مرکز خرید اینترنتی پسته احمد آقایی

از مهمترین معیار هایی که هنگام خریداری انواع پسته مانند احمد آقایی، فندقی و اکبری از مرکز خرید های اینترنتی باید به آن توجه نمود، درصد دارا بودن میزان پسته دهان بسته می باشد.
انواع پسته های خندان ایرانی از مرغوب ترین نمونه های پسته برای صادرات می باشند اما این به این معنا نیست که نوع دهن بسته جنبه ی صادراتی ندارد.
پسته احمد آقایی که از پر طرفدار ترین انواع این محصول برای صادرات است که دارای درجه خندانی بالا بوده و از ارقام کشیده به حساب می آید.
بهترین نمونه ی این رقم در منطقه نوق رفسنجان تولید می شود که هم به لحاظ طعم و هم از نظر شکل ظاهری در دنیا بی رقیب است و میزان دهان بسته ی کمی هم دارد، با همه ی این تفاسیر برای ارسال یک محصول باکیفیت به خارج از کشور بهتر است دهان بسته های موجود را از آن خارج ساخت البته در پسته هایی که جنبه ی مصرف آنها آجیلی است وجود 5 درصد پسته دهان بسته مقدار قابل قبولی است.


پسته احمدآقایی مرغوب صادراتی

هماطور که گفته شد وجود مقدار استانداردی از دربسته برای احمد آقایی قابل پذیرش است اما چنانچه سفارشی از سوی مشتری خاصی داده شود که انتظار تمام خندان بودن را داشته باشد، مناسب ترین روش جدا نمودن آن ها با استفاده از نیروی انسانی است، تا انجام این کار با نهایت دقت صورت گیرد، در این حال پسته را دستچین نامیده و ارزش بیشتری پیدا می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا