عرضه مستقیم پسته فندقی خندان عمده

پسته یکی از خشکبارهای محبوب و خوشمزه ترین و محبوب ترین و البته گران ترین تنقلات در میان آجیل می باشد و انواع مختلفی دارد نظیر پسته کله قوچی، احمد آقایی، اکبری و غیره. در این مطلب قصد داریم با پسته فندقی خندان و عرضه مستقیم آن آشنا شویم. پسته اوحدی نام دیگر این نوع پسته می باشد و به دلیل ظاهر ریز و گرد، به آن فندقی می گویند. به دلیل ریز بودن خرید آن بسیار مقرون به صرفه است

عرضه مستقیم پسته فندقی خندان عمده

بررسی میزان مرغوبیت پسته فندقی خندان

بررسی میزان مرغوبیت پسته فندقی خندان باغ های پسته شهرستان های سیرجان و رفسنجان در استان کرمان مرغوب ترین پسته فندقی خندان را عرضه می نمایند که مغز آن طمع بسیار مطلوبی دارد. فندقی شکل است اما از فندق بزرگتر است به طور میانگین طول، عرض و قطر این پسته به ترتیب در حدود هجده، یازده و یازده و نیم میلی متر می باشد.

هنگامی که پسته کاملاً برسد و به طور طبیعی خندان شود رنگ مغز سبز پررنگ، و رنگ پوست روی آن قرمز یا ارغوانی خواهد بود که نشان از مرغوبیت این پسته می باشد و برای صادرات در اندازه های یکدست و با مغز درشت انتخاب می شوند. پسته های رسیده ارزش تغذیه ای بیشتری نسبت به کال آن دارد.

پسته های مرغوب مغز درشتی دارند به طوری که اگر لبه های پوست استخوانی پسته را با فشار انگشت سعی کنیم به هم برسانیم امکان پذیر نیست ولی در عوض موقع شکستن به راحتی باز می شود. پسته هایی که به زحمت شکسته می شود یا مغز کوچکی دارند و لبه های آن به راحتی بسته می شوند مرغوب نیستند چرا که با شوک حرارتی در آب خندان شدند نه به طور طبیعی.

طرز تهیه بو دادن پسته خام به روش سنتی

طرز تهیه بو دادن پسته خام به روش سنتی روش های مختلفی برای بو دادن پسته و دیگر مغزها وجود دارد که طعم آن را مطلوب تر و دلپذیر تر می نماید. در ساده ترین روش پسته ها را درون ظرف بزرگ و گود روی حرارت ملایم آن قدر به هم می زنند تا برشته شود و رطوبت آن گرفته شود.

در روش متداول پسته ها را درون آب می خیسانند و سپس از صافی عبور می دهند. پس از این که آب اضافی گرفته شد و به درجه ای از خشکی رسید روی حرارت قرار می دهند و مرتب به هم می زنند تا کاملاً خشک شود. در مرحله بعدی نمک حل شده در آب را به آن اضافه می کنند و هم زدن را آن قدر ادامه می دهند که ته ظرف نمک های متبلور شده باقی بماند.

در بعضی روش ها برای مزه دار کردن بهتر پسته ها نمک را در آبلیمو یا سرکه و غوره حل می نمایند تا جایی که رنگ پوست بیرونی پسته ها کرم یا سفید به رنگ قهوه ای تبدیل شود. استفاده از زعفران نیز به خوش رنگ تر شدن پسته بو داده کمک می نماید. ذکر این نکته مهم است که در روش های صنعتی ممکن است از رنگ های خوراکی استفاده کنند که ممکن است برای بعضی افراد ایجاد حساسیت کند.

توزیع کننده انواع پسته فندقی خندان عمده

توزیع کننده انواع پسته فندقی خندان عمده برای تهیه پسته مرغوب بهتر است به عرضه کنندگان عمده آن که به پخش پسته در انواع گوناگون فعالیت دارند مراجعه نمود و با قیمت بسیار مناسب تری نسبت به خرده فروشی تهیه نمود. علاوه بر قیمت مناسب تر، کیفیت پسته خریداری شده نیز تضمین می شود.

پسته های آب خندان جز جنس درجه یک نمی باشد به همین دلیل قیمت پایین تری نسبت به پسته خندان طبیعی دارد. ممکن است برخی از عرضه کنندگان سودجو با ترکیب این دو نوع پسته آن را به عنوان جنس درجه یک به فروش برسانند به همین جهت معتبر و مطمئن بودن توزیع کنندگان بسیار با اهمیت می باشد.

انواع پسته فندقی خندان به صورت عمده صادر می شود. مصرف کنندگان داخلی به خصوص صنایع شیرینی پذیری و تولید بستنی و سوهان و گز و دیگر مصرف کنندگان عمده از طریق فروشگاه های اینترنتی عرضه پسته فندقی می توانند به راحتی به ثبت سفارش بپردازند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا