قیمت فروش پسته رفسنجان در بازار تهران

قیمت پسته در تهران چگونه است؟ فروش کدام از انواع پسته رفسنجان در این شهر رکورد شکن می باشد؟ حوزه مصرفی پسته در کلان شهر تهران و کرج بیشتر در چیست؟
با توجه به رشد و میزان و جمعیت تهران محصول پسته برای بازار داخل به اولین شهری که چشم دوخته است، شهر تهران و سپس همسایه آن کرج می باشد، این مورد تنها برای پسته اتفاق نمی افتد، بلکه تمامی محصولات کشاورزی به همین صورت است.

فروش انواع پسته در بازار تهران


فروش پسته های آجیلی
در تهران رتبه اول را دارد، زیرا شهر تهران بزرگترین مصرف کننده آجیل در ایران است و اولویت فروش آن نیز به ارقام اکبری و کله قوچی های درشت و دستچین بر می گردد، این پسته ها معمولا بو داده و با میکس زعفران عرضه می شود.


قیمت پسته رفسنجان در تهران و کرج

این دو شهر را بهتر است که به دو نیم تقسیم نمود، قسمت اول که خواهان پسته های لوکس و با قیمت بالا هستند، که دو رقم ذکر شده در بالا بهترین ها می باشند و برای این نیمه دوم پسته احمد آقایی متوسط دانه رفسنجان در کنار پسته کله قوچی متوسط دانه از بهترین گزینه هاست، زیرا قیمت این نمونه در خود رفسنجان که بزرگترین تولید کننده پسته ایران نیز است، حالت متعادل و بهتری دارد.
با توجه به موارد گفته شده رکورد شکنی فروش پسته در بازار تهران به رقم اکبری و احمد آقایی متعلق است، که می تواند تمامی قشر های تهران نشین و کرج را ساپورت نماید.

پسته رفسنجان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا