قیمت عمده پسته فندقی صادراتی

قیمت پسته صادارتی به چه عواملی داخلی و خارجی ارتباط دارد؟ دلیل اقبال خارجی ها به سفارش عمده رقم فندقی خندان چیست؟
پسته فندقی یا پسته گرد جزء پسته های محبوب هم در نزد کشاورزان و هم سفارش دهندگان خارجی می باشد و دلیل عمده آن هم قیمت بسیار مناسب این رقم هست.
پسته فندقی به صورت کلی در چند بازه انسی قرار می گیرد که محبوب ترین آن بازه انسی 30-28 و 32-30 می باشد، که اکثر سفارش ها برای این دو انس هستند.

قیمت روز پسته صادراتی

قیمت روز پسته های صادراتی به عوامل بسیار زیادی وابسته است اما دو عامل سر تیتر هستند، یکی تحولات نرخ ارز و دیگری عرضه و تقاضا. دلیل تحولات نزخ ارز برای روی قیمت پسته هاب صادراتی این است که محوصل پسته یک محصول کاملا صادارتی هستش، بطوریکه بالغ بر 70 درصد تولیدات این محصول کشاورزی صادر می شود، به همین علت علاوه بر عرضه و تقاضای پسته در بازار، تحولات نرخ ارز نیز بر روی قیمت پسته صادارتی تاثیر مستقیم می گذارد.

پسته فندقی صادارتی

بازار پسته فندقی صادارتی
بازار اصلی و شاید مهمترین بازار صادراتی پسته فندقی کشور چین است و عمده این محصول، که بیشترین مقدار تولید پسته در کشور مربوط به همین رقم هست، به کشور چین صادر می شود. صادرات پسته به اروپا هم معمولا حول همین رقم می چرخد و دلیل اصلی و مهمش به قیمت بسیار مناسب آن به نسبت دیگر ارقام و همچینین قابلت رقابت با تولیدات کشور امریکا بر می گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا