صادرات پسته بسته بندی به کویت

آیا کویت را می توان جزو کشور های هدف برای صادرات بشمار آورد؟ کدامیک از انواع بسته بندی پسته برای صادرات به این کشور مناسب تر است؟
کویت کشوری ست بسیار گرم و خشک و بخش وسیعی از خاک آن را بیابان ها تشکیل داده اند از این رو فعالیت های کشاورزی کمی در آن صورت گرفته و نتیجه می دهند. بنابراین کویت برای تامین مواد غذایی گوناگون به شدت به کشور های همسایه خود نیازمند است.
زعفران، پسته و… از جمله محصولات صادراتی ایران در حجم عمده به این کشور اند.
زعفران خریداری شده ی کویت از ایران گرچه حجم بالایی دارد اما با کیفیت خیلی بالایی سفارش داده نشده و قیمت مناسبی هم دارد ولی این کشور عربی در انتخاب پسته بسیار خوش سلیقه اند و نمونه های کشیده چون اکبری و احمداقایی را بیشتر می پسندند.
برای صادرات پسته به کویت می توان از انواع مختلف بسته بندی استفاده نمود که درباره ی آن ها مختصر توضیحاتی بیان خواهد شد.


بسته بندی صادراتی پسته ایرانی

بسته بندی های فله ای پسته در ابعاد بزرگ صورت می گیرد و بالای 12 کیلو تا 50 یا 60 از محصول را شامل می شود.
این نوع بسته بندی عموماً برای فروش فله ای در بازار کشور هدف تقاضا داده می شود و یا این که در ان جا وارد کننده مجدداً آن ها را در بسته های سایز کوچک گرمی بسته بندی نموده و با برند مد نظرش در بازار عرضه می کند
بسته بندی با استفاده از کیسه گونی پلاستیکی، کارتن ده کیلویی، وکیومی بزرگ و … از انواع بسته بندی بزرگ این محصول اند.
از آنجایی که کالا های صادراتی ایران به کویت از طریق حمل و نقل دریایی ارسال می شود بهتر است برای پیشگیری از آسیب های رطوبتی ای که ممکن است به محصول وارد شود از کیسه گونی های پلاستیکی دولایه و یا بسته بندی وکیومی استفاده نمایند.
بسته بندی های کوچک تری هم وجود دارد که برای حجم کم و در حد گرمی پسته به کار می رود این نوع برای توزیع مستقیم در فروشگاها و مراکز توزیع مناسب است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا