صادرات پسته دهان بسته به چین

چین که از جمله کشور های پر جمعیت آسیایی است یکی از مهمترین کشور های هدف برای صادرات انواع پسته خندان و دهان بسته ایرانی می باشد.
چین از جمله ی اصلی ترین خریداران پسته از ایران است که انواع پسته را با نرخ ارزان خریداری نموده تا علاوه بر تامین نیاز مصرف داخلی خود نسبت به صادرات ان ها نیز به سایر کشور ها اقدام نماید.
جالب است بدانید که بخش قابل توجهی از خرید پسته تجار چینی به پسته دهان بسته اختصاص دارد و دلیل این امر ان است که آنها پسته دربسته را با قیمت پایین خریداری نموده و پس از انتقال به کشور خود با استفاده از نیروی کار ارزان و کاربرد روش هایی چون آب خندان پسته را از شکل اولیه خود خارج و و ان را به پسته های خندان بدل می کنند.

تفاوت پسته آب خندان و طبیعی خندان
آب خندان روشی است که از سال ها پیش برای خندان نمودن پسته های دهان بسته مورد استفاده قرار می گرفت و شیوه ی کار آن به این صورت است که ابتدا پسته های در بسته را وارد آب سرد نموده و پس از چند دقیقه آن ها را خارج ساخته و در آب گرم غوطه ور می کنند این کار موجب ترک خوردن پوسته سخت پسته شده و آن را خندان می کند.
از انجایی که در این روش پسته در معرض رطوبت زیادی قرار می گیرد شرایط برای آلودگی مغز ان به سم مضر افلاتوکسین بیشتر شده و کیفیت پسته کاهش می یابد. اما در ظاهر پسته نیز تغیراتی ایجاد می کند مانند زرد شدن رنگ پوست، جدا شدن پوسته ی نازک روی مغز از ان و … از جمله اختلافات واضح میان این دو نمونه پسته می باشند.

فروش صادراتی پسته خندان به چین
همانطور که گفته شد بخش قابل توجهی از پسته خریداری شده توسط چین به دهان بسته اختصاص دارد اما نمونه های دهان باز و خندان نیز مورد توجه بسیاری قرار می گرد.
اما باید دقت داشت برای صادرات پسته به چین استفاده از پسته های خندان ارزان قیمت مناسب تر از سایر انواع بوده بنابر این پسته فندقی پیشنهاد می گردد.
اعلام قیمت رقابتی می تواند موجب موفقیت در فروش و صادرات این محصول به چین شود که این کار در تخصص مجموعه بازرگانی پسته داریس است.این مجموعه آماده همکاری با تجار عزیز در زمینه تامین انواع پسته و فراورده های ان و نیز اخذ گواهینامه های مربوط به افلاتوکسین پسته های صادراتی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا