فروش پسته اکبری دستچین در بازار تهران

پسته اکبری دستچین شده دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر بفردی است و آن را با توجه به نرخ بالایی که دارد برای فروش در بازار شهر تهران ایده آل کرده است و تمامی آن هم مربوط به خصوصیاتی ظاهری این پسته است.
در مرحله اول باید یک شناخت کافی از پسته اکبری دستچین شده داشت:
پسته اکبری دستچین شده 100 درصد به پسته ای اطلاق می شود که در یک انس آن درصد پسته دهان بسته، دهن چفت و یک طرف چاک آن صفر باشد و تمامی پسته یک سایز و یک اندازه به قولی غربال شده، که بین پسته، دستچین شده 100 درصد می گویند.
این رقم با توچه به حجم عملیان و پرتی که در زمان دستچین شدن پیدا می کند، از بهایی تمام شده بسیار بالایی برخوردار است، به طوریکه از آن به عنوان لوکس ترین نوع پسته یاد می شود و عمده فروش داخلی آن مربوط به شهر تهران و تبریز است.

مناسب ترین پسته اکبری دستچین برای بازار تهران

مناسب ترین پسته اکبری دستچین شده برای فروش در بازار تهران آنهایی است که عدد انسی بسیار پایینی دارند، مانند عدد انسی 18 تا 20 و 20 تا 22 که با وجود قیمت فروش بالایی که دارند در تهران به راحتی قابل فروش است.
با توجه به یان مباحث گفته شود این رقم در صادرات نقش کمرنگی به خود گرفته که درست هم است زیرا از بهای بالایی بهره می برند،  اما در موارد خاص، این رقم برای صادرات به کشور های های حاشیه خلیج فارس و همچنین هند از آن بهره می برند.
در میان تمامی ارقام برداشتی پسته اکبری، پسته اکبری رفسنجان و انار که شهرستانی در استان کرمان است از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا هم درشت هستند و هم از کمترین لک و سیاهی بر روی پوسته پسته برخورداند و عمده دستچین های زیر 20 دانه مربوط تولیدات این شهر می باشد.
منیع: بازار پسته اکبری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا