قیمت خرید عمده پسته رفسنجان

صادرات عمده پسته رفسنجان به سایر کشور ها با ارائه قیمت خرید بالایی صورت می پذیرد، که ریشه در کیفیت مطلوب و مرغوب بودن آن دارد.
پسته از جمله کالا های کشاورزی است که در کشور ما با درجه کیفی بالایی تولید شده و با وجود رقیبانی از کشور های مدرن و پیشرفته دنیا هنوز جایگاه خود را در بازار های جهانی به خوبی حفظ نموده است.
از مراکز اصلی تولید پسته ایرانی شهرستان رفسنجان است، که تنوع و کیفیت و حجم تولید بالایی را به نام خود اختصاص داده است.
اکبری، احمدآقایی ، فندقی و کله قوچی 4 رقم اصلی پسته خندان ایرانی اند، که هر یک از ارقام را با کیفیت مطلوب می توان در باغات این شهرستان یافت.
قیمت خرید هر یک از نمونه های ذکر شده در بازار متفاوت است برای مثال نمونه های long یعنی اکبری و احمدآقایی گرانتر از دو نمونه کله قوچی و فندقی کروی شکل هستند.
صادرات پسته به اروپا دغدغه ی نسبتا بزرگی برای تجار ایرانی محسوب می شود، زیرا کشور های اروپایی مقررات سخت گیرانه ای را برای ورود مواد غذایی خارجی وضع کرده اند و مواد باید کاملا سالم و دارای تاییدیه بهداشتی باشند، تا اجازه ی واردات بگیرند.
در مورد محصول پسته توجه خاص بر روی دارا بودن درصد افلاتوکسین است و میزان وجود این سم در پسته در آزمایشگاه های مجهز اندازه گیری شده تا بتوان آن ها را صادرات نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا