قیمت پسته اکبری خندان رفسنجان

آیا می دانید پسته اکبری رفسنجان مرغوب ترین نمونه این رقم در دنیا است؟ آیا میدانید درصد وجود خندان و دهان بسته موجود در پسته اکبری بر قیمت فروش ان تاثیر گذار است؟
به طور کلی پسته اکبری مرغوب ترین نمونه پسته مخصوصا برای آجیل است . بیشترین سطح زیر کشت پسته اکبری مربوط به رفسنجان است که از قضا باکیفیت ترین نوع پسته اکبری در دنیا نیز می باشد . 
این کیفیت مدیون شرایط اقلیمی منطقه و خاک مناسب جهت کاشت این نوع پسته است.
 بیشترین مصرف پسته اکبری برای مصرف آجیلی است . در آجیل هرچه پسته دهن باز تر باشد زیبایی و جلوه بسیار زیادی به آجیل داده که باعث جلب توجه مصرف کننده و ترغیب آن برای خرید می گردد. 
پس هرچه درصد پسته دهان بسته موجود در نمونه پسته بیشتر باشد قیمت آن کاهش می یابد.
اما به طور کلی پسته اکبری دارای عدد قیمتی بالاتری در مقایسه با سایر ارقام پسته می باشد.

فروش پسته اکبری آب خندان
همانطور که گفته شد اکبری پسته ای لوکس و مرغوب محسوب می شود و نرخ بالایی هم دارد همین موضوع سبب شده تا خریداران خاص خود را داشته باشد و هرکسی زیر بار خرید آن نرود. اما پیرو صحبت های گفته شده در بالا تمامی پسته های اکبری خندان و درجه یک نیستند و برخی از ان ها دهان بسته اند که قیمت پایین تری دارند و به صورت می توانند مورد استفاده قرار گیرند؛ یا شکسته شده و مغز ان ها را مورد استفاده قرار داد و یا اینکه ببا استفاده از روش های مکانیکی و یا آب خندان آن ها را خندان نمود.
پسته اب خندان ظاهری مشابه پسته های طبیعی دارد اما از نظر بهداشتی و کیفی در درجه پایین تری است بنابر این با قیمت پایین تری به فروش می رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا