قیمت انواع مغز پسته بادامی کال

قیمت انواع مغز پسته بادامی کال توسط تولید کننده گان این محصول تعیین می گردد. برای تعیین نرخ فروش این محصول عوامل مختلفی مانند : نحوه تولید ، نوع عرضه و بسته بندی تاثیر گذار هستند. پسته بادامی کال همانطور که از نامش پیداست به صورت کال چیده می شود. از این محصول برای تهیه بستنی ، دسرها و شیرینی جات استفاده می شود. به طور کلی این کالا برای افراد ثروتمند ارسال می گردد.

قیمت انواع مغز پسته بادامی کال

عوامل موثر بر پوکی مغز پسته

عوامل موثر بر پوکی مغز پسته

پسته از مهمترین محصولات باغی است که در صادرات کشور نقش اقتصادی و مهمی دارد. عوامل بسیاری بر روی پوکی پسته تاثیر دارند که شامل این موارد می باشند.

عوامل ژنتیکی :تحقیقات مختلف نشان داده است که درصد پوکی در انواع مختلف پسته بسیار متفاوت است.به طور کلی در بین این محصولات،نوع کله قوچی و واحدی میزان بیشتری از پوکی را به نسبت اکبری و احمد آقایی دارند.نوع درخت هایی که گرده زایی می کنند نقش اساسی بر روی تشکیل مغز در این محصول را دارند.

عوامل تغذیه ای :برای کاهش پوک شدن مغز این محصول بهتر است به روش کوددهی آن دقت بیشتری گردد.عناصری مانند :نیتروژن ، بور و روی در ایجاد جوانه زنی و ایجاد مغز در پسته نقش بسزایی دارند.باید دقت داشت که درصد موجود هرکدام از این عناصر بهتر است در درجه معینی قرار داشته باشد ، یعنی ممکن است که محدودیتهای تغذیه ای و عدم تعادل مانع از رشد شوند.

عوامل هورمونی :اگر هورمون ها حد متوسطی نداشته باشند می توانند مانع از رشد هسته این محصول گردند. به طور مثال اسیدهای GA3، سبب می شوند تا گلهای این محصول زودتر از موعد باز شوند ، با کمبود یکسری از هورمونها به هنگام گرده افشانی ممکن است میوه های پوکی برای آن تشکیل شوند.

مغز پسته رفسنجان از انواع بهترین نوع گستره هایی است که می توان از آن به عنوان بهترین نوع مغز پسته کال و کشیده استفاده کرد این نوع کالا جز بهترین انواع مغز پسته اعلا است که در بیشتر کشور ها از متقاضیان بسیار زیادی برخوردار است این کالا به فراوانی در بازار های داخلی و بین المللی توزیع می شود و با قیمتی بسیار مناسب در دسترس تمام مشتریان قرار داده می شود.

خرید عمده مغز پسته بادامی کال

خرید عمده مغز پسته بادامی کال تولید کننده انواع مغز پسته بادامی کاله این نوع مغز پسته را از انواع پسته های درجه یک و اعلای آقایی و اکبری تولید می کند و این محصول ممتاز را به صورت بسته بندی شده ه و یا کیلویی فروشی در تمام بازار های داخلی و خارجی توزیع و در دسترس تمام متقاضیان قرار می دهد.

تولید کننده انواع مغز پسته کال را با قیمتی بسیار عالی و مناسب در اختیار تمام مصرف‌ کنندگان قرار داده است و شما می توانید از انواع این کالا با قیمتی بسیار مناسب تر خریداری نمایید با حذف واسطه و خرید به صورت مستقیم و یا استفاده از خرید عمده این کار انجام شدنی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا