قیمت پسته اوحدی خام به صورت عمده

پسته فندقی یا همان پسته اوحدی نوعی آجیل می باشد که بیشتر در استان کرمان کاشته و برداشته می شود. این نوع پسته به صورت خام و شور شده وجوددارد. اکثر افراد از پسته اوحدی خام به علت داشتن قیمت مناسب استفاده می کنند.

پسته اوحدی به علت اینکه سایز ریزتری نسبت به سایر پسته ها دارد، قیمت مقرون به صرفه تری دارد. قیمت پسته اوحدی به عواملی مانند کیفیت پسته، سایز و اندازه ی آن، میزان خرید و تقاضا و حتی نام برند تولید کننده ی آن بستگی دارد. این محصول به صورت کیلویی و بسته بندی شده به فروش می رسد. مسلما خرید پسته به صورت عمده باعث کاهش هزینه خرید می شود.

قیمت پسته اوحدی خام به صورت عمده

آشنایی با پسته اوحدی خام

آشنایی با پسته اوحدی خام همانطور که گفته شد پسته اوحدی از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. این محصول دارای ویژگی های زیر می باشد.

  1. نام دیگر آن فندقی می باشد.
  2. دارای ظاهر کروی و گرد می باشد.
  3. رنگ پوست آن، استخوانی مایل به کرمی است.
  4. رنگ مغز این نوع پسته، ارغوانی می باشد.
  5. دارای کیفیت بالا می باشد.
  6. درصد خندان بودن آن بالا می باشد.
  7. این نوع پسته از نوع زود رس می باشد.
  8. گیاه پسته اوحدی در گروه متوسط گل می باشد.
  9. سایز آن ریز میباشد. بنابراین در یک کیلوگرم از این محصول، تعداد بیشتری پسته می باشد. به عبارت دیگر انس بالایی دارد.

به طور کلی پسته دارای خواص بی نظیری می باشد که می تواند سلامت بدن را افزایش دهد. از این رو توصیه می شود هرروز از این محصول استفاده شود. البته باید گفت پسته دارای طبع گرم و خشک میباشد از این رو افراد گرم مزاج باید با احتیاط این محصول را مصرف کنند. همچنین به علت وجود چربی زیاد در این محصول، افراد دارای اضافه وزن کمتر این محصول را استفاده کنند. به طوری کلی افراط در خوردن پسته نه تنها سلامت بدن را تضمین نمی کند بلکه باعث افزایش بیماری نیز می شود.

فروش پسته اوحدی خام خندان

فروش پسته اوحدی خام خندان پسته خام به صورت پوست دار و بدون پوست وجود دارد. باغداران زیادی در نواحی مختلف ایران وجود دارد که انواع پسته را تولید و به بازار عرضه می کنند. برای خرید پسته اوحدی خام می توان به صورت مستقیم و بدون واسطه از باغداران خریداری کرد. همچنین می توان این محصول را از نمایندگی های معتبر فروش پسته اوحدی تهیه و مصرف کرد.

فروش پسته خام توسط فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر در سراسر کشور به صورت کیلویی و بسته بندی شده در وزن های مختلف و به صورت عمده و جزیی انجام می گیرد. همچنین این فروشگاه ها امکان خرید پسته را به صورت حضوری و اینترنتی برای مشتریان فراهم کرده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا