فروشنده مغز پسته ریز ارزان

فروشنده معتبر مغز پسته ریز ارزان در کارخانه های فرآوری این محصول را به صورت مستقیم و با از طریق نمایندگی های پخش و فروش فعال خود ،اقدام به فروش این محصول با کیفیت در بین خریداران می کنند، البته فروشگاه های عرضه آجیل نیز این کار را برعهده دارند.

فروشنده مغز پسته ریز ارزان

بررسی کیفی مغز پسته ریز

بررسی کیفی مغز پسته ریز کیفیت مغز پسته به نوع منطقه و شرایط آب و هوایی بستگی دارد که در آن جا رشد می کند، البته نوع خاک و املاح موجود در آب نیز در اندازه و میزان رشد آن تاثیر گذار است.

ممکن است در یک خوشه پسته ها ریز و درشت باشند و دارای اندازه یکسانی نباشد و دلیل این امر وجود رقابت بین دانه های پسته برای رشد می باشد، که موجب تولید پسته ریز می شود.

پسته ریز هم مانند پسته درشت دارای ارزش غذایی مشابهی می باشد و طعمی شبیه به نوع درشت آن دارد به همین دلیل از لحاظ کیفی هیچ فرقی با پسته درشت ندارد.

پسته ریز به دلیل ابعاد کوچک آن از اونس پایین تری برخوردار می باشد و بهترین مغز پسته ریز با قیمتی پایین تر نسبت به سایر گونه ها به بازار عرضه می شوند.

رنگ این محصول از لحاظ کیفی بسیار مطلوب می باشد و خریداران بسیاری را به خود اختصاص داده است و در بسیاری از موارد برای خلال کردن از این پسته استفاده می شود.

معرفی انواع مغز پسته ریز

معرفی انواع مغز پسته ریز پسته از جمله آجیل های پر طرفدار می باشد که ریز و درشت شدن این محصول تاثیر مستقیمی بر قیمت نهایی آن دارد. از انواع مغز پسته ریز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پسته فندقی: از مهم ترین ارقام پسته صادراتی به شمار می آید و دارای ظاهری شبیه به فندق می باشد و درخت این رقم تا ۳ متر می رسد و تاج درخت گسترده می باشد.
  2. پسته کله قوچی: این رقم نسبت به سایر پسته های تولید شده در ایران درشت تر می باشد و دارای بازدهی بسیار بالایی می باشد و مغزی شبیه به فندق دارد و بسیار پر طرفدار است.
  3. پسته احمد آقایی: این محصول دارای عملکرد بسبار بالایی می باشد و در مدت زمان کوتاهی به ثمر می نشیند، که دارای رنگ سفید و مغزی قرمز رنگ می باشد.
  4. پسته اکبری: دارای ظاهری بادامی شکل می باشد و پسته های خندان بیشتری نسبت به سایر گونه ها دارد و مغز آن به صورت بنفش و قهوه ای است و دارای پوستی استخوانی تا کرم رنگ می باشد.
  5. پسته ممتاز: دارای مغزی شبیه به بادام است و بسبار خوشمزه تر از سایر گونه های پسته می باشد و این محصول به پسته زرند نیز شهرت دارد.
  6. پسته بادامی: همان گونه که از نام این محصول مشخص است دارای ظاهری شبیه به بادام است یعنی ریز، کشیده و نوکر خنجری شکل دارد و از انواع زود رس به شمار می آید.
  7. پسته نوق: در منطقه ای با همین نام رشد می کند و به دلیل شرایط آب و هوایی خاص منطقه مذکور به سازگاری بالا به آن منطقه رسیده است و بادامی شکل و زود رس است.
  8. پسته قزوینی: در منطقه قزوین رشد می کند و به پسته کله بزی نیز شهرت دارد، بسیار ریز و بادامی شکل است و دارای مغزی سبز رنگ می باشد.
  9. شاه پسند دامغان: در دامغان رشد می کند و دارای پوستی استخوانی رنگ می باشد و دارای مغزی بسیار خوش رنگ بوده و از انواع پسته های لوکس ایران به شمار می آید.
  10. پسته خنجری دامغان: این محصول در دو طرف آن نیز است و شبیه به خنجر می باشد و تفاوت چندانی با پسته بادامی ندارد.

خواص مغز پسته در بارداری

خواص مغز پسته در بارداری مغز پسته از جمله آجیل های می باشد که به دلیل ویتامین ها و املاح فراوان تاثیرات مثبت بسیاری بر روی بدن خانم های باردار دارد و این موضوع نشان دهنده ویتامین های بالای آن است.

این محصول دارای آهن فراوانی است و افرادی که به ضعف و بی حالی و کم خونی مبتلا هستند مانند : خانم های باردار با مصرف این محصول مشکل کم خونی خود را بر طرف بکنند.

وجود ویتامین آ فراوان در مغز پسته تاثیرات مثبت بسیاری بر بهبود بینایی جنین و هم چنین مقابله با بیماری های چشمی دارد، البته ویتامین آ موجب بهبود سلامتی و شادابی پوست و مو در جنین نیز می شود.

فیبر فراوان موجود در پسته موجب بهبود عمل گوارش در افراد باردار می شود و از بروز بیماری های گوارشی مانند یبوست نیز جلوگیری می کند.

البته فیبر با جذب آب در لوله گوارش دچار افزایش حجم در معده شده و این امر سیری موقت در فرد مصرف کننده ایجاد می کند به همین دلیل از بروز اضافه وزن و چاقی مفرط در خانم های باردار جلوگیری به عمل می آورد.

استفاده از مغز پسته در خانم های باردار موجب تنظیم قند خون در بدن می باشد و دلیل این امر وجود املاح و ویتامین هایی می باشد که با مصرف آن بدن در شرایط مساعدی قرار می گیرد.

فیبر از جمله دلایل کاهش قند خون در بدن می باشد، فیبرها دارای انواع مختلفی هستند ،که فیبر موجود در پسته از جمله موثرترین فیبرهای تاثیر گذار در کاهش جذب قند در بارداری است.

فیبر موجود در پسته در واقع از جمله مواد غذایی می باشد که قابل هضم و گوارش نمی باشد و این موضوع سبب می شود که قندهای مضر در بارداری نیز به همراه آن دفع شود و میزان قند خون کاهش یابد.

آنتی اکسیدان های این محصول موجب بهبود سیستم ایمنی در بارداری نیز می شود به همین دلیل از بروز بیماری های ایمنی مانند دیابت که سیستم ایمنی به جزایر لانگرانس حمله می کند، جلوگیری می کند.

وجود ویتامین ث نیز در نقش یک آنتی اکسیدان فعال عمل می کند، به همین دلیل تاثیر مستقیمی بر روی قندهای مضر دارد. بهبود گردش خون در بارداری موجب می شود که قند های مضرخون نیز دفع شده و از عوارض ناشی از آن نیز کاسته شود.

سفارش مغز پسته ریز درجه یک

سفارش مغز پسته ریز درجه یک عرضه مغز پسته ریز درجه یک توسط مراکز معتبر در ایران انجام می شود .البته پسته کاران فعالی که در این زمینه فعالیت می کنند ،به صورت مستقل پس از برداشت محصول اقدام به فروش و عرضه آن به بازار می کنند.

پخش مغز پسته ریز از طریق فروشگاه های آنلاین نیز انجام می شود که به صورت غیر حضوری و آنلاین این محصول را به فروش می رسانند و قیمت مغز پسته ارائه شده توسط این مراکز مشمول، دارای تخفیفات ویژه ای است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا