیاد آنتی‌اکسیدان موجود در مغز پسته سبب می‌شود تا لایه‌های غشاء بیرونی سلول‌های بدن به‌ قدری تقویت شوند که رادیکال‌های آزاد نتوانند به آن‌ها متصل و نسبت به تخریب یا ایجاد تغییرات مهلک در آن‌ها اقدام نمایند.

بهبود سلامت قلب با مصرف مغز پسته

بر اساس آخرین آمار منتشرشده توسط سازمان بهداشت جهانی،مرگ‌ومیر براثر بیماری‌های قلب رتبه دوم از میان علل گوناگون مرگ را داشته و این آمار لزوم توجه بیشتر به این عضو تپنده خستگی‌ناپذیر را دوچندان می‌کند.

این پمپ ماهیچه‌ای خارق‌العاده و بی‌مثل و مانند بدن انسان ، با به‌ کارگیری جریان الکتریکی خود مولد، در هر بیست و چهار ساعت حدوداً یک‌صد هزار بار می‌تپد و بدون هرگونه چشم‌داشت و پاداشی از طریق شریان‌ها، رگ‌ها و مویرگ‌ها و دیگر اتصالات آن ، مواد غذایی و اکسیژن را به‌ تمامی اعضای بدن ما رسانده تا آن‌ها به‌ درستی و در سلامت کامل وظیفه خود را برای ادامه زندگی عادی انسان انجام دهند.

نداشتن وقت کافی برای رسیدگی به ورزش و سلامت و همچنین استفاده از انواع غذاهای فست فودی ، استرس و پریشانی، یک جانشینی و کم‌تحرکی، استنشاق هوای آلوده و سمی شهرهای بزرگ، از دستاوردهای اجتناب‌ناپذیر زندگی ماشینی امروزی است، که در حقیقت سلامت قلب را نشانه گرفته‌اند و متأسفانه آمار ابتلا به بیماری‌ها و حملات قلبی را افزایش می‌دهند.

متخصصین قلب علاوه بر سفارش به داشتن برنامه ورزشی مستمر و استفاده از غذاهای سالم و کم‌چرب معمولاً توصیه می‌نمایند تا با مصرف تنها چند عدد پسته در طول شبانه‌روز به آرامش و سلامت قلب خود کمک نماییم ،بر اساس تحقیقات علمی صورت گرفته و مستندات منتشره، مصرف حدود پنجاه و پنج گرم مغز پسته در طول روز خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد.

مغز پسته به علت سرشار بودن از کلسیم ، فسفر و آهن باعث می‌شود تا علاوه بر کاهش فشارخون و تنظیم قند ،سلول‌های دیواره رگ‌ها از انعطاف بیشتری برخوردار و ضربان قلب نرمال شود، در ضمن باید توجه داشت که ازجمله زمینه‌های اصلی ابتلای بیماران به مشکلات قلبی و عروقی ؛میزان کلسترول بالا است و خوردن مغز پسته به دلیل داشتن چربی غیراشباع سبب می‌شود تا سطح چربی بَد ( کلسترول) کاهش یابد و از طرفی چون میوه پسته دارای کلروفیل می‌باشد( میزان کلروفیل آن باکلم سبز برابری می‌کند) این ماده هم در دفع چربی اضافی مواد خوراکی تأثیرگذار است.

مشخصات مغز پسته ممتاز ایرانی

مشخصات مغز پسته ممتاز ایرانی پهنه گسترده و آباد ایران از دیرباز حاصلخیز بوده و محل پرورش انواع محصولات کشاورزی متنوع ازجمله پسته ایرانی است،آنچه از مطالعه مستندات تاریخی موجود برای نویسنده روشن‌شده گواه این موضوع است که سابقه اهلی کردن و کاشت پسته در ایران به بیش از سه هزار و پانصد سال قبل برگشته، به‌ گونه‌ای که حتی طبری ( قرن سوم )در کتاب خود پیدایش پسته را مصادف با هبوط حضرت آدم بر این کره خاکی قید نموده، در آن روزگاران قلمرو ایرانِ کهن به‌ قدری وسیع بوده که تاریخ یکسانی برای کاشت درخت پسته اهلی‌شده قید نگردیده و نقاط مختلف کشور هریک سابقه‌های متفاوتی برای شروع کاشت درخت پسته دارند.

دیرینه شناسان آثار اولین گونه وحشی پسته را در اطراف سبزوار و سرخس کشف و بر اساس اسناد معتبر دیگری، کاشت این درخت پر خیر و برکت در استان‌های قزوین و سمنان را در قرن 17 هجری و استان کرمان را در قرن 12 هجری بازگو می‌کنند.

این سرزمین باستانی ،به عنوان اولین کشور اقدام به صادرات مغز پسته به سایر ملل نموده و این موفقیت را در کارنامه افتخاراتش ثبت نموده است،طعم عالی ، ظاهر زیبا و عطر بی‌بدیل جذاب این میوه ایرانی در دنیا زبان زد خاص و عام شده و مشتریان پروپاقرصی از سراسر دنیا متقاضی آن می‌باشند. در ادامه مشخصات و ویژگی‌های مغز پسته ممتاز ایرانی را که معروفیت جهانی دارد برای آشنایی هرچه بیشتر بیان می‌نمایم :

  • مغز ممتاز ایرانی دارای پوسته رویی بسیار زیبای گل‌دار و بی‌همتایی است که به دلیل رنگ ِقرمز زیبا بازاریان به آن ماتیکی نیز می‌گویند.
  • گوشته زیر پوست بیرونی آن بسیار سبز و یکدست می باشد.
  • نداشتن ذرات و تکه‌های پسته خردشده (پسته شکسته ) در میان این مغز، از دیگر وجوه تمایز این نوع پسته است.
  • در صورت فشار دادن دانه مغز پسته ممتاز بین انگشتان دست حالت پودری نداشته و بافت آن منسجم و کاملاً چرب و روغنی می باشد.
  • طعم و مزه جذاب و عطر دل انگیزش به‌ راحتی آن را از سایر انواع مغز پسته خوش‌ترکیب ولی بی‌مزه و بی‌خاصیت خارجی جدا می‌کند.

راهنمای خرید بهترین مغز پسته شور

بسیاری از اتباع کشورهای خارجی،سرزمین ایران و ایرانی را با پسته‌اش می‌شناسند،ایران سربلند،ازنظر تولید و صادرات این میوه بسیار خوشمزه و پرخاصیت در زمره برترین کشورهای منطقه و جهان محسوب شده و همواره متقاضیان زیادی از سراسر دنیا چشم‌انتظار خرید پسته تازه و یا انواع مغزهای فراوری‌ شده آن، از تجار و بازرگانان کشور ما هستند.

شاید بر اساس اُنس پسته و ظاهر دانه بلند و یکدست آن ،نوع آمریکایی دارای معروفیت باشد،لیکن،اقلیم مناسب و خاک حاصل خیز و صدالبته زحمات باغداران و سایر عوامل تأثیرگذار بر کیفیت پسته، سبب شده است تا طعم ،مزه و عطر پسته ایرانی منحصربه‌فرد شده و تحسین هر مصرف‌کننده ای را برانگیزد و این معروفیت تا جایی رسیده که پسته ما در بازارهای بین‌المللی گوی سبقت را از انواع خارجی ربوده است.

بحمدالله ،حجم انبوه تولید این میوه در کشور باعث شده تا علاوه بر صادرات، مقادیر زیادی نیز برای تازه خوری و یا استفاده در انواع آجیل و دیگر صنایع غذایی به مصرف داخلی برسد،سرانه مصرف کشوری مانند چین کمتر از دو گرم در سال،آمریکا چیزی در حدود 360 گرم و ایران در حد 250 تا 350 گرم متغیر و وابسته به شرایط اقتصادی است.

علاوه بر آمار یادشده ،مراسم و سنت‌های دیرینه و باستانی ، ذائقه و سلیقه ما ایرانیان، از دلایل مصرف زیاد این خوراکی بوده و هر یک از ما حداقل برای خرید ( در این شرایط مالی حتی مقدار بسیار کم ) چندین بار، به بازار عرضه مراجعه و شاهد آن بوده‌ایم که فروشگاه مغز پسته،در ویترین انواع و اقسام متنوعی از پسته و مغز شور یا خام آن را به‌ صورت فله و یا بسته‌بندی‌های شیک و متنوع داخلی و یا صادراتی برای فروش به ما ارائه می‌دهد ، نکته قابل‌توجه این است که بعضی از ایشان همه را دارای کیفیتی عالی و مناسب خرید معرفی کرده و ما را دچار سرگردانی و عدم اطمینان برای انتخاب و خرید گزینه موردنظر خود می‌سازد.

در ادامه برخی موارد که برگرفته از تجربیات اهل‌ فن و یا مطالب مکتوب بخش‌های راهنمایی خرید مغز پسته شور است، به استحضار خوانندگان بزرگوار می‌رسد:

  • مرغوبیت مغز شور،رابطه مستقیم و حتمی با نوع پسته‌ای دارد که از آن مغز گیری می‌شود به‌ عنوان نمونه مغز پسته شور از نوع احمد آقایی تفاوت زیادی با مغز شور از پسته کله قوچی دارد.( هم کیفیت و هم قیمت)
  • پوسته ظاهری مغز پسته به رنگ قرمز گل‌دار و بسیار زیبا است به‌ گونه‌ ای که کف بازار آن را به نام “” ماتیکی “” نام‌گذاری نموده‌اند.
  • مغزها یکدست و از یک نوع پسته باید تهیه‌شده باشند.
  • هیچ‌گونه قطعات ریز و خردی با مغز مخلوط نشده باشد( به‌ اصطلاح بازاریان نباید شکسته قاطی داشته باشد) مغز پسته کاملاً سبزرنگ و حاوی رطوبت کافی باشد و در صورت فشار دادن بین دو انگشت نباید به‌ صورت پوک بوده و باید بافت منسجم به همراه کمی چربی روی پوست انگشت احساس شود.
  • در دهان قرار دادن و جویدن یک عدد مغز پسته بهترین روش برای تعیین مزه ،تازگی ،عطر و طعم پسته است.

قیمت عمده مغز پسته شور

قیمت عمده مغز پسته شور مغز پسته شور عمده ،از طریق فرآوری در کارخانه و با استفاده از انواع ماشین‌آلات خاص انجام‌شده و برای تولید مغز شور از انواع مغز پسته مانند: بسته احمد آقایی ،پسته اکبری، پسته فندقی ، پسته کله قوچی استفاده می‌گردد.

ازآنجاکه قیمت مغز پسته بنا به شرایط گوناگون اعم از میزان تولید توسط باغ داران ، تقاضای داخلی و خارجی ، قیمت دلار، قوانین صادراتی و حمایتی ، متغیر بوده و تابعی از عوامل خرد و کلان اقتصادی است، قیمت مغز پسته شور نیز به‌ صورت مستقیم دارای همان نوسانات بوده و بسته به انواع مغز پسته خام به‌کاربرده برای تولید ،دارای قیمتی متفاوت است که البته همیشه خرید عمده آن به دلیل عدم نیاز به بسته‌بندی و نداشتن هزینه بالاسری بیشتر برای تولیدکننده ، ارزان‌تر و به نفع خریداران می‌باشد.

فروشگاه انواع مغز پسته شور

این فروشگاه سالیان متمادی است که به لطف حضرت حق و همچنین حسن اعتماد و حمایت‌های بی‌دریغ شما مشتریان گران‌قدر،تجار و بازرگانان محترم در حوزه تهیه و توزیع انواع مغز پسته شور شامل : مغز پسته شور ساده،زعفرانی ،آب‌لیمویی ،سرکه‌ای و آبغوره‌ای به‌صورت جزئی و عمده فعال و کارشناسان ما با توجه به استقبال خریداران از سراسر کشور و رفاه حال هر چه بیشتر ایشان ،مشخصات کلیه محصولات فروشگاه را در کانال‌های ارتباط ما در فضای مجازی و نیز سایت اینترنتی به آدرس www.daryspistachio.com قرار داده‌اند تا شما عزیزان بتوانید به‌راحتی و صرف کمترین انرژی خرید خود را آنلاین انجام و نسبت به پیگیری آن تا زمان دریافت اقدام فرمایید.

صادرات مغز پسته شور طعم دار

صادرات مغز پسته شور طعم دار تولید جهانی پسته از کل زمین‌های تحت کاشت آن در کره خاکی بالغ‌بر 700 هزار تن در هرسال می‌باشد . میزان تولید کشور آمریکا از سایر تولیدکنندگان بیشتر و صاحب رتبه اول است اما با توجه به سرانه بالای مصرف پسته توسط مردم آمریکا و همچنین صنایع فرآوری آن ،بخش عمده تولیدات آمریکا به مصرف داخلی رسیده و در صادرات جایگاهی ندارد، اما، در مقابل تولید بالای پسته باکیفیت و عالی کشور عزیزمان ایران و مزیت رقابتی بالا (به دلیل نوسانات قیمت ارز) صادراتش را تا حد زیادی افزایش داده و سبب گشته همواره نام ایران در صدر صادرکنندگان پسته اعلای و باکیفیت در جهان قرار گیرد.

طبق آخرین آمار موجود سالانه بیش از دویست هزار تن انواع پسته شامل :احمد آقایی ،فندقی ،کله قوچی،اکبری و دیگر انواع به‌صورت خام و یا پسته کال و همچنین پسته نوبرانه و سبز از طرق مختلف زمینی ،هوایی و دریایی به تعداد زیادی از کشورهای دور و یا نزدیک ( بالأخص همسایه‌های دارای مرز مشترک)صادر و دراین‌بین مغز پسته طعم دار و شور از تقاضای بالای توسط تجار و بازرگانان برای ارسال به کشورهای هدف برخوردار است.

مغز پسته شور طعم دار ایرانی، در انواع گوناگون مانند زعفرانی ،سرکه‌ای ، آب‌لیمویی ،آب‌غوره‌ای تولیدشده و به دلیل طعم بسیار دل‌چسب و ظاهری زیبا در وزن‌های متنوع و با طراحی و بسته‌بندی بین‌المللی به همت تولیدکنندگان و تجار گران‌قدرمان در بازار بسیاری از کشورها همسایه و یا حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی به‌راحتی یافت شده و در کنار آن ارسال مغز پسته عمده برای مصارف صنایع غذایی آن کشورها نیز در جریان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا