مراکز عرضه پسته شور کیلویی

پسته شور کیلویی از پسته های پرطرفدار است. فروش پسته شور به صورت اینترنتی هم امکان پذیر است و تولید کنندگان با پخش پسته کیلویی نیاز مراکز فروش را هم رفع می کنند با مراجعه حضوری به فروشگاه های سطح شهر می توان انواع پسته را مشاهده کرد و بر حسب ذائقه خود خرید را انجام داد همچنین باید توجه داشت که قیمت پسته شور به نحوه تولید و به چگونگی بسته بندی هم بستگی دارد.مراکز عرضه پسته شور کیلویی این محصول را به روش مستقیم و غیر مستقیم هم عرضه می کنند.

مراکز عرضه پسته شور کیلویی

مراحل تولید پسته شور

مراحل تولید پسته شور پسته شور یکی از آجیل های پر طرفدار است که دارای طعم بی نظیری است و سرشار از آنتی اکسیدان و پروتیین و فیبر است، پسته شور در چند نوع کله قوچی و اکبری و آقایی نیز وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فردی است پسته از درخت هایی است که سال آور است و تغییر رنگ پوست نشان دهنده زمان برداشت این محصول است و برداشت با استفاده از ماشین های لرزاننده انجام می گیرد . معمولا پسته خام را برای ایجاد بافتی نرم و ترد به حالت شور در می آورند مراحل تولید پسته شور به این صورت است که در کارگاه های تولیدی دست های خام را در فرهای مخصوص کمی تفت می دهند و بعد از آن نمک را به آن اضافه می کنند تا نمک کاملا به بافت پسته برود و طعم پسته خام به حالت شور در بیاید.

برای تولید پسته شور در منزل می توان پسته را تا صبح در اب خیس کرد و بعد از ان بر حسب ذائقه مقداری نمک به آن اضافه کرد و در تابه مخصوص قرار داد و پسته را هم زد تا آب به بافت پسته کشیده شود و پسته شور شود اگر پسته ها دارای رطوبت بود می توان آن ها را درون سینی قرار داد تا رطوبت آن گرفته شود.

از پسته شور برای طعم دار کردن بسیاری از غذاها استفاده می شود و در بستنی هم طرفداران زیادی دارد. پسته شور سرشار از املاح معدنی است و باعث تقویت قوای جسمی نیز می شود.

میزان کالری موجود در پسته شور

میزان کالری موجود در پسته شور پسته یکی از شناخته ترین آجیل های دنیا است و بسیاری از مردم علاقه زیادی به مصرف آن دارند و میزان کالری موجود در پسته شور به حدی است که برای درمان بیماری هایی مثل کم خونی قابل استفاده است و مصرف زیاد پسته ممکن است به دلیل کالری زیادی که دارد باعث افزایش وزن شود پس بهتر است در مصرف این آجیل خوش مزه اعتدال را رعایت کرد.

افراد مختلف به میزان کالری متفاوتی نیاز دارند از این رو باید در مورد میزان کالریمورد نیاز بدن اطلاع داشت،میزان کالری به عموالی مثل جنس و میزان قوای بدن بستگی دارد و هرچه فرد جوان ترو خوش اندام تر باشد نیاز به کالری زیادی دارد به همین علت در طب سنتی مصرف پسته شور برای افراد جوان توصیه می شود تا از این طریق مقدار کاری مورد نیاز بدن خود را دریافت کنند.

مصرف روزانه کالری به مقدار سوخت و ساز بدن هم بستگی دارد و برای افرادی ورزشکار مصرف این آجیل نیز توصیه می شود تا بتوانند کاری از دست رفته را جبران کنند و انرژی اولیه خود را به دست آورند.

خواص پسته شور در بارداری

خواص پسته شور در بارداری پسته شور دارای اسید های چرب غیر اشباع است و خواص پسته شور به قدری زیاد است که مصرف آن در بارداری سلامت جنین را تضمین می کند این آجیل دارای اسید های چرب غیر اشباع است و فشار خون را کاهش می دهد و سطح کلسترول بد خون را پایین می آورد و عملکرد قلب را بهبود می بنشد و خطر ابتلا به بیماریهای قلبی را هم کاهش می دهد.

آنتی اکسیدان های موجود در پسته از ابتلا به سرطان پیش گیری می کند، همچنین باید در نظر داشت که افرادی که پسته شور مصرف می کنند سیستم ایکنی قوی تری نیز دارند و کمتر به بیماری هایی نظیر سرطان مبتلا می شوند، پسته شور مپجب بهبود سیستم عملکرد عصبی هم می شود.

ویتامین آ موجو در این آجیل از بروز مشکلات چشمی پیش گیری می کند و باعث تقویت قدرت بینایی نیز می شود، فیبر مجود در این ماده عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد ومشکلاتی مثل یبوست رخ نمی دهد، گلبول های قرمز را افزایش می دهد و از فقر آهن در بارداری جلوگیری می کند، با مصزف پس می توان مس موجود را در بدن افزایش داد و آهن لازم را دریافت کرد.

آنتی اکسیدان های موجود در پسته از روماتیسم و آرتوروز هم پیش گیری می کند و منبع غنی از کلسیم است و از پوکی استخوان پیش گیری می کند.

توزیع کننده پسته شور کیلویی

توزیع کننده پسته شور کیلویی یک توزیع کننده خوب می تواند باعث افزایش چشم گیر حجم فروش شود و توزیع کننده پسته شور کیلویی باید بتواند از طریق فروش مستقیم به مشتری از طریق وبسایت، و یا فروش محصول به فروش گاه های خورده فروشی پسته را عرضه کند و با قیمت مناسب به فروش برساند. توزیع کننده برای این که به سود دست پیدا کند ترجیح می دهد محصول را مستقیم از تولید کننده دریافت کند و از این روش واسطه ها را هم حذف کند.

از وظایف توزیع کننده این است که باید بازاریابی محصول را از طریق اخبار یا شبکه های اجتماعی انجام دهد تا از این طریق بتـواند میزان فروش را بالا ببرد و حتی افراد غربی را جذب محصول کند و پسته را به مناطق مختلف صادر کند، همچنین روی کنترل قیمت و برند سازی کنترل دارد، توزیع کننده دارای مسئولیت بیشتر فروش است به همین علت سودی که دریافت می کند باید خالص باشد زیرا خدمات پشتیبانی مشتری را تامین می کند.

مراکز فروش زیادی در این زمینه فعالیت دارند و در اینمراکز توزیه کنندگان حضور دارند و تمام خطرات و کاهش قیمت ها را عهده دار می شوند و مشتری می تواند بدون دغدغه به توزیع کننده رجوع کند و محصول خود را با کیفیت بالا خریداری کند.توزیع کننده خوب درک کاملی از قیمت و میزان سود و ضرر نیز دارد.

یکی از راه های تهیه این محصول استفاده از خرید اینترنتی است که در این روش درهزینه و زمان صرفه جویی می شود و از طریق سایت ها می توان انواع پسته را مشاهده کرد و بر حسب نیاز میزان مورد نظر را سفارش داد و در کوتاه ترین زمان محصول را در بسته بندی های مقاوم تحویل گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا