مرکز خرید پسته فندقی شور زعفرانی

پسته فندقی یکی از محصولات پرطرفدار بوده که نسبت به سایر پست ها از قیمتی ارزان تر و مقرون به صرفه تر برخوردار می باشد این محصول همانطور که از اسمش پیداست به شکل فندق بوده و طعم بسیار خوبی دارد از این رو مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته است. پسته فندقی به دو صورت شور و خام مورد مصرف قرار گرفته که پسته فندقی شور زعفرانی یکی از خوش طعم ترین نوع این محصول می باشد. مرکز خرید پسته شور فندقی محصولات خود را به صورت بسته بندی شده و فله ای به مشتریان خود ارائه می دهد.

مرکز خرید پسته فندقی شور زعفرانی

پسته شور چگونه درست می شود؟

پسته شور چگونه درست می شود؟ پسته شور زعفرانی طعمی خوب و ایده آل داشته به طوری که میزان متعادل نمک و زعفران موجود در آن باعث کیفیت و بهبود در طعم آن می گردد این محصول به راحتی قابل تهیه بوده و ما در این قسمت از مقاله می‌خواهیم روش تهیه پسته شور را به شما آموزش دهیم.

در گام اول ابتدا پسته خام را درون ظرفی ریخته و روی حرارت می‌گذاریم تا رطوبت موجود در آن به خوبی خشک شده و طعم آن تولید شود سپس مخلوط آب و نمک و آب لیمو یا آب نارنج را که از قبل آماده کرده ایم به پسته افزوده و به خوبی هم می زنیم تا به طور یکنواخت تمام پسته موجود در ظرف طعم نمکی به خود بگیرد در صورت تمایل می‌توانید از مقداری زعفران استفاده کرده زیرا زعفران باعث بهتر شدن طعم پسته شور شده و همچنین باید گفت خواص پسته را چند برابر می کند.

پس از آن که زعفران و آب نمک به خوبی به خورد پسته رفت حرارت گاز را کم کرده و اجازه می دهیم تا مغز هسته به خوبی خشک شده و رطوبت موجود در آن از بین برود، سپس آن را از روی حرارت برداشته و آماده مصرف می باشد.

عرضه کننده پسته فندقی شور صادراتی

عرضه کننده پسته فندقی شور صادراتی یکی از بهترین و معتبرترین عرضه کننده پسته فندقی شور صادراتی فروشگاه اینترنتی ما بوده که قادر به این بوده تا علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان خارجی بهترین محصولات خود را به صورت فله ای به مشتریان خود با نازلترین قیمت ارائه دهد به طوری که این عرضه کننده محصولات خود را در تناژ بالا و عمده به آجیل سراها و فروشگاه های معتبر در سراسر کشور عرضه کرده تا در دسترس مشتریان باشد.

خرید پسته فله از طریق این مرکز خرید به صورت مستقیم و بی واسطه بسیار مقرون به صرفه بوده و به نفع مشتریان است از این رو توصیه می شود برای خرید آسان و قیمتی استثنایی از طریق این سامانه اقدام کرده و برای خرید پسته فندقی به صورت اینترنتی اقدام کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا