عرضه مستقیم پسته خندان ایرانی

در کشورمان، انواع پسته خندان ایرانی به شکل گسترده ای تولید و توزیع می شود. در این عرصه می شود به صادر کنندگان این محصول نیز اشاره نمود که در حوزه صادرات پسته بسته بندی شده به سایر کشورها از جمله عراق، ترکیه، روسیه و… فعالیت می کنند. صادر کنندگان انواع پسته تازه اعلا و درجه یک، در اقصی نقاط ایران فعالیت دارند و با استفاده از اینترنت و فضای مجازی محصولات خود را معرفی می کنند. می توان با مراجعه به سایت رسمی شان، قیمت و نحوه خرید این محصول را به دست آورد.

عرضه مستقیم پسته خندان ایرانی

انواع مختلف پسته خندان ایرانی

انواع مختلف پسته خندان ایرانی

ایران به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر پسته خندان در سطح جهانی شناخته می شود. پسته درجه یک در بسته های مختلف و شیک به سراسر دنیا صادر می گردد. بسته بندی این محصول به صورت فله و کوچک صورت می گیرد. پسته بسته بندی فله ای در کیسه های ده، بیست و پنج و پنجاه کیلویی به بازار جهانی عرضه می گردد. نوع بسته بندی های صادراتی با توجه به بازار هدف، انتخاب می شوند. هم چنین هر چقدر بسته بندی شیک تر باشد؛ مطمئنا با قیمت بالاتری به فروش می رسد. شیک ترین بسته بندی پسته خندان شامل مورد زیر می باشد:

  • بسته بندی قوطی
  • بسته بندی نایلونی
  • بسته بندی کادویی
  • بسته بندی کاغذی
  • بسته بندی ظروف پت
  • بسته بندی لفافه آلمینیوم

از آنجاییکه بسته بندی تاثیر بسیاری در فروش دارد‌؛ پیشنهاد می کنیم پسته خندان صادراتی را با بسته بندی های شیک و جذاب از مراکز عرضه کننده معتبر خرید نمایید تا بتوانید با محصولات مشابه در بازار جهانی رقابت کرده و سود خوبی بدست بیاورید.

بهترین نوع پسته ایرانی چیست؟

مسلما ایران در سراسر جهان به عنوان یک قطب فعال در زمینه ی پرورش پسته شناخته می شود و پسته های تولیدی در ایران از بهترین و باکیفیت ترین پسته ها در کل جهان می باشد. پسته خندان از مرغوب ترین پسته ها است و به دلیل اینکه به خوبی رسیده است و به هیچ عنوان نارس و کال نیست به شکل خندان و با دهانه ی باز، رسیده است.

این نوع پسته دارای ظاهری درشت و مغزی پر و سنگین و قدی کشیده است که یکی از بهترین نمونه های پسته ی ایرانی می باشد پسته خندان اصل ایرانی دارای طعم بینظیری است و بسیار خوش خوراک می باشد به نحوی که مصرف کننده ی ان با یک بار استفاده از علاقه مندان آن خواهد بود.مغز پسته ی خندان ایرانی بسیار لذیذ و چرب است و یکی از مشخصه های بارز پسته ی ایران می باشد.

خواص ویژه پسته خندان را بدانید

خواص ویژه پسته خندان را بدانید

آیا به اندازه کافی غذاهای غنی از آهن در رژیم غذایی خود دریافت می کنید؟ کمبود آهن می تواند انواع مشکلات سلامتی از خستگی گرفته تا سردرد را ایجاد کند. همچنین کمبود آهن به عنوان کم خونی شناخته می شود که این مشکل به ویژه در زنان باردار شایع است و همچنین می تواند در مبتلایان به بیماری سلیاک تأثیر بگذارد. برای جلوگیری از این امر همراه با میان وعده های سالم معمول خود، باید سعی کنید برخی غذاهای غنی از آهن را در وعده های غذایی خود بگنجانید.

از بین انواع آجیل محبوب در کشور، پسته دارای بیشترین میزان آهن است که حاوی 14 میلی گرم در 100 گرم است – تقریبا 4 برابر مقدار بادام می باشد. پسته همچنین سرشار از پروتئین، ویتامین E، کلسیم و منیزیم همی باشد و امروزه به یک میان وعده سالم ایده آل تبدیل شده است.

امروزه تولید پسته در سراسر جهان به خصوص در ایران، به دلیل خواص شگفت انگیز این محصول بسیار گسترده می باشد از این رو قصد داریم در ادامه به چند خاصیت باورنکردنی این محصول ایرانی اشاره نماییم:

  • مملو از آنتی اکسیدان می باشد: آنتی اکسیدان ها موادی هستند که نقش مهمی در سلامتی دارند، آن ها با جلوگیری از آسیب به سلول های بدن خطر سرطان و سایر بیماری ها را کاهش می دهند و در این میان آنتی اکسیدان های پسته نسبت به سایر مغزها بیشتر می باشد.
  • برای سلامتی چشم مفید است: پسته به کاهش خطر بیماری های چشم کمک می کند، همچنین آنتی اکسیدان های لوتئین و زاگزانتین برای سلامت چشم ضروری است و پسته منبع غنی از این دو ماده است.
  • برای سلامت روده مفید است: همه آجیل ها سرشار از فیبر هستند که با انتقال غذا از طریق روده و جلوگیری از یبوست، سیستم هضم سالم را تشویق می کنند و در این میان خوردن پسته سطح باکتری های مفید روده را افزایش می دهد.
  • برای سلامت قلب مهم است: پسته با کاهش سطح کلسترول و فشار خون بالا از قلب محافظت می کند و مصرف آن خاصیت زیادی برای سلامت قلب دارد.

مصرف پسته خام تازه برای جلوگیری از انواع بیماری‌ های قلبی از جمله سکته و رسوبات خونی مفید و موثر می باشد. همچنین پسته خام به دلیل فاقد نمک بودن، برای افرادی که دچار فشار خون هستند هیچ ضرری نخواهد داشت. اگر از کم خونی رنج می برید، پیشنهاد ما به شما مصرف پسته خام تازه می باشد، چرا که موجب افزایش روند آهن رسانی به خون می شود.

ویژگی های پسته خندان ایرانی درجه یک

پسته خام تازه می تواند برای سلامت پوست و مو نقش بسزایی داشته باشد و به عنوان یک میان وعده سالم برای ورزشکاران، کودکان، سالمندان و … به شمار می رود. پسته بهترین دوستان شما برای زندگی سالم می باشد و علاوه بر دارا بودن انواع مواد مغذی، مسئول صاف و نرم شدن پوست و درخشندگی طبیعی آن می باشد.

آجیل ها سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی سالم مانند مس، روی، ویتامین A C و E هستند که به داشتن پوستی درخشان و صاف کمک می کنند. بنابراین اگر تا به حال پسته را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه نکرده اید، به زودی این کار را انجام دهید تا پوستی طبیعی و درخشان و سالم داشته باشید! مواد مغذی پسته می تواند در لایه های مختلف پوست نفوذ کرده و خاصیت آنتی اکسیدانی و ویتامین E خود را در جایی که می تواند بهترین کار را انجام دهد.

پسته سرشار از پروتئین، فیبر و آنتی اکسیدان می باشد که مصرف آن برای سلامت بدن بسیار مفید است. پسته انواع مختلفی دارد و شما می توانید با توجه به نیازتان، نمونه مورد نظر را خریداری کرده‌ و به عنوان یک خوراکی خوشمزه و سالم میل نمایید. یکی از فواید مصرف پسته، درمان حالت تهوع می باشد.

زنان باردار مخصوصا در سه ماه اول بارداری دچار حالت تهوع شدید می شوند. این حالت تهوع بسیار آزاردهنده است و میل آنها به خوردن غذا را بسیار کم می کند. البته راه حل های بسیاری برای رفع حالت تهوع وجود دارد؛یکی از روش های خانگی موثر، مصرف پسته می باشد. پیشنهاد می کنیم پسته خندان و درجه یک را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و روزانه مقداری پسته مصرف کرده تا خیلی زود شاهد رفع این مشکل باشید.

لازم به ذکر است بدانید پسته بیشتر برای کنترل وزن شناخته شده است اما همچنین مملو از چربی های سالم برای قلب است که کلسترول خوب را افزایش می دهد. آنتی اکسیدان های موجود در پسته با کنترل سطح قند خون که هورمون آندروژن را ایجاد می کند به کاهش رشد آکنه کمک می کند. خواص آنتی اکسیدانی پسته بسیار محبوب است که می تواند به کاهش خطوط و چین و چروک های پوست کمک کند. این ویژگی “ضد پیری” همان چیزی است که باعث شده روغن پسته به عنوان یک عنصر کلیدی در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست با کیفیت محبوب شود.

خواص پسته برای پوست بسیار است و باعث می شود ظاهر شما جوان تر به نظر برسد. بنابراین برای سلامت خود پسته بخورید و حتی از روغن آن برای داشتن پوستی زیبا استفاده کنید! چندین محصول مراقبت از پوست در بازار وجود دارد که حاوی روغن پسته هستند تا بتوانید آنها را پیدا کرده و استفاده کنید.

فروشنده پسته خندان ایرانی صادراتی

فروشنده پسته خندان ایرانی صادراتی

شرایط فروش مستقیم پسته خام عمده از طریق فروشنده پسته برای خریداران فراهم شده است. کیفیت و قیمت پسته خندان بر اساس نوع آنها تعیین می شود.پسته یکی از آجیل های خوشمزه و مقوی است که به دلیل خواص سلامتی فراوانی که دارد، در بین خریداران بسیار محبوب است. عمده فروشی این محصول یکی از موفق ترین معاملات در جهان است. یکی از مکان هایی که می توانید این محصول را با کیفیت بالا و قیمت اصلی تهیه نمایید مراجعه به مراکز عرضه پسته که به روش های حضوری و غیرحضوری در زمینه فروش آن فعالیت دارند، مانند این سایت می باشد.

به منظور سهولت در خرید، روش های خرید متنوعی مانند روش اینترنتی و خرید آنلاین و نیز سفارش تلفنی از طریق شماره تماس های موجود در سایت برای افراد ایجاد شده تا با راحتی و سرعت بیشتر نیاز خود را سفارش داده و در اسرع وقت دریافت کنند. مراکز توزیع پسته انواع محصولات خود را به صورت عمده و مستقیم به فروش می رسانند. اما سوالی که در اینجا وجود دارد این است که خرید مستقیم چه مزایایی دارد؟ آیا قیمت این محصول در این سایت پایین تر است؟ نیازی به گفتن نیست، خرید مستقیم نه تنها این محصول، بلکه سایر محصولات دارای مزایای زیر هستند:

  • قیمت محصول پایین تر از سایر فروشگاه ها است زیرا این محصول را مستقیماً از کارخانه ها دریافت می کنیم.
  • با خرید از این سایت، دیگر لازم نیست نگران این باشید که محصولات شما تازه و باکیفیت هستند یا خیر.

قیمت عمده پسته خندان ممتاز

پسته خندان صادراتی یک کیلوگرمی با بالا ترین کیفیت در بازار جهانی به فروش می رسد. پسته صادراتی به خاطر اندازه درشت و سایز های یکنواخت، دارای قیمت گران تری نسبت به پسته های معمولی می باشد. پسته از جمله محصولات پرسود برای صادرات به سایر کشور ها به شمار می‌رود. شما می توانید پسته خندان صادراتی عمده با قیمت ارزان را از توزیع کنندگان اصلی خریداری نمایید.

شرکت های زیادی در سراسر کشور وجود دارند که به عرضه پسته ارزان با بهترین کیفیت در کشور مشغول می‌ باشند. این شرکت ها بنا به درخواست مشتریان خود بهترین و با کیفیت ترین نوع پسته را در اختیار آنان قرار داده تا مشتریان بتوانند برای تبلیغات خود یک نمونه از پسته را انتخاب نموده و خریداری نمایند. این محصول از قیمت مناسبی برخوردار بوده و یک گزینه و انتخاب بسیار عالی برای افرادی می‌ باشد که با خواص آن آشنایی کامل دارند.

تولید پسته ایران و درجه یک صادراتی این امکان را به وجود آورده است که تجار و شرکت پسته خندان بتوانند پسته مورد نیاز خود را تهیه و به کشورهای متبوع خود ارسال نمایند. عرضه محصولات با کیفیت و دارای قیمت مناسب برای تجارت و صادر کنندگانی که در پی تهیه یک پسته با کیفیت و دارای استانداردهای بین‌المللی هستند، این امکان را فراهم می کند بتوانند محصولات مورد نیاز خود را در حجم های متنوعی خریداری نمایند.

این شرکت ها به روش های مختلفی برای توزیع و پخش پسته خود اکتفا می کنند که یک روش اینترنتی و عمده و یکی روش مستقیم و حضوری خریداران می‌ باشد که هر روش مزایا و خاصیت های خود را در بر دارد. انواع پسته امروزه با بهترین کیفیت در سراسر کشور به خوبی و با روش های مختلفی به فروش می رسد.‌ پخش کننده پسته خندان با حمل و نقل استاندارد ارائه دهنده بهترین و باکیفیت ترین نوع پسته به بازار می باشد.

شرکت تولید پسته خندان ایران

شرکت تولید پسته خندان ایران

توزیع پسته خندان در فروشگاه های اصلی و معتبر در سراسر کشور صورت می گیرد. از آنجاییکه رقابت در بازار جهانی بسیار زیاد است؛ صادرکنندگان باید بالاترین کیفیت پسته را از مراجع فروش این محصول به صورت مستقیم و عمده تهیه نمایند‌. به علاوه پسته در بازار توسط چندین واسطه دست به دست می شود تا به مغازه دار برسد؛ به همین خاطر دارای قیمت گران تری می باشد.

صادرکنندگان و خریداران عمده می توانند پسته عمده باکیفیت را مستقیم از تولیدکنندگان اصلی با قیمت ارزان تر از بازار خریداری کنند. البته خرید حضوری از تولیدکننده اصلی دردسر های خودش را دارد و پیدا کردن پسته درجه یک با قیمت مناسب، کار وقت گیر و هزینه بری می باشد.

امروزه به دلیل استقبال از خرید آنلاین، فروشگاه های بسیاری در فضای مجازی فعالیت می کنند. خریداران می توانند با مراجعه به مراکز فروش آنلاین، ضمن آگاهی از قیمت روز و هم چنین بودجه و‌ نیازشان سفارش خود را ثبت نمایند. برای خرید پسته خندان صادراتی با قیمت ارزان، پیشنهاد می کنیم سری به مجموعه ما بزنید.

خریداران عزیز برای ثبت سفارش پسته خندان ممتاز با قیمت ارزان تر از بازار می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما تماس گرفته تا کارشناسان با توجه به نیازتان، بهترین محصول را به شما معرفی کنند. به علاوه لازم نیست نگران حمل و نقل سفارش خود باشید، در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه توسط کادر مجرب ما با بسته بندی ایمن برایتان ارسال می گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا