بازار پخش پسته خندان ایرانی

در حال حاضر پسته خندان ایرانی انواع گوناگونی دارد که از انواع آن می توان به پسته اکبری، پسته فندقی و پسته احمد آقایی در استان کرمان شهرستان رفسنجان اشاره کرد که هر سه نوع کاز کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار بوده که علاوه بر جنبه خوراکی از جنبه صادراتی بالایی در نوع خود برخوردار بوده و توانسته به اقتصاد کشور کمک بزرگی نمایند.

البته عرضه انواع این پسته های ایرانی به روش مستقیم و بدون واسطه سبب جذب مشتریان زیاد و نیز راه را برای صادرات آن هموارتر ساخته و باعث رونق اقتصادی کشور گردیده است.

بازار پخش پسته خندان ایرانی

مشخصات کلی پسته خندان ایرانی

مشخصات کلی پسته خندان ایرانی

پسته خندان صادراتی از جمله آجیل های بسیار پر طرفدار و پر خاصیت می باشد که در داخل ایران توسط تولید کنندگان زیادی و با نام های مختلفی چون؛ پسته خندان اکبری، احمد آقایی، کله قوچی و… تولید و روانه بازار می گردد یکی از طرفداران اصلی پسته خندان کودکان هستند که در میان آجیل فقط پسته را انتخاب کرده و نوش جان می کنند حال بهتر است فواید آن را برای کودکان ذکر کنید تا بیشتر پسته بخورند.

پسته غنی از آهن و اسید فولیک زیادی است که مشکل ایجاد کم خونی را در کودکان به حداقل می رساند در واقع این آجیل خوشمزه سطح گلبول های قرمز خون را افزایش داده و با بهبود جریان خون از ایجاد کم خونی پیشگیری می کند ضمنا کلسیم و پروتئین زیادی دارد که جایگزین مناسبی برای گوشت محسوب می شود و سبب تقویت عضلات و استخوان های کودکان می شود.

برای داشتن کودکانی باهوش و زیرک به آن ها پسته بدهید زیرا این ماده غذایی ارزشمند حاوی اسید های چرب امگا۳ است که مغز کودک را تقویت کرده ‌و قدرت یادگیری آنان را افزایش می دهد هم چنین انرژی لازم و تمام مواد مورد نیاز بدن کودکان را تامین می کند از این رو در وعده صبحانه حتما به آن ها همراه پنیر، مغز پسته بدهید.

پسته به دلیل داشتن فیبر زیاد مشکلات گوارشی کودکان نظیر؛ یبوست، نفخ، اسهال و درد معده را درمان می کند یکی از مشکلات شایع بین کودکان، یبوست مزمن است حال پسته این مشکل را حل می کند علاوه بر موارد ذکر شده پسته از آن جایی که اسید آمینه زیادی دارد برای کودکان کم اشتها بسیار مناسب است چرا که تمام مواد مغذی و پروتئین مورد نیاز بدن کودک را تامین می کند.

خلال پسته از جمله فرآورده های پسته می باشد که برای صادرات نیز گزینه مناسبی است حال شاید این سوال برایتان پیش آید که مناسب ترین پسته ایرانی برای خلال پسته کدام است؟ ما به این سوال شما پاسخ خواهیم داد امیدواریم که مسمر ثمر واقع شود.

یکی از پسته های ایرانی به نام پسته قزوین برای تولید خلال پسته بسیار مناسب است چرا که از مغز سبز رنگ، روغن کافی و ظاهر خوبی برخوردار می باشد از طرفی مغز آن کشیده و بلند و فاقد هر گونه پوست گلدار مغز پسته و ضایعات می باشد در واقع انتخاب مغز این پسته برای خلال کردن به دلیل رنگ زیبای مغز آن است و این که نسبت به پسته های دیگر ریز تر می باشد از این رو از خلال آن بیشتر جهت تزیین شیرینی، کلوچه، حلواشکری و… استفاده می کنند.

مغز پسته قزوین به دلیل این که شرایط مناسب تری برای ورقه شدن دارد و بدون شکستگی و نرم شدگی خلال می شود آن را برای تولید خلال پسته انتخاب می کنند اگر چه در سطح بازار خلال پسته در انواع مختلف با برند های متعدد وجود دارد ولی مناسب ترین و باکیفیت ترین نوع خلال پسته که از همه لحاظ ممتاز است،خلال پسته ایرانی قزوین می باشد.

تشخیص پسته خندان از معمولی

چه عواملی بر خندانی پسته تاثیر گذارند تا صادرکنندگان پسته خندان بتوانند فروش بهتری داشته باشند؟ خندانی پسته یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر کیفیت و قیمت پسته است. زمانی که مغز پسته به خوبی رشد کند، باعث می شود به پوسته صدفی فشار وارد شود و از دو طرف یا یک طرف شکاف بخورد. اگر فشار باعث باز شدن پسته از دو طرف باشد، به آن پسته خندان؛ و اگر فشار سبب باز شدن یک سمت پسته باشد، به آن پسته یک ور چاک می گویند.

عوامل طبیعی که بر خندان شدن پسته تاثیر می گذارند، عبارتند از:

  • میزان باردهی درخت در سال: غالبا در سال هایی که درخت پسته دارای محصول کمتری است، درصد پسته خندان بیشتر از سال های بارده است، چرا که در این هنگام درخت انرژی لازم را برای خندان کردن بیشتر میوه ها را دارد. در سال های کم بار می توان با تغذیه مناسب و هرس استاندارد به بالابردن انرژی درخت کمک کرد.
  • نوع پسته: درصد پسته خندان در هر نوع آن متفاوت است؛ برای مثال نوع کله قوچی بیشترین درصد پسته خندان را دارد. میزان شوری خاک یا EC: شوری خاک یکی از عوامل تاثیر گذار بر عدم خندانی پسته است. به عبارتی EC بالاتر از 4000 عاملی موثر بر خندانی پسته است.

سایر عوامل که بر خندان شدن پسته تاثیر می گذارند، عبارتند از:

  1. برداشت دیر هنگام: زمان برداشت یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر خندانی پسته است و هر چه این زمان به تعویق بیفتد، مغز بیشتر رشد کرده و پسته خندان می شود.
  2. نحوه برداشت: اگر بتوان برداشت پسته را در چند مرحله انجام داد، می توان به خندان بودن هرچه بیشتر این میوه امیدوار بود. به عبارتی ابتدا شاخه را بتکانید تا پسته های رسیده بریزند و پسته های نارس بر شاخه بمانند تا رشد کنند، که این عمل در ایران میسر نیست! (به دلیل ناامنی و سایر عوامل محدود کننده)

راهنمای خرید پسته خندان مرغوب

راهنمای خرید پسته خندان مرغوب

لازم به ذکر است یکی از عوامل مهم برای خرید پسته خندان ایرانی توجه کردن به راهنمای خرید آن می باشد که این راهنما به مشتری این امکان را می دهد تا بتواند بر اساس این راهنما محصول خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به روش های مختلف خریداری و مورد استفاده قرار دهد.

باید خاطر نشان کرد که از مشخصات و ویژگی های بارز انواع پسته ایرانی می توان به طعم و مزه فوق العاده عالی آن، کیفیت بالا، خندان بودن، شکل ظاهری کشیده و بلند، پر مغز بودن پسته، عطر و بوی خاص، شکل ظاهری زیبا و جذاب، رنگ مغز پسته به رنگ سبز روشن و نیز رنگ پوست پسته به رنگ کرم استخوانی و سفید می باشد که باعث شده توجه اکثر کشورهای بیگانه را به خود جلب و نیز در زمره بهترین محصول صادراتی کشور قرار گیرد.

ناگفته نماند که امروزه پسته ایرانی در ایران با تنوع کیفیت تولید می شود زیرا ایران دارای مناطق مختلف با شرایط جوی خاص و نیز دارای درختان زیاد پسته می باشد که با این وجود توانسته از رونق تولیدی زیادی برخوردار باشد و انواع پسته را با کیفیت مطلوب تولید و نیز با قیمت مناسب به بازارهای جهانی عرضه نماید که پسته کله قوچی خندان ایرانی تولید شده داخل کشور در هر نوعی از محبوبیت خاصی بین طرفداران خود برخوردار می باشد که به صورت درشت و مرغوب توانسته مورد نظر و توجه بسیاری از مشتریان قرار گیرد که پسته درشت از جمله پسته صادراتی اصل به شمار آمده و سالانه در حجم بالا با میزان سفارشات و تقاضای بازارهای خارجی همراه بوده که باعث رونق تولیدی و اقتصادی کشور گردیده است.

مناطق تولید کننده پسته خندان ایرانی

عوامل بسیار زیادی بر کیفیت پسته خندان درجه یک تاثیر گذار می باشد قطعاً اولین و مهمترین ویژگی که باعث کیفیت بالای پسته خندان می شود نو و نژادی محصول می باشد عموم پساب صورت بادامی شکل و همچنین بسیار فندقی در بازار تولید می‌شود که هرکدام طعم و مزه مخصوصی دارد و مشتریان زیادی تمایل به تهیه و خرید محصولات دارد هرچه پسته خندان تر باشد نشان دهنده کیفیت بالای آن خواهد بود.

کشاورزان اصیل ایرانی از روش های سنتی برای تولید پسته خندان ایرانی استفاده می‌نمایند که همین موضوع باعث افزایش کیفیت این محصول شده است استفاده از انواع کودهای حیوانی و همچنین کود های نوین هیومیک تولید شده در آزمایشگاه تاثیر بسیار عالی بر تولید پسته خندان دارد که علاوه بر زیبایی ظاهری ، طعم و ارزش غذایی این محصول نیز به خوبی حفظ می شود.

یکی دیگر از عوامل بسیار موثر بر کیفیت پسته خندان مرغوب و تازه بودن این محصول می باشد متاسفانه برخی از سودجویان در فصول خاصی از سال پسته را با قیمتی بسیار ارزان خریداری نموده و پس از افزایش قیمت آن را از انبار خارج نموده و با قیمتی بسیار بالا به فروش می رسانند که به دلیل ماندگاری طولانی مدت در انبارها طعم و مزه آن دچار تغییر می شود بنابراین بهتر است برای تهیه و خرید این محصول حتما به تازه بودن پسته خندان ایرانی توجه داشته باشید.

خرید عمده پسته خندان درجه یک

خرید عمده پسته خندان درجه یک

با مراجعه مستقیم به مراکز تولید کننده پسته خندان ایرانی می توان بهترین و باکیفیت ترین انواع این محصول را با مناسب ترین قیمت خریداری کرد این مرکز با ارائه محصولات تضمین شده و درجه یک توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را جلب نموده و میزان فروش پسته خندان خود را به طور چشمگیری افزایش دهد در واقع ایجاد زمینه خرید مستقیم یکی از عواملی است که سبب رونق زیاد این بازار شده است.

خرید پسته خندان به شکل مستقیم و از طریق این سایت یکی از بهترین روش ها است که اکثر خریداران عمده ترجیح می دهند پسته خندان خام و برشته شده را این گونه خریداری کنند این روش خرید هم چنین مزیت های دیگری چون؛ کاهش هزینه های خرید، استعلام قیمت روزانه پسته، خرید بدون واسطه، آگاهی از نوسانات اقتصادی را در پی دارد شما برای بهره بردن از چنین شرایطی می توانید توسط شماره های درج شده در ادامه مطلب با کارشناسان ما در تماس باشید.

با مراجعه مستقیم به مراکز تولید کننده پسته خندان ایرانی می توان بهترین و باکیفیت ترین انواع این محصول را با مناسب ترین قیمت خریداری کرد این مرکز با ارائه محصولات تضمین شده و درجه یک توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را جلب نموده و میزان فروش محصولات خود را به طور چشمگیری افزایش دهد در واقع ایجاد زمینه خرید مستقیم یکی از عواملی است که سبب رونق زیاد این بازار شده است.

خرید پسته خندان به شکل مستقیم و از طریق این سایت یکی از بهترین روش ها است که اکثر خریداران عمده ترجیح می دهند پسته خندان خام و برشته شده را این گونه خریداری کنند این روش خرید هم چنین مزیت های دیگری چون؛ کاهش هزینه های خرید، استعلام قیمت روزانه پسته، خرید بدون واسطه، آگاهی از نوسانات اقتصادی را در پی دارد شما برای بهره بردن از چنین شرایطی می توانید توسط شماره های درج شده در ادامه مطلب با کارشناسان ما در تماس باشید.

فروش پسته خندان ایرانی ارزان

پسته تازه ایرانی یکی از لوکس ترین و شیک ترین پسته های صادراتی کشور محسوب می شود که توزیع کنندگان انواع پسته زعفرانی خندان ایرانی سعی می کنند تا آن را با روش های مختلف از طریق مراکز متعدد با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت به روش فله و بسته بندی های متنوع مطابق با استانداردهای بین المللی خاص به طور کاملا ارگانیک و بهداشتی در انواع برندها به مشتریان خاص خود ارائه دهند که ارائه مستقیم محصول با عدم وجود واسطه ها از طریق نمایندگی های عمده فروش در سراسر کشور بسیار مقرون به صرفه بوده و مورد توجه و نظر و اعتماد مشتریان زیادی گردیده که این به نفع اقتصاد کشور تمام خواهد شد.

همان طور که گفته شد بازار خرید پسته خندان ایرانی از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار است که توانسته مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد که امروزه پسته بدون پوست طرفداران زیادی دارد که شمل مغز پسته می باشد و این نوع مغز پسته به شیوه های مختلفی تولید و روانه بازارهای جهانی می گردد که بر اساس نوع رنگ و اندازه مغز به صورت سورتینگ شده درجه بندی و بسته بندی می شوند که از کاربرد زیادی در صنایع مختلف غذایی، دارویی، بهداشتی و آرایشی برخوردار بوده.

قیمت پسته خندان خام صادراتی

قیمت پسته خندان خام صادراتی

پسته بهترین مغز آجیل می باشد که می توان آن را به صورت خام و شور مصرف نموده و در این میان پسته های خندان نسبت به تمامی انواع پسته موجود در بازار قیمت بالاتری دارد زیرا کیفیت و طعم آن بسیار عالی و مطلوب می باشد.

قیمت پسته خندان در بازار داخلی بسته به نوع و نژادی این محصول متغیر می باشد و همچنین در فصلی که پسته تازه تولید می‌شود قیمت فروش نیز بسیار مناسب و ارزان تر می باشد و شما می توانید در فصول خاصی از سال این محصول را با قیمتی ارزان و مناسب تهیه نماید و مدت زمان چندین ماه نیز آن را در منزل نگهداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا