فروش پسته آب خندان آجیلی ارزان قیمت

برای تهیه پسته آجیلی با قیمت ارزان پیشنهاد می شود که از پسته های آب خندان که به صورت بوداده و خام به فروش می رسد استفاده نمایید.
افراد فعال در زمینه ی آجیل و خشکبار به ویژه مغازه داران و فروشندگان باید در هنگام خرید و تامین جنس برای مغازه به این نکته دقت کنند که مشتریان ان ها عموما از چه قشری بوده و چه سلیقه ای را دارند.
اهمیت این موضوع در مورد پسته که محصولی گران قیمت بوده و اختلاف کیفیت و نرخ فروش در انواع آن خیلی زیاد است اهمیت بیشتری پیدا می کند.

توزیع پسته لوکس آجیلی
به طور معمول مناسب ترین پسته برای تهیه آجیل ان هایی هستند که سایز درشتی دارد و از 4 رقم اصلی پسته ایران سه رقم اکبری،احمدآقایی و کله قوچی بیشترین کاربرد را به این منظور دارند اما باز هم در بین ان ها اکبری ظاهری شکیل تر داشته هم کشیده  است و هم درصد خندانی زیادی دارد و دارای عدد انس پایینی نیز می باشد این عوامل موجب شده تا پسته اکبری به گرانبها ترین پسته بدل شده و کالایی لوکس به حساب آید که قیمت بالایی هم دارد.

عرضه پسته آجیلی ارزان قیمت
پسته محصولی است که ذاتا عدد قیمتی بالایی دارد اما میتوان در بین ان نمونه های قیمت مناسب تر را نیز یافت.
در هنگام برداشت و فراوری پسته همیشه بخشی از محصول به صورت دهان بسته است و دلیل این امر نیز می تواند عدم تغذیه گیاه از خاک و یا کمبود آب دانست.
امروزه با استفاده از روش های مکانیکی و یا آب خندان پسته دهان بسته را به شکل خندان در می آورند. که پس از این کار کاملا شبیه پسته طبیعی خندان شده و میتوان آن را با قیمت پایین خریداری نمو.
لازم به ذکر است که در هنگام انجام فرایند آب خندان نمودن رنگ پوست و مغز پسته تغییر می کند که ظاهر ان را بهم میزند برای حل این مشکل پسته آب خندان معمولا به صورت بوداده و شور سرو می شود تا هم ظاهر شکیلی داشته و هم خوش طعم باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا