فروش انواع مغز پسته کالک

انواع مختلف مغز پسته کالک با درجه کیفی های متفاوت از نظر رنگ و اندازه به فروش می رسند.
مغز پسته کال از جمله ی پر فروش ترین فرآورده های تولید شده از پسته است.
این نمونه مغز را از پسته های نیمه رسیده یا کالک به دست می آورند که مهترین دلیل محبوبیتش رنگ سبز تیره آن است.
مغز کال یا کالک به طور طبیعی دارای پوسته رویی نازک سفید رنگ است و چنانچه این پوست جدا شود، مغز آن با رنگ زیبایش نمایان می شود.
از مغز کالک یا برای تهیه پودر پسته بهره می برند و یا آن را دو پوسته کرده و در تزئین انوع غذا، دسر و شیرینی ها مورد استفاده قرار می دهند، البته مغز سبز را به جز از پسته های کالک از پسته های رسیده ای که دارای مغز سبز هستند نیز، به دست می آورند.


انواع مغز پسته سبز

تفاوت در کیفیت رنگ سبز مغز پسته موجب تقسیم بندی مغز سبز به 7 گروه اصلی شده است، که آنها را نماد حروف انگلیسی از یکدیگر تفکیک می کنند و حروف a تا f را شامل می شوند، اما در این بین نمونه مغزی وجود دارد که آن را مغز سبز سوپر نامیده و با حرف s نشان داده می شود و این نوع مغز در مقایسه با سایر نمونه های مغز دو پوست از قیمت فروش بالاتری برخوردار است.


مغز پسته سبز صادراتی

مغز پسته های سبز به ویژه آن هایی که در کلاس بندی رتبه ی بالاتری را دارند، برای صادرات به اروپا بسیار مناسب بوده و سطح فروش بالایی را در آن کشور ها دارند، مغز پسته سبز تولید شده در ایران نسبت به آنچه که در سایر کشور های تولید کننده پسته وجود دارد، از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و همین امر سبب تقاضا بالا برای این محصول از کشورمان شده است.


مناسب ترین بسته بندی مغز پسته صادراتی

مناسب ترین روش بسته بندی به کاربرده شده برای این محصول کارتن هایی هستند که 10 تا 5/12کیلو از محصول را در خود جای می دهند و در واقع در دسته بسته بندی فله پسته قرار می گیرند.
البته انتخاب نوع بسته بندی به عهده مشتری بوده و انجام این کار باید مطابق با درخواست آن صورت گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا