فروش عمده پسته درجه یک در تهران

فروش عمده پسته درجه یک در بازار شهر تهران از نظر نرخ مخصوصا آنهایی که برای آجیل مورد استفاده قرار می گیرد، خیلی بالاست، بویژه انواع دستچین شده پسته ها

پسته درجه یک به پسته ای اطلاق می شود که فارق از هر رقم

  1.  زیبا و دو طرف چاک باشد،
  2. بزرگ یا به عبارتی عدد انس پایین داشته و همچنین از نظر بهداشتی سالم باشد، به این پسته پسته درجه یک و اعلا گفته می شود.

شهر تهران معمولا خریدار پسته عمده درجه یک است، زیرا شهروندان تهرانی بسیار مشکل پسند هستند و هر پسته ای را خریداری نمی کنند، به همین منظور مخصوصا برای آجیل از دو نمونه پسته لوکس استفاده می شود.

فروش عمده پسته اکبری خندان

پسته اکبری را اولین انتخابی می دانند که در تهران فروش بالایی دارد، زیرا این پسته هم درجه یک است و به خاطر خصوصیات و ویژگی های ظاهری که دارد، مردمان تمایل بالاتری برای تهیه آن از خود نشان می دهند، البته قیمت این پسته به مراتب بالا بوده و برای هر منطقه تهران مناسب نیست.

پسته اکبری دستچین شده بهترین نمونه پسته است.

بخصوص انس های زیر 24 دانه که معروفترین آنها نیز می باشد.

از طعم های معروف این پسته

پسته کله قوچی مناسب برای بازار تهران


پسته کله قوچی
هر انس و مشخصه آن برای فروش در تهران خوب نیست، الا یک نمونه آن که دستچین نام دارد و انس آن باید حتما زیر 24 دانه و فاقد پسته دهان بسته باشد، این پسته و اکبری را طول سال در تهران می توان آن را به فروش رسانید.

همان طور در عکس مشاهده است به قسمت سمت چپ دستچین گویند.

بهترین نوع دستچین هم در شهر های رفسنجان، سبزوار و سیرجان تولید می شود.

از بهترین بازه های انسی این پسته می توان به

  1. انس 20-18
  2. انس 22-20
  3. انس 22-24

اشاره نمود.

اوج و بالاترین میزان فروش پسته عمده در شهر تهران در ماه های انتهای سال شمسی به خصوص ماه اسفند است، زیرا بنا به سنت قدیمی، آجیل یکی از ارکان مهم برای پذیرای ایرانی از یک دیگر است و پسته ها هم جزء جدایی ناپذیر از آجیل ایرانی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا