نمایندگی فروش انواع پسته آجیلی خندان

شرکت پسته داریس نمایندگی پخش و فروش انواع پسته آجیلی خندان رفسنجان در کشور است که در زمینه ی صادرات این محصول نیز فعالیت می نماید.
پسته اجیلی را می توان از میان ارقام مختلف پسته که در رفسنجان کشت می شود انتخاب نمود اما مهمترین ان ها اکبری، احمدآقایی و کله قوچی هستند و رقمی مانند فندقی با اینکه درجه خندانی بالایی دارد به دلیل جثه ی ریز گزینه ی زیاد جالبی نبوده و کمتر از سوی خریداران تقاضا می شود.
با توجه به این که بهترین پسته های تولید شده در سطح جهانی در استان کرمان و به طور خاص در شهر رفسنجان کشت می شود فعالین در حوزه ی آجیل تمایل زیادی را نسبت به خرید انواع پسته آجیلی به طور مستقیمم از کشاورزان این منطقه نشان می دهند.
تهران، تبریز دو شهر مهم خریدار پسته های لوکس رفسنجان اند که البته از لحاظ مسافتی خیلی با آن فاصله دارند و این امر کار معامله را سخت می کند.

خرید اینترنتی پسته داریس
با توجه به واقع شدن شرکت پسته داریس در مهد پسته ایران (رفسنجان) این مجموعه می تواند پاسخگو، مشاور و راهنمای خریداران عمده انواع پسته آجیلی باشند تا با خیال اسوده و بدون دغدغه ی دوری مسافت نسبت به خرید بهترین پسته های خندان و انواع مغز پسته از فروشندگان دست اقدام نمایند.
عزیزانی که قصد فعالیت در زمینه صادرات پسته را دارند بهتر است ابتدا از طریق راه های ارتباطی مشخص شده نسبت به کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مجموعه تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا