قیمت روز پسته احمد آقایی رفسنجان

خصوصیات و مشخصات کلی پسته احمد آقایی چگونه است؟ قیمت روز این رقم به چه عواملی بستگی دارد؟ کدام منطقه شهر رفسنجان بهترین نوع آن را تولید می کند؟
بیش از 100 نوع پسته در دنیا تولید می شود اما چند نوع آن تجاری محسوب می شوند که دنیا آنها را به طور کل می شناسند و قطعا یکی از آن ارقام پسته احمد آقایی است، که انگلیسی زبانان آن را (LONG) می نامند.
پسته احمد اقایی کاربرد دو گانه دارد، یعنی هم رقم صادراتی خیلی خوبی است و هم در آجیل مصرف بالایی را به خود اختصاص داده، که بیشتر آنهم بر می گردد به خصوصیات ظاهری این رقم.

خصوصیات و مشخصات ظاهری پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی خندان در گروه پسته های کشیده است و به خصوص ارقام برداشتی از منطقه نوق رفسنجان که باکیفیت ترین نوع این پسته در دنیا بحساب می آید و دارای پوسته سفید و همچنین مغز ماتیکی است، که باعث شده تجار هندی به طور کل تمامی سفارشات خود را معطوف به این رقم از پسته کنند.

صادرات پسته احمد اقایی
به کشور هند از رونقی بسیار خوبی بهره می برد که عمده دلیل آن به زیبایی این پسته بر می گردد.

پسته احمد آقایی


قیمت پسته احمد آقایی

قیمت پسته به طور کل به عامل عرضه و تقاضا وابسته است اما علاوه بر آن به دلیل تجاری بودن و صادراتی بودن پسته قیمت روز آن به نرخ روز ارز و همچنین نوسانات آن وابستگی شدیدی دارد و به همین علت این محصول در کنار موارد محدودی از محصولات در مورد آن قیمت روز مطرح است، بعنی امکان دارد به عنوان مثال قیمت خرید پسته آحمد آقایی در طول یک روز چندین بار تغییر کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا