فروش پسته بسته بندی شده

انواع بسته بندی مرسوم و نوین پسته کدام است؟ فروش کدام ارقام پسته در این زمینه گسترده می باشد؟
از روش های مهم فروش پسته این است که آن را به صورت بسته بندی های متفاوت و مختلف عرضه نمود، که این نوع از روش فروش در حال حاضر توانسته هم در داخل کشور و هم در بازار های بین المللی طرفدارن خوبی را برای خود پدید آورد و همچنین اکثر هر چهار رقم اصلی پسته یعنی فندقی، احمد آقایی، اکبری و کله قوچی در آن مورد استفاده قرار می گیرد، اما در این میان پسته های احمد آقایی و اکبری میزان مصرف بیشتری دارند.

انواع بسته بندی پسته

بسته بندی گونی
روش اول و رایج ترین روش برای حمل و نقل تناژ بالای پسته این است که آن را با استفاده از گونی های پلی پروپیلن 50 تا 70 کیلویی، جابه جا کنند، به خصوص برای حمل و نقل های دریایی و زمینی پسته فله، که علاوه بر آن از کانتینر نیز بهره می برند.
بسته بندی قوطی
بسته بندی های قوطی برای گرماژ پایین از آن بهره می برند و یکی از روش هالی مرسوم و پر طرفدار بسته بندی خشکبار و پسته در ایران و سطح بین الملل می باشد، که همچنین از روش های نوین در بحث بهداشتی نیز بحساب می آید.
بسته بندی وکیوم
این نوع بسته بندی با استفاده از پلاستیک و نایلون می باشد که در مقایسه با بسته بندی های قوطی از قیمت تمام شده پایین تری بهره می برد و عمده مصرف این نوع برای فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای و همچنین شرکت های وابسته به دولت ها می باشد.

بسته بندی قوطی

بسته بندی وکیوم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا