صادرات پسته خندان به اروپا

پسته خندان و اعلا برای اینکه صادرات آن به قاره اروپا ادامه دار باشد، باید چه ویژگی ظاهری و بهداشتی و همچنین از نظر نرخ، داشته باشد؟
نگاه صادرات پسته خندان ایران به اروپا بعد از کشور های هند و چین به آن دوخته شده، که این امر بر می گردد به سابقه طولانی روابط تجاری میان دو منطقه، اولین و بزرگترین مقصد پسته خندان ایران کشور روسیه در قاره اروپاست و سپس کشور های آلمان و ایتالیا در رده های بعدی قرار می گیرند.
در مورد نوع رقم صادراتی باید گفت، که احمد آقایی و فندقی معروف ترینند، که البته صادرات آن به تفکیک کشور های انجام می شود.

صادرات پسته احمد آقایی به روسیه

احمد آقایی برای کشور روسیه بیشتر صادرات دارد، تا اتحادیه اروپا البته این پسته مقداری قیمتش بالاست و برای کاهش آن بهترین راه کار میکس خندان با آب خندان آن است، که برای روسیه مناسب می شود، باید توجه کرد که این نوع از پسته برای اروپا به ندرت صادرات می شود که به مسائل بهداشتی بر می گردد.

صادرات پسته فندقی خندان به اروپا

پسته فندقی برای اروپا و اتحادیه آن مناسبترین گزینه است، زیرا هم خندان است و هم از نظر یهداشتی می تواند عاری از هر گونه میکروب و باکتری باشد و از همه مهمتر انس پایین و قیمت ارزان آن است، که این دلایل باعث شده صادرات آن به اتحادیه اروپا مرقوم به صرفه و انجام شدنی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا