عرضه انواع بسته بندی پسته صادراتی

در موارد صادراتی اهمیت استفاده از انواع بسته بندی های مناسب و در خور پسته ی باکیفیت ایرانی برای عرضه این محصول در بازار های خارجی نمایان می شود.
شاید بتوان به مساله ی بسته بندی به عنوان یکی از مهمترین عوامل موثر در افزایش فروش و صادرات محصول پسته اشاره نمود چرا که  این موضوع بردو جنبه ی صادراتی ان تاثیر گذار است یکی از نظر حفظ کیفیت پسته و عدم الودگی ان به ماده ی خطرناک افلاتوکسین و دیگری از نظر جذب و جلب توجه مشتری و ترغیب ان به خرید می باشد.

صادرات پسته بسته بندی شده
در بازار های صادراتی با وجود رقبای متعدد از کشور های گوناگون که سعی بر تصاحب جایگاه های بیشتری از بازار این محصول را داررد کار سخت تر می شود.
بنابر این راه کار عملی و کاربردی در موفقیت در این زمینه این است که در کشور هدف و سلیقه ی مصرف ان ها اطلاع کافی داشته و متناسب با ان به بسته بندی پسته خام و طعم دار نماییم.

انواع بسته بندی صادراتی پسته
انواع بسته بندی هایی که برای صادرات پسته مورد استفاده قرار می گیرد دارای دو سایز کلی کوچک گرمی و بزرگ فله است که خود دارای زیر شاخه هایی هستند اما اگر بخواهیم رایج ترین روش ها را معرفی کنیم شامل کارتن ده کیلویی و کارتن برای بسته بندی فله و قوطی فلزی و وکیوم را برای نوع گرمی یاد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا