فروش مغز پسته کرمان به صورت عمده

مغز پسته کرمان با توجه به کیفیت و مرغوبیت بالا در سراسر کشور به صورت عمده از طریق بازار یابی سنتی و اینترنتی به فروش می رسد.
شهر کرمان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مغز پسته در ایران است که انواع مغز های سبز با کیفیت بالا و مغز پسته ارزان مناسب برای مصارف شیرینی پزی و … را تولید کرده و به سراسر کشئور ارسال می نماید.
فروش عمده مغز پسته تنها به داخل کشور محدود نشده و هر ساله حجم قابل توجهی از انواع مغز پسته به کشور های اروپایی و … صادرات می گردد.

انواع مغز پسته سبز

مغز پسته سبز را می توان از پسته های کال که به ان پسته کالک نیز می گویند تهیه نمود و یا اینکه ان را از برخی از پسته های کاملا رسیده که رنگ مغز خوبی دارند تهیه نمود. اما نمونه کالک از کیفیت رنگ و طعم بالا تری برخوردار بوده و همیین موضوع سبب گران قیمت بودنش نیز شده است.

صادرات مغز پسته کرمان به اروپا
کشور های اروپایی متعددی از جمله آلمان و ایتالیا از خریداران عمده مغز پسته از ایران محسوب می شوند اما آیا هر مغزی برای ارسال به این کشور ها مناسب می باشد؟ پسته، مغز پسته و به طور کلی هر محصول خوراکی که بخواهد وارد خاک این کشور ها شود باید دارای مجوز تائیدیه بهداشتی و سلامت باشد تا اجازه ی ورود یابد. پسته و فراورده های ان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و باید دارای گواهی حد مجاز افلاتوکسین باشند.

فروش اینترنتی مغز پسته
فروش و بازاریابی اینترنتی یکی از جدید ترین روش های تجارت محسوب میشود که بر خلاف بازار یابی سنتی هیچ محدودیت زمانی و مکانی ای بر ان صدق نمی کند.
از انجایی که ایران دومین کشور تولید کننده ی انواع پسته و مغز پسته در جهان است این روش نوین منجر می شود تا بتوانیم گستره ی فروش خود را افزایش داده و بیشتر به بازار های جهانی اندیشید.
شرکت بازرگانی پسته داریس از طریق ترکیب این دو روش سنتی و مدرن بازار یابی در کنار هم توانسته بستری مناسب را برای خرید و فروش مستقیم این محصول کشاورزی ارزشمند در داخل و خارج از کشور فراهم نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا