صادرات پسته خندان به کانادا

با توجه به روندی که صادرات پسته به خود گرفته، پیش بین ها برای فرستادن آن به کشور های آمریکای شمالی از جمله کانادا چه جور است؟
تا چند سال پیش ایران مانند سایر کشور ههای نفت خیز منطقه تنها محور اقتصادیشان ذخایر زیر زمینی نفت و گاز بود، اما رفته رفته با استخراج بی رویه آن ها و کاهش این منابع ارزشمند متفکران و دانشمندان به این فکر افتادند، که کشور را از اقتصاد تک محصولی و وابسته به طلای سیاه خارج سازند، بنابر این به تولید فناوری ههای نوین و در برخی موارد واردات آن ها پرداختند، تا با این کار بر کیفیت و میزان تولید محصولات گوناگونی که امکانات تولید آن در کشور وجود دارد، کمک کنند.
با توجه به چهار فصل بودن کشور و موقعیت جغرافیایی مناسبی که برای رشد و پرورش محصولات کشاورزی دارد، با سرمایه گذاری در این بخش می توان محصولات با کیفیت و درجه یک را تولید و به سایر کشور ها صادرات نمود.

پسته مرغوب صادراتی ایران به کانادا

صادرات پسته به کانادا به دو بخش تقسیم می شود، یکی خود پسته و دیگری مغز پسته، که میزان مغز پسته از صادرات خود پسته بیشتر است.
در مورد پسته صادراتی مرغوب ایران باید گفت که با توجه به قوانین واردات مواد خوراکی و رقیبی همچون آمریکا، بهترین آن پسته فندقی است که بتواند در هر شرایطی صادرات خود را در کنار مغز پسته کال حفظ نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا