صادرات پسته به روسیه

صادرات چه نوع پسته ای به روسیه انجام می گیرد؟ نرخ این نوع پسته در چه رنجی قرار بگیرد، مناسبتر برای این کشور است؟
روسیه یک شریک مهم تجاری پسته ایران است که از آن به عنوان بزرگترین مشتری اروپایی پسته ایران نیز یاد می شود به طوریکه طبق آمار های رسمی صادرات پسته ایران به این کشور به بالای 9 هزار تون در سال رسیده که خود گواه بر تجارت نزدیک دو کشور است.
اکثر فرآورده های پسته ای که برای صادرات به روسیه انتخاب می شوند یک مولفه اصلی دارد آنهم نرخ مناسب و ارزان آن است به همین دلیل پسته های آب خندان در کنار پسته خندان نیز یکی از ارکان مهم تشکیل دهنده فرستادن پسته به این کشور را تشکیل می دهد.


صادرات پسته خندان به روسیه


پسته فندقی

این رقم را می توان خوش نرخ ترین پسته ایران دانست که این مطلب بر می گردد به جثه ریز، کوچک و همچنین مناسب ترین گزینه برای پسته صادراتی ایران به ویژه برای کشور های اروپایی و روسیه، پسته فندقی همچنین بزرگ ترین میزان تولید پسته در ایران را در میان دیگر ارقام داراست.

پسته احمد آقایی

پسته احمد اقایی جزء گروه پسته های روبه رشدی است که بازار خوبی را به ویژه در امر صادرات توانسته برای خود مهیا کند و از مهم ترین مشتریان بین المللی این نوع از پسته در جهان، کشور روسیه می باشد که به صورت خام و فله و هم به صورت بسته بندی به این کشور صادر می شود.

صادرات پسته آب خندان به روسیه

روسیه در کنار چین مشتریان اصلی پسته آب خندان درجه یک ایران هستند زیرا این نوع از پسته که به صورت کاملا مصنوعی و مکانیکی که از پسته دهان بسته تولید می شود از نرخ پایین تری به نسبت پسته خندان برخوردار است که برای کشور های درخواست کننده پسته ارزان مناسب ترین گزینه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا