مرکز پخش پسته کله قوچی درشت تازه

پسته کله قوچی به واسطه طعم و مزه دلپذیر و درصد خندانی بالا جزء ارقام مشتری پسند و پرطرفدار است. همین امر موجب شده است این رقم پسته بازار فروش پررونقی را به خود اختصاص داده است. مرکز پخش پسته کله قوچی با ارائه بهترین و مرغوب ترین پسته به بازار فروش، توانسته است مشتریان زیادی را جذب خرید این رقم پسته کند. پسته کله قوچی درشت توسط این مرکز ارزان تر از سایر بازارهای فروش عرضه می شود. خریداران عمده از بازارهای ارزان قیمت پسته کله قوچی استقبال کرده و مشتریان ثابت این مراکز هستند.

مرکز پخش پسته کله قوچی درشت تازه

بررسی مشخصات پسته کله قوچی درشت

بررسی مشخصات پسته کله قوچی درشت پسته کله قوچی مانند پسته فندقی ظاهری گرد اما درشت دارد. این پسته به دلیل درصد خندانی بالا جزء پسته های مجلسی است. پسته کله قوچی را پسته حاج شریفی نیز می گویند این رقم پسته را اولین بار فردی به این نام، در یکی از روستاهای رفسنجان پرورش داده است. پسته کله قوچی در دهه اول فروردین به گل دهی رسیده و میوه آن دیررس و در نیمه دوم شهریور قابل برداشت است.

پوسته سخت پسته کله قوچی به رنگ استخوانی و مغز آن ترکیبی از رنگ های لاجوردی، زرد و سبز می باشد. طعم و مزه پسته کله قوچی نسبت به سایر ارقام پسته، خوشمزه تر و دلپذیر تر است. پسته کله قوچی را به صورت خام یا بوداده با طعم شور یا زعفرانی می‌توان در بازار فروش پیدا کرد. پسته کله قوچی جزء ارقام صادراتی نیز می باشد. این رقم پسته به صورت فله یا در بسته بندی های متفاوت روانه بازارهای فروش برخی کشورهای آسیایی و اروپایی می شود.

فواید مصرف پسته خام برای کاهش وزن

فواید مصرف پسته خام برای کاهش وزن پسته خام دارای ارزش تغذیه ای بالایی است. این محصول دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی مختلف است. با مصرف این مغز خوشمزه، می توان بخشی از نیاز بدن به این منابع را تامین کرد. پسته دارای مقادیر بالایی آهن است. افرادی که از کم خونی ناشی از فقر آهن رنج می برند، می توانند با گنجاندن پسته در برنامه غذایی خود، به رفع این مشکل کمک کنند.‌

پسته خام همچنین دارای پروتئین و کالری بالایی است. پروتئین موجود در پسته موجب تقویت عضلات می شود. با مصرف پسته می توان انرژی لازم برای انجام فعالیت های روزانه را کسب نمود. آنطور که متخصصان علم تغذیه می گویند، پسته برای افرادی که رژیم لاغری خاصی نیز دارند، مفید است.

دلیل این امر فیبر بالای پسته است. فردی که رژیم لاغری دارد، با مصرف پسته احساس سیری کرده و به دلیل بی اشتهایی از مصرف کالری بیشتر امتناع می کند. پسته همچنین می تواند مشکل یبوست را برطرف نموده و موجب عملکرد مناسب‌تر دستگاه گوارش شود.

تولید عمده پسته کله قوچی درشت تازه

تولید عمده پسته کله قوچی درشت تازه شرایط خاص آب و هوایی مناطق مختلفی از کشورمان، زمینه را برای کاشت و پرورش درختان پسته فراهم نموده است. وجود باغ های پربار پسته در این مناطق موجب شده است که سالانه مقادیر قابل توجهی پسته از باغ های این مناطق برداشت و روانه بازارهای فروش داخلی و خارجی شود. همین امر ایران را به یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پسته در جهان تبدیل کرده است.

تولید کنندگان پسته کله قوچی، عمده فروشی این رقم پسته را در اختیار مراکز مختلفی قرار داده اند. این مراکز را می توان در همه شهرهای کوچک و بزرگ پیدا کرد. عرضه مستقیم، پخش و توزیع پسته کله قوچی توسط این مراکز موجب می شود، خریداران عمده راحت تر بتوانند این رقم پسته را خریداری نمایند.

پسته عمده توسط این مراکز با حداقل قیمت در اختیار خریداران عمده قرار می گیرد. عرضه کننده پسته تازه می تواند فروشگاه های اینترنتی باشد که شرایط خرید آنلاین پسته کله قوچی را برای خریداران عمده فراهم نموده است. خریداران عمده با ثبت سفارش خرید پسته کله قوچی از طریق سایت های فروش این فروشگاه ها، می توانند در اسرع وقت این رقم پسته را در محل مورد نظر تحویل بگیرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا