خرید انواع مغز پسته سبز گلدار

میزان بالای خرید مغز پسته سبز رسیده بخصوص نمونه های گلدار در کنار دیگر انواع نمونه ها مانند گندمی و دندانه به صنعت شیرینی پزی ها و بستنی سازی ها تغلق دارد.
مغز های پسته به صورت کلی به دو دسته رسیده های و کالک ها تعلق دارد، که هر کدام از این دو نوع کاربرد های متفاوتی در صنعت های غذایی دارد. از لخاظ قیمت به طور معمول نوع مغز پسته های رسیده به مراتب کمتر از مغز پسته کال می باشد.
مغز پسته های رسیده طیف گسترده ای دارد و معمولا هم رنج قیمت بالایی برای خرید برای خود دارد و این هم فقط به تنوع بالایی این نمونه بر می گردد.

مغز پسته گلدار


انواع مغز پسته رسیده


مغز پسته گلدار

مغز پسته گلدار از پسته های دهان بسته و بعضی از نمونه پسته های خندان تولید می شود که خرید آن بیشتر برای تزئین و همچنین تولید آجیل های لوکس انجام می گیرد. بهترین نمونه مغز پسته گلدار از پسته ممتاز بدست می آید و به صورت دستشکن هم تولید می شود.

مغز پسته رو آبی

مغز پسته رو آبی از پسته ای به همین نام فرآورده می شود و چونم گرم مغز ها بسیار پایین تر از نمونه دهان بسته است پس در نتیجه قیمت و کیفیت آن هم پایین تر است و از آن برای تولید بعضی از نمونه های کالباس و همچین برای شیرینی ها از آن بهره می برند.

مغز پسته دندانه و گندمی

این نمونه از مغز پسته از انواعی است که برای تولید پودر مغز پسته از آن بهره می برند و بیشتر کاربرد آن برای تولید شرینی های پودری و همچنین تولید بستنی ها با طعم پسته است و از لحاظ قیمت هم به مراتب از نمونه دیگر پایین تر می باشد.

مغز پسته هراتی


مغز پسته جنگلی یا هراتی

از دیگر نمونه های مغز پسته می توان به نمونه جنگلی یا هرانی اشاره کرد که این نمونه از پسته ای با همین نام تولید می شود و از ویژگی ها آن می توان به رنگ فوق العاده سبز آن اشاره کرد.

قیمت مغز پسته
جنگلی مقدار بالاست و این مغز بومی مناطق ازبکستان، افغانستان و همچنین شمال شرق کشور مناطق سرخس و مشهد می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا