فروش مستقیم پسته عمده ارزان

مراکز فروش پسته عمده ارزان بسیار زیادی وجود دارد. خریدارانی از سراسر ایران در بازار وجود دارند که انواع پسته درجه 1 تا 3 را با توجه به نیاز مشتری به فروش می رسانند. همچنین سایت ما پسته ارزان را به صورت عمده به فروش می رساند که به راحتی می توان آن را در سایت سفارش داد.

فروش مستقیم پسته عمده ارزان

ارزش غذایی پسته خام چیست؟

ارزش غذایی پسته خام چیست؟ برای مقایسه خواص پسته شور با پسته بدون نمک باید ارزش غذایی پسته را بدانیم.

  1. 100 گرم پسته خام حاوی مواد مغذی زیر است: • انرژی کالری 562 کیلو کالری • 27.51 گرم کربوهیدرات • 20 تا 27 گرم پروتئین • 45.39 گرم چربی • 3.91 گرم آب • فیبر 10.30 گرم • شکر 7.66 گرم کلسترول 0.00 میلی گرم حدود 100 گرم ویتامین پسته خام به شرح زیر گزارش شده است:
  2. ویتامین A 21.00 میکروگرم • ویتامین D 0.00 میکروگرم • ویتامین E 2.30 میلی گرم ویتامین K 0.00 میکروگرم • ویتامین C 5.60 میلی گرم • تیامین B1 0.87 میلی گرم • ریبوفلاوین B2 0.16 میلی گرم نیاسین B3 1.30 میلی گرم • کولین B4 0.00 میلی گرم • پانتوتنیک اسید B5 0.52 میلی گرم • ویتامین B6 1.70 میلی گرم • فولات B9 51.00 میکروگرم
  3. ویتامین B12 0.00 میلی گرم شایان ذکر است که 100 گرم پسته خام حاوی مواد معدنی زیر است: کلسیم 105.00 میلی گرم • آهن 3.92 میلی گرم منیزیم 121.00 میلی گرم فسفر 490.00 میلی گرم • پتاسیم 1025.00 میلی گرم • سدیم 1.00 میلی گرم • در 2.20 میلی گرم
  4. مس 1.30 میلی گرم منگنز 1.20 میلی گرم سلنیوم 7.00 میکروگرم با مقایسه ارزش غذایی پسته خام و شور، خواهیم دید که خواص پسته خام بسیار سودمندتر از خوردن آن به شکل شور خواهد بود. عمده انواع پسته صادراتی به اشکال مختلف در مراکز جمع آوری و فروش پسته عرضه می شود.

خواص پسته تازه برای بارداری

مواد مغذی موجود در پسته در دوران بارداری به رشد سالم کودک شما کمک می کند. از خواص پسته در دوران بارداری می توان به موارد زیر اشاره کرد. 1- مصرف پسته به رشد جنین کمک بسیاری می کند پسته حاوی مقدار زیادی پروتئین است که برای رشد بافت ها و ماهیچه های جنین ضروری است. برای بسیاری از زنان باردار، اضافه وزن در دوران بارداری یک مشکل است. پسته با تنظیم سطح قند خون به کنترل وزن کمک می کند.

2- مصرف پسته سطح چربی را متعادل می کند غلظت بالای اسیدهای چرب غیر اشباع در پسته باعث کاهش سطح کلسترول بد خون و افزایش سطح کلسترول خوب می شود. بنابراین مصرف پسته باعث متعادل شدن چربی ها و کاهش نسبت کلسترول بد به کلسترول خوب می شود. 3- خوردن پسته باعث افزایش ایمنی بدن می شود پسته سرشار از آنتی اکسیدان ها از جمله کاروتن، پلی فنول ها و ویتامین های A و E است. این آنتی اکسیدان ها به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کنند.

4- خوردن پسته از کم خونی جلوگیری می کند پسته سرشار از آهن و سایر مواد معدنی ضروری است که به ساخت گلبول های قرمز خون کمک می کند. گنجاندن این پسته در رژیم غذایی به پیشگیری از کم خونی کمک می کند. به خصوص در دوران بارداری که بدن مادر بیش از حد معمول به سلول های خونی نیاز دارد. 5- مصرف پسته یبوست را بهبود می بخشد پسته سرشار از فیبر است، بنابراین به هضم غذا کمک می کند و حرکت روده را افزایش می دهد.

پسته همچنین می تواند یبوست ناشی از تغییرات هورمونی در اوایل بارداری را برطرف کند. 6- پسته اثر ضد التهابی دارد پسته ضد التهاب است و به مبارزه با درد و تورم مفاصل که در دوران بارداری شایع است کمک می کند.

7- خوردن پسته برای رشد مغز جنین مفید است پسته سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 مانند اسید اولئیک و لینولئیک است. این اسیدهای چرب برای رشد مغز نوزاد ضروری هستند. همانطور که گفته شد پسته نام درخت کوچکی است که بومی خاورمیانه است و در آسیای مرکزی وچود دارد. در حال حاضر می توانید انواع پسته صادراتی را در سایت ما سفارش دهید.

چرا پسته برای کم خونی مفید است؟

چرا پسته برای کم خونی مفید است؟ کم خونی زمانی رخ می دهد که بدن گلبول های قرمز سالم کافی نداشته باشد. در نتیجه خون نمی تواند اکسیژن کافی را حمل کند. این بیماری به طور موقت یا برای مدت طولانی ظاهر می شود و خفیف یا شدید است. اما درمان های خانگی و خوردن غذاهای طبیعی در پیشگیری یا درمان انواع خفیف کم خونی مفید هستند. پسته مرغوب از آجیل ها و پسته های مرغوب محسوب می شود که دارای طیف گسترده ای از مواد معدنی، ویتامین ها، پروتئین ها و غیره است.

به همین دلیل، مدتهاست که فواید بسیاری برای سلامتی از جمله درمان بیماری فقر آهن به ارمغان آورده است. به لطف ترکیبات ویژه این دانه ها به افزایش سطح آهن و اکسیژن در خون کمک می کند. بدن انسان هر روز میلیون ها گلبول قرمز تولید می کند که خون را می سازند. پس از تشکیل آن در مغز استخوان، سلول های خونی شروع به رشد کرده و تا 120 روز در سراسر بدن شروع می کنند. سپس به کبد رفته و به اجزای سلولی تبدیل می شوند.

حال فرض کنید مشکلی در این چرخه متصل وجود دارد. علائمی مانند خستگی، ضعف، ضربان قلب نامنظم، سرگیجه یا سبکی سر، سردی دست ها و پاها و غیره ممکن است در شما رخ دهد. برنامه غذایی با غذاهایی سرشار از آهن راه‌حل ایمنی هست که حتی پزشکان اون رو توصیه می‌کنند. در این بین باید بدونین پسته مرغوب مقادیر زیادی از آهن رو در خودش جای‌داده است. پس می‌شود به درمان کم خونی با پسته مرغوب فکر کرد و اون رو جدی گرفت!

پسته حاوی ویتامین های B6، B1 و E است. ویتامین B6 به متابولیسم پروتئین کمک می کند و همچنین در جذب غذا نقش دارد. آهن موجود در پسته نیز در رفع سرگیجه، رنگ پریدگی، بی حوصلگی و کم خونی بسیار موثر است. ویتامین E یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان های موجود در پسته است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و چشم ها را تقویت می کند.

خوردن پسته با غذاهای پر کربوهیدرات مانند نان سفید باعث کاهش جذب کربوهیدرات ها می شود، بنابراین مغز این مغز می تواند به کنترل دیابت کمک کند. ضمناً پسته برای آرامش قلب و آرامش اعصاب مفید است و مصرف آن برای بازکردن مجاری کبد توصیه می شود. بادام زمینی همچنین معده را تقویت می کند و در رفع سرفه مفید است.

آشنایی با انواع پسته صادراتی

برای اشنایی با انواع پسته صادراتی باید به سایت تولیدکنندگان پسته وارد شوید و با انواع پسته ها اشنا شوید . در ایران انواع نژاد های پسته به کشور های خارجی صادر می شود و ایران بزرگترین صادر کننده پسته در خاور میانه می باشد و این محصول یک محصولی می باشد که در کل جهان استفاده می کنند و ایران یک صادر کنند بسیار خوب می باشد که پسته ها را به صورت بسته بندی و در چندین نوع پسته در هر نژاد و بهترین و درجه یک ترین پسته ها را به کشور های خارجی صادر می کنند و فروشنده پسته نچدرجه یک در ایران نیز بسیار می باشد و فروشندگان ایران در انواع مختلف پسته ان ها را به مردم کشورمان عرضه می کنند و اگدر اکثر مناطق ایران پسته کاشت می شود.

انواع پسته صادراتی: پسته (پسته) یکی از خوشمزه ترین و بهترین آجیل ها و غذاهای دنیاست و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. بادام زمینی نام میوه درخت کوچکی است که منشا آن خاورمیانه است. این درخت میوه در کشورهایی مانند ایران، سوریه، ترکمنستان و غرب افغانستان می روید و روی این غذای خوشمزه و دوست داشتنی می روید، پسته نام فارسی و ایرانی آن است و همین نام وارد زبان اروپایی شده است.

پسته که یکی از گرانترین انواع بادام زمینی و آجیل است که در دنیا بسیار معروف و محبوب است، سالهاست که اولین صادرکننده این محصول به سراسر جهان، کشورمان ایران است. بنابراین ایران، آمریکا و چین دومین و سومین صادرکننده بادام زمینی جهان هستند. یکی از انواع پسته شناخته شده صادراتی ایران، پسته بادامی یا سفید است. این بادام زمینی در استان های یزد، کرمان و خراسان تولید و کشت می شود. پسته بادام در دسته بادام زمینی های خندان و پرطرفدار قرار می گیرد که سایزهای این بادام زمینی از 26 شروع می شود و تا 38 سایز در بازار موجود است.

احمد آقایی برای صادرات بادام زمینی این نوع آجیل در بازارهای جهانی بسیار پرطرفدار است و افراد زیادی علاقه مند به خرید این آجیل هستند. بادام زمینی احمد آقایی به بادام زمینی خندان نیز معروف است. اندازه معمولی این مهره از 23 شروع می شود و تا 32 می رسد. استان کرمان بیشترین تولید بادام زمینی احمد آقایی را دارد و این بادام زمینی به برخی از کشورهای اروپایی مانند ایتالیا صادر می شود.

نکته جالب در مورد بادام زمینی خندان این است که 90 درصد این محصول به کشورهای خارجی صادر می شود. صادرات پسته اکبری آجیل اکبری یکی از شناخته شده ترین و معروف ترین انواع آجیل ایرانی برای صادرات در سراسر جهان است که نوع دیگری از آجیل خندان است که در کشورهای دیگر به آجیل ایرانی معروف است. این بادام زمینی دارای اندازه ای دراز یا حتی بسیار بلند است. پسته اکبری صادراتی است و در سایزهای 20 تا 28 تولید می شود و به صورت تجاری عرضه می شود.

خراسان، کرمان و سمنان سه استان اصلی تولید این پسته هستند و کرمان نقش بیشتری نسبت به سایر استان ها دارد. پسته اکبری بیش از سایر گونه های پسته روی درخت می ماند تا زمانی که این محصول به بلوغ و برداشت برسد. اما یکی از مشکلاتی که می توان برای این محصول صادراتی تجربه کرد و فروش را غیرممکن خواهد کرد این است که برداشت را به روزهای آخر بسپارید و این باعث می شود پسته آسیب ببیند و خریداری نشود. بنابراین در هنگام برداشت این محصول باید دقت زیادی کرد.

خرید بهترین پسته عمده ارزان

خرید بهترین پسته عمده ارزان خرید بهترین پسته عمده ارزان در ایران صورت می گیرد که ان را به صورت عمده خرید کنید قیمت ان ارزان تر می باشد و این نوع خرید بسیار به صرفه برای شما می باشد تا خرید کنید .خرید پسته عمده می توان گفت تولید کنندگان ان ها را از باغداران به صورت عمده خرید می کنند و ان ها را به بسته بندی های متنوع تقسیم بندی می کنند و بعد از مراحل را که طی می کنند و علامت بهداشت نیز رو ان ها درج می شود به کشور های دیگر صادر می شود. پسته عمده را نمی توان گفت که یک پسته با کیفیت و همه ان ها تو پر می باشد پس در نتیجه اکثر صادر کنندگان بعد از ازمایشات و یک مراحلی را تی می کنند و به کشور های دیگر صادر می کنند.

فروشنده پسته عمده ارزان ایرانی

فروشنده پسته عمده ارزان ایرانی بسیار می باشد که ان ها را به صورت عمده به کل کشور توزیع می کنند و بهترین پسته ها را عرضه بازار می کنند و ایران یکی از بزرگترین فروشنده پسته به صورت عمده می باشد که از مرغوبیت بالایی برخوردار است و این فروشندگان پسته ایرانی به مشتریان زیادی را در خارج از کشور به خود جذب کرده اند و بهترین پسته ها را به کشور های دیگر صادر می کنند و فروش بالایی را دارند و روز به روز فروش ان ها در حال افزایش می باشد.

در کل کشور فروشنده پسته به صورت عمده وجود دارد و پسته های خوبی را به کل کشورمان عرضه می کنند تا مردمان کشورمان از کیفیت پسته های ایرانی بهرمند شوند و همین عمل باعث شده تا در سراسر کشورمان این تولیدکنندگان به خاطر پخش پسته تازه و مرغوب به کل کشور به صورت عمده از مشتریان زیادی بهرمند شوند و روز به روز این عمل باعث شده تا مشتریان خرید خود را بالا ببرند و فروشندگان فروش بالاییرا داشته باشند و این چرخه روز به روز در حال افزایش می باشد.

صادرات پسته عمده مرغوب

صادرات پسته عمده مرغوب صادرات عمده پسته مرغوب زیادنمی باشد و اکثر صادرات مشورمان از پسته به صورت بسته بندی می باشد و به صورت عمده زیاد صادر نمی شود به خاطر بالا بردن کیفیت محصول و بالا بردن مشتریان و فروششان پسته ها را به صورت بسته بندی عرضه می کنند.

پسته ایرانی به خاطر بالا بودن کیفیت در خاور میانه معروف می باشد و پسته ایرانی داخل ان ها پر و بزرگ می باشد و پسته های ایرانی یک نژاد به خصوصی می باشد که به خاطر اب و هوای این کشور در استان هایی کاشت می شود که ان ها کیفیت بسیار بالایی دارند و همچنین این پسته ایرانی را کشور های خارجی و همسایه خرید بالایی دارند و روز به روز خرید ان ها افزایش می یابد و این چرخه روز به روز گسترش می یابد و حتی به کشور های دور تر هم صادر می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا