قیمت مغز پسته گندمی ارزان

قیمت مغز پسته گندمی در چه رنجی قرار دارد؟ بهترین نمونه ارزان آن که در استان کرمان تولید می شود، دارای چه ویژگی های است؟ فرق مغز پسته موشو و گندمی در چیست؟
این فرآورده پسته دارای گستردگی بسیار زیادی است و می تواند رنج قیمت بالایی را تحت پوشش قرار دهد اما به طور کل مغز های پسته در دگروه تقسیم بندی می شوند:
 1.مغز های پسته رسیده
 2.مغز پسته کال یا پسته کالک
که باز هر کدام از این نمونه ها زیر مجموعه های بسیار دارد که مغز پسته گندمی در گروه رسیده ها قرار می گیرد.
قیمت مغز پسته گندمی ارزان است و برای استفاده از پودر پسته از آن بهره می برند، و هرچه میزان مغز موشو در آن پایین تر باشد، قیمت مغز پسته گندمی بالاتر و کیفیتش هم همین طور.
مغز موشو به مغزی اطلاق می شود که، بسیار سیاه بوده و که در زمان پودر کردن باعث سیاه شده آن می شود و خود آن بر دو نوع است
مغز موشو شکم سبز و موشو سیاه و تلخ
استان کرمان از بزرگترین تولید کنندگان پسته و مغز پسته در دنیاست که انواع مغز های پسته ذکر شده در این استان با کیفیت های مختلف تولید می شود.
 

قیمت مغز پسته گندمی برای تولید پودر

قیمت مغز پسته گندمی چون ارزان است برای تولید پودر بهترین گزینه می باشد و این پودر ها در تولید انواع آب میوه ها و معجون ها با طعم پسته از آن بهره می برند.
هرچه میزان مغز پسته موشو در مغز پسته گندمی بیشتر باشد کیفیت پودر آن پایین تر می آید اما قیمت آن ارزان تر می شود و این قائده بلعکس هم اتفاق می افتد.
بهترین نمونه های مغز پسته گندمی از پسته گو و روی آبی بدست می آید و به خصوص آنهایی که گرم مغز بالایی را به خود اختصاص داده اند.
منبع: بازار مغز پسته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا