صادرات انواع پسته بسته بندی شده

پسته درخت پربار و زیبایی به همین نام دارد.میوه ی باغ پسته در شرایط آب و هوایی خاصی رشد می کند و بیش تر در کشور های ایران، ترکمنستان، سوریه و قسمت هایی از غرب افغانستان شاهد رشد و باروری این درخت هستیم.پسته انواع مختلف و متفاوتی دارد که از نظر شکل و ظاهر با یکدیگر متفاوت هستند و همچنین ممکن است از نظر طعم نیز با یکدیگر تفاوت هایی را داشته باشند.

کشور ایران در سال ۲۰۱۷بیشترین صادرات خشکبار صادراتی و صادرات پسته بسته بندی شده را به کشور های دیگر داشته و بعد از آن‌کشور های آمریکا و چین به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار می گیرند.

بیشترین کشور های وارد کننده پسته ایران کشور هایی هستند که به پسته های آمریکایی علاقه دارند و دلیل این امر شباهت برخی از انواع پسته ایرانی به پسته های محصول کشور آمریکا است.

بهترین نوع پسته که بیشتر برای بسته بندی و صادرات مورد استفاده قرار می گیرد پسته نوع اکبری می باشد چرا که به دلیل مغز بلند و کشیده ای که دارد در جهان بسیار معروف و شناخته شده است و طرفداران و مشتریان زیادی را به خود احتصاص می دهد در مقایسه با سایر انواع پسته.پسته اکبری در شهرستان های انار و رفسنجان استان کرمان پرورش می یابد و در برخی موارد با نام پسته رفسنجان نیز شناخته می شود.

با این حال صادرات انواع پسته بسته بندی شده در سالهای اخیر بیش تر از پیش در کشور ما رونق داشته است.

در ادامه اطلاعاتی در مورد انواع پسته بسته بندی شده و صادرات آن ها و راه نمایی هایی جهت خرید پسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

صادرات انواع پسته بسته بندی شده

صادرات پسته به صورت بسته بندی به دیگر کشور های جهان

صادرات پسته به صورت بسته بندی به دیگر کشور های جهان صادرات پسته در کشور ما از آنجا که رونق بسیار داشته و هر ساله صدها کیلوگرم از آن به دیگر کشور های جهان صادر می شود امری مهم به شمار می رود. انواع بسته بندی صادرات آن قدر مهم است که حتی تعیین کننده میزان صادرات این محصول می شود به این دلیل که اگر پسته ها و محصولات صادر شده به زیبایی بسته بندی نشده باشند و به قول معروف دل فریب نباشند ممکن است در بازار های جهانی مشتریان خود را از دست بدهند بعلاوه که قیمت پسته بسته بندی به مراتب بالاتر از پسته هایی می باشد که بسته بندی نشده اند.

با همه این تفاسیر بسته بندی پسته انواع مختلفی دارد و با توجه به هدف صادراتی این محصول بسته بندی آن نیز متفاوت خواهد بود.

ممکن است پسته را به صورت جعبه بسته بندی خشکبار بسته بندی کنند یا به روش های بسته بندی پلاستیکی؛ بسته بندی ظروف پت، بسته بندی نایلونی، بسته بندی آلمینیومی تکیه شود که هر کدام از این روش های بسته بندی مزیت ها و ضرر و زیان های مخصوص به خود را دارند.

به هر حال چاپ و بسته بندی خشکبار کار بسیار پیچیده و دشوار و زمان بری می باشد.

مهمترین ویژگی های پسته بسته بندی شده با کیفیت بالا

مهمترین ویژگی های پسته بسته بندی شده با کیفیت بالا

پسته بسته بندی شده نسبت به پسته های فله ای و کیلویی که استفاده آن ها در کشور خود ما رواج دارد به هر حال دارای مزیت های بیشتری می باشد.

مهمترین ویژگی های پسته بسته بندی شده اطمینان از کیفیت بالای آن ها و تازگی و دست چین شدن آن ها خواهد بود چرا که در فرآیند بسته بندی پسته پسته هایی که در آن ها بسته باشد یا مشکلی داشته باشند از خط تولید جدا شده و برای مصارفی مانند شیرینی پزی و اشپزی و تولید خلال پسته وارد خط تولید دیگری می شوند بنابر این تنها پسته های با کیفیت بالا و مناسب جهت صادرات بسته بندی می شوند.

به علاوه در صورت بسته بندی انواع خشکبار از جمله پسته حتما و لزوما در پشت بسته تاریخ تولید و تاریخ انقضا درج خواهد شد بنابر این مشتری در هنگام خرید از فروش پسته تازه توسط شرکت اطمینان خواهد داشت و این مهر دیگری بر کیفیت بیشتر پسته های بسته بندی است .

از طرف دیگر آجیل ها و پسته بسته بندی دارای پروانه بهداشت هستند و رنگ های شیمیایی در فرآبند تولید آنها استفاده نشده است.

راهنمای تشخیص پسته بسته بندی شده مرغوب

راهنمای تشخیص پسته بسته بندی شده مرغوب

برای تهیه و تشخیص یک پسته بسته بندی شده مرغوب راه های زیادی وجود ندارد اما اگر همان تعداد کم هم با دقت رعایت شود میتوان از کیفیت و مرغوبیت آن اطمینان حاصل کرد.

اولین و کارساز ترین  راه تشخیص پسته بسته بندی شده مرغوب پیدا کردن تاریخ تولید و انقضای محصول بر روی بسته همچنین یافتن مهر سلامت بهداشت از وزارت بهداشت می باشد.با پیدا کردن این دو نکته شما نصف مسیر را پیموده اید.

در ادامه شما باید دقت کنید که پسته یا آجیل بسته بندی شده کاملا یک دست و شبیه به هم باشد.شاید این نکته مسخره به نظر برسد ولی واقعیت دارد…چرا که اگر متوجه عدم یکدستی در بسته بندی این محصولات شوید باید اطمینان حاصل کنید که این محصولات  مرغوبیت کافی را ندارند و به اصطلاح انواع پسته بی کیفیت و نا مرغوب قاطی این پسته ها شده است.

و به طور کلی دانستن این نکته که به طور کلی در بازار پسته کیلویی چند است میتواند در تشخیص پسته با کیفیت و اصل  از پسته بی کیفیت کمک زیادی کند.

بزرگ ترین عرضه کننده پسته بسته بندی شده در کشور

بزرگ ترین عرضه کننده پسته بسته بندی شده در کشور

شرکت های زیادی در کشور اقدام به جمع آوری و بسته بندی پسته مرغوب و با کیفیت میکنند و آن ها را برای صادرات آماده می کنند اما امروزه در میان آنها شرکت بسته بندی پسته لورا با  بزرگترین و با کیفیت ترین دستگاه های جدا کننده پیته های مرعوب و درجه یک و با بسته بندی های زیبا و دل نشین به عنوان بزرگترین عرضه کننده پسته بسته بندی شده در کشور شناخته می شود و رتبه اول بیش ترین صادرات پسته بسته بندی شده را در بین برند های مشابه دارا است.

فروش ارزان پسته بسته بندی شده

فروش ارزان پسته بسته بندی شده

شرکت های بسته بندی هر ساله به رقابت با یکدیگر می پردازند و به کیفیت یا شکل محصولات خود اضافه می کنند تا بازار عرضه محصولات خود را بی تر کنند.

شرکت بسته بندی پسته لورا در سالهای اخیر باتوجه به رونق بسیار زیاد و به منظور افزایش مشتریان و جلب رضایت آنها قیمت محصولان بسته بندی خود را تا حد امکان کاهش داده است و اقدام به فروش ارزان پسته بسته بندی شده کرده است. 

همچنین برای تهیه قیمتی ارزان تر از قیمت بازار این محصول، امکان سفارش و خرید اینترنتی توسط این شرکت ایجاد شده است که این نشان از کسب و کار عالی و توانایی بسیار بالای مدیران شرکت دارد.

عوامل موثر در قیمت گذاری پسته بسته بندی شده

عوامل موثر در قیمت گذاری پسته بسته بندی شده

عوامل مختلف و متفاوتی در قیمت گذاری بر روی محصولات بسته بندی شده و از جمله پسته تاثیر گذار است.

در سالهای اخیر این نکته مشخص شده است که قیمت پسته در بازار های جهانی تاثیر زیادی بر قیمت گذاری آن در داخل کشور نداشته و بالا رفتن یا پایین آمدن قیمت این محصول بیشتر تحت تاثیر سیاست های دولت و نرخ مستقیم ارز در کشور می باشد.

به علاوه در سالهایی که باغات پسته کاری دارای رونق فراوان باشند و فراوانی این محصول در کشور زیاد باشد صادرات این محصول نیز افزایش می یابد و بنابر این قیمت کلی پسته بسته بندی شده ممکن است اندکی کاهش داشته باشد اما رونق بیشتر و مشتری بیشتر باعث افزایش سود دهی این تجارت خواهد شد.

برای صادرات پسته بسته بندی شده مناسب تر است یا فله ای

برای صادرات پسته بسته بندی شده مناسب تر است یا فله ای

در کشور خودمان شاید خرید محصول پسته با شکل و شمایل بسته بندی شده زیاد مرسوم نباشد و خیلی از مردم اصلا شاید اطلاعی نداشته باشند که این پسته های بسته بندی در داخل کشور نیز به فروش می رسند.یا حتی اگر در خصوص این رابطه آگاهی هم وجود داشته باشد بیشتر مردم خرید ان به صورت فله ای و   کیلویی را بیشتر ترجیه می دهند و شاید دلیل این امر این است که می توان یک دانه از پسته کیلویی را تست کرد اما پسته های بسته بندی شده را نمیتوان تست کرد و از کیفیت آن اطمینان پیدا کرد.

همه این مطالب درست و بجا است اما دانستن این نکته ضروری است که برای صادر کردن محصول پسته به دیگر کشور های جهان نوع بسته بندی شده و به اصطلاح وکیوم آن مناسب تر است زیرا در این صورت زیبا تر و دل فریب تر به نظر می رسد و باعث افزایش مشتریان این محصول می شود.به علاوه ارسال آن به بیرون مرز های کشور به مراتب راحت تر خواهد بود.

خاصیت های درمانی پسته چیست؟

خاصیت های درمانی پسته چیست؟

برای محصول پسته در طب سنتی خاصیت های فراوانی ذکر شده است که ارزش این محصول را بیش تر از پیش افزون می کند.خواص پسته تروتازه از دامنه پوست و زیبایی تا درمان بیماری های مختلف را در بر میگیرد.

  • میزان پتاسیم پسته با همین جثه ریز و کوچک با میزان پتاسیم موجود در یک دانه پرتقال بزرگ برابر است.
  • پسته دارای انواع ویتامین های ضروری مانند ویتامین ث و ویتامین ب و کا و تیامین می باشد که برای بدن بسیار مفید هستند و لازم !
  • این محصول داری مواد معدنی فراوانی از جمله روی و کلسیم و منیزیم و آهن می باشد که برای بدن بسیار ضروری و مفید هستند.
  • جوشانده پوست و برگ درخت این محصول برای بر طرف کردن خارش دستگاه تناسلی زنان مفید است.
  • پسته میوه ای خون ساز است و پسته خام برای کم خونی توسط پزشکان سنتی بسیار توصیه می شود.
  • خواص پسته در بارداری بسیار مفید و توصیه شده می باشد .و طبق نظر پزشکان طب سنتی بیش ترین افرادی که باید از پسته استفاده کنند خانمهای باردار هستند به خصوص که به کم خونی در دوران بارداری نیز مبتلا شده باشند.
  • مدیریت وزن…. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آیا پسته خام چاق میکند؟ در جوتب باید گفت که پسته به دلیل کالری کم و پروتیین بسیار بسیار زیاد و چربی های اشباع شده و اشباع نشده کمی که دارد نه تنها چاق کننده نیست بلکه به نظر می رسد که بهترین و مناسب ترین گزینه برای کاهش وزن باشد زیرا میتوان ان را جایگزین غذا های پرچرب و مثر در وعده های اصلی غذایی کرد.
  • پسته در کنترل دیابت نقش موثر و به سزایی ایفا میکند.
  • برای بهبود روند هضم پسته بسیار مفید است.
  • پسته به دلیل مقادیر عظیم پتاسیم در درمان بیماری اسهال خونی و اسهال عادی نقش دارد.
  • پسته به دلیل وجود عناصر معدنی و ویتامین های فراوان بهبود دهنده عملکرد جنسی می باشد.
  • پسته مانند سایر مغز های خوراکی عملکرد ذهن و مغز را تقویت می کند به خصوص اگر در وعده ی صبحانه مصرف شود.
  • پسته یک منبع عالی از فیبر است که در بهبود عملگرد معده و سیستم های گوارشی تاثیر بسیار مثبت و خوبی دارد.
  • پسته منبع بی نظیر از ویتامین ب۶ می باشد که این دلیلی بر تقویت سیستم ایمنی بدن و دستگاه های مربوط به آن است.
  • خواص پسته برای مو بسیار زیاد است که از جمله آن ها می توان به تحریک رشد مو نام برد.

خواص پسته بسیار زباد است که ادامه انها در این مقاله نمی گنجد و شما می توانید با یک جست و جوی ساده در اینترنت به همه ی خواص بی نظیر و دست نیافتنی پسته پی ببرید.

میزان مفید مصرف پسته در روز چقدر است؟

میزان مفید مصرف پسته در روز چقدر است؟

اما با این همه خواص فراوانی که از پسته نقل شد روزانه چند عدد پسته بخوریم؟

پاسخ این است که  مغز های خوراکی از جمله پسته یکی از پایه های اساسی و مهم رژیم غذایی روزانه را تشکیل می دهند که لزوم مصرف آنها بار ها و بارها ذکر شده و بر روی آن تاکید فراوان می شود.اما مانند هر خوراکی دیگری باید جانب اعتدال را در مصرف آنها رعایت کنیم چرا که مغز ها از جمله خوراکی های پر کالری و پر فیبر به حساب می آیند.

به طور کلی متخصصان طب سنتی استفاده از پسته را در روز برای هر نفر ۴۹ عدد ذکر کرده اند که تقریبا معادل ۳۰ گرم مغز پسته می شود.

البته توجه به این نکته ضروری است که بهتر است انواع بدون نمک و انواع بو نداده پسته را استفاده کنیم چرا که میزان سریم بالای موجود در این نوع پسته ممکن است برخی از خواص پسته را بی فایده و بی اثر کند و این یکی از مضرات پسته به شمار می رود.

بهترین زمان ها برای استفاده از مغز پسته چه موقع است؟

بهترین زمان ها برای استفاده از مغز پسته چه موقع است؟

همه زمان ها ممکن است برای استفاده از مغزدانه های خوراکی مانند پسته و گردو و سایر انواع آن مناسب باشد.ممکن است برای یک میان وعده خوشمزه توصیه شوند یا ممکن است در وعده صبحانه برای شروع یک روز عالی مورد استفاده باشند.

اما بهتر است از انواع مغز ها در وعده ی صبحانه استفاده شود زیرا قدرت جذب مواد معدنی مفید در وعده صبحانه بسبار زیاد است و کالری بالای مغز ها باعث افزایش هوشیاری و انرژی در طول روز خواهد شد و برای شروع یک روز عالی و پر انرژی تقریبا این بهترین راه خواهد بود به علاوه که طبع پسته تازه گرم و انژی زاست.

چه افرادی بهتر است از پسته استفاده کنند؟

چه افرادی بهتر است از پسته استفاده کنند؟

پسته به دلیل خواص بی نظیر و کم سابقه ای که دارند برای همه افراد توصیه می شود حتی مصرف ان در کودکان به صورت پوره و نرم معمول می باشد.

اما پزشکان مصرف این محصول را در دوران بارداری و برای خانم های باردار بسیار بسیار بیش تر از بقیه گروه های سنی توصیه میکنند .

فروش پسته بسته بندی شده به قیمت روز بازار

فروش پسته بسته بندی شده به قیمت روز بازار
در بازار امروز شرکت های بسیاری برای همه انواع محصولات وجود دارند و پسته بسته بندی شده نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

حتی در سالهای اخیر قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار در منزل به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده و این به دلیل این است که کشاورزان خود اقدام به بسته بندی و فروش محصولات  خود کرده اند که این مسئله باعث افزایش رقابت در بازار این گونه محصولات می شود.

بنا بر این انواع پسته بسته بندی شده تولید کارخانه و یا  تولید مستقیم خود کشاورزان به قیمت روز بازار عرضه می شوند.



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا