فروش پسته مرغوب صادراتی رفسنجان

بازار پسته های صادراتی در نیمه دوم سال داغ و رونق دار است و فروش نوع مرغوب آن از رفسنجان به کشور های نظیر روسیه، چین و اتحادیه اروپا انجام می گیرد.
بازار پسته های صادراتی بالافاصله بعد از فصل برداشت پسته در رفسنجان آغاز و در اواخر آذر ماه داغ و رونق دار می شود، زیرا در دی ماه جشن کریسمس در اکثر کشور های خارجی انجام و فروش پسته به بالاترین میزان خود خواهد رسید.
فروش پسته در کشور های نظیر چین، روسیه و اتحادیه اروپا از همه جا بیشتر است، اما هر کدام پسته ای مختص به بازار خود را سفارش می دهند.

فروش پسته صادراتی رفسنجان در چین

فروش پسته فندقی رفسنجان به چین و هنگ کنگ میزان بالای دارد و این نوع پسته صادراتی مرغوب که به آن پادشاه پسته های صادراتی نیز گفته می شود ،از طریق دریا و به صورت خام صادر می گردد، بهتر است برای اینکه فروش آن همچنان بالا باشد، این نوع صادراتی قیمتش در حد قیمت جهانی باشد.


فروش پسته صادراتی به هند

هند از جمله کشور های است که هم بازار خوبی دارد و هم تجار و دلالان قوی در دنیا، که می توانند انواع پسته های فندقی، احمد آقایی و تا حدودی بادامی در در کشور خود و همچنین در سطح جهان به فروش رسانند.

فروش پسته رفسنجان در اروپا


صادرات پسته دهان بسته به اروپا
در کنار انواع مغز پسته رفنسجان و همچین نمونه فندقی خندان انجام می شود، که اتفاقا به ویژه مغز پسته در اروپا فروش خوبی دارد، مغز های پسته صادراتی به اروپا عموما کال و دو پوست شده می باشند.

مغز پسته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا