خرید پسته کله قوچی عمده ارزان

یکی از مرغوب ترین پسته های موجود در کشور که کیفیت آن زبانزد خاص و عام است پسته کله قوچی می باشد که در کشور به میزان زیادی تولید می شود و از بهترین محصولات صادراتی به کشورهای دیگر به شمار می‌رود و این پسته در کارخانه پخش پسته به شکل عمده به خریداران ارائه می‌شود تا کسانی که مایل به تهیه این پسته بتوانند پسته کله قوچی عمده را از کارخانه مربوطه با ارزان ترین قیمتی که امکان دارد درخواست دهند و به این ترتیب از آن برای اهداف مختلف خود استفاده نمایند.

خرید پسته کله قوچی عمده ارزان

مشخصات پسته کله قوچی چیست؟

مشخصات پسته کله قوچی چیست؟ انواع مختلف پسته در ایران وجود دارد که در مناطق مرکزی کشور کاشت و پرورش بیشتری دارد و کسانی که در زمینه پرورش پسته یا صادرات آن به کشورهای دیگر فعالیت دارند بدون شک انواع مختلف پسته ایرانی را می شناسند؛ بهترین پسته های ایرانی در بسیاری از کشورهای منطقه وجود دارند و از پسته های مرغوب صادراتی به شمار می‌روند که به حدی از کیفیت رسیده اند که صادرات آنها می تواند بسیار عالی و به صرفه باشد.

از جمله بهترین پسته ها می توان به پسته کله قوچی اشاره کرد که بسیار استثنایی با مغزی بزرگ و ظاهری بسیار زیبا است به این معنی که این محصول هم از پوسته چوبی بسیار زیبایی برخوردار است و همین که مغز نیز در پوشش خارجی دارای یک لایه صورتی رنگ است که زیبایی مخصوصی به این پسته بخشیده است همچنین از جمله پسته هایی است که برای تهیه آجیل می تواند فوق العاده مناسب باشد و در واقع بهترین آجیل ها را می توان از این پسته به دست آورد.

این محصول را می‌توان به روش‌های مناسب بوجاری کرد و هر نوع ضایعات را از آن حذف نموده و سپس در انواع مختلف آن نسبت به سفارش این محصول اقدام کرده به این معنی که این محصول می‌تواند رنگ‌های متنوعی داشته باشد و داشتن این رنگ ها به جذابیت آن می افزاید.

پسته را می‌توان به صورت طعم زعفرانی و لیموی درآورد و به این ترتیب کیفیت و فروش این محصول بسیار بهتر خواهد شد و به عنوان یک آجیل درجه یک و با کیفیت شناخته می شود و در واقع مرغوب ترین و گران ترین آجیل ایرانی را این نوع به خود اختصاص می‌دهد.

پسته دارای انواع مختلفی می باشد و در اقلیم آب و هوایی خاصی رویش پیدا می‌کند. اقلیم های آب و هوایی که در کشور ایران وجود دارد جهت پرورش انواع پسته بسیار مناسب است.

انواع پسته های صادراتی در کشور ایران و در نواحی مختلف پرورش پیدا می‌کند. از جمله پسته احمد آقایی، پسته کله قوچی، پسته فندقی و انواع دیگر پسته که علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی، صادرات آنها نیز بسیار رایج و متداول است، و بازارهای فروش بسیار خوبی دارند.

پسته کله قوچی یکی از انواع پسته ها است که در کشور ایران پرورش پیدا کرده و دارای کیفیت بسیار بالایی است. پسته کله قوچی دارای طعم و مزه خاص بوده و کاملاً نسبت به انواع محصولات مشابه خود متمایز است.

همچنین این نوع از پسته دارای مغزی وزین بوده و دانه‌های آن نیز درشت است و یکی از اقلام صادراتی است که بسیار پرطرفدار و پر متقاضی است. پسته ها دارای کیفیت های متفاوتی هستند و از سطح بهترین و پر کیفیت ترین و اعلا تا پسته های با کیفیت بسیار پایین را شامل می شوند.

پسته هایی که کیفیت بالا و خوبی دارند و معمولا پسته هایی هستند که تازه بوده و بوی ماندگی نداشته باشند. همچنین وزن مغز آنها بالاست و در مورد پسته کله قوچی معمولا اندازه های درشتی دارند و از طعم و مزه خاص و بسیار مطبوعی برخوردارند.

انواع پسته موجود در ایران

یکی دیگر از انواع پسته های موجود و البته پرطرفدار ، پسته کلغوچی است. این نوع پسته معمولاً دارای مغز بزرگ با ظاهر فندقی است و کیفیت آن باعث استفاده بیشتر آن شده است.

پسته کله قوچی درشت به عنوان نمونه اولیه گل محسوب می شود که معمولاً در دهه دوم شهریور هر سال برداشت می شود. موضوع گلدهی زودهنگام این پسته باعث می شود پسته کلغوچی بیشتر در معرض آسیب های ناشی از سرمازدگی های مربوط به فصل بهار قرار گیرد.

پسته کلغوچی به همراه پسته اکبری جزو پسته های با کیفیت و گران قیمت در بازار محسوب می شوند. بازار مناسب داخلی و خارجی برای این نوع پسته وجود دارد و سالانه مقدار بسیار بالایی از این نوع پسته به خارج از کشور صادر می شود.

این نوع پسته دارای درختی با رشد کم و سطح برگ درخت بسیار کم است که باعث می شود نور خورشید به میوه پسته آسیبی نرساند.

صادرات پسته کله قوچی شهرت و محبوبیت بالایی در بین انواع دیگر پسته دارد و اکثر کشورهای اروپایی تمایل به خرید این نوع پسته دارند.

راه های خرید پسته کله قوچی ارزان

راه های خرید پسته کله قوچی ارزان اگر می‌خواهید پسته کله قوچی را تهیه کنید و از آن برای فروش در داخل کشور به صورت خام یا بعد از تف دادن و شور کردن استفاده نمایید یا صادر کننده پسته به کشورهای دیگر هستید بهتر است قبل از این که اقدام به خرید این محصول نمایید با ویژگی های این محصول به طور کامل آشنا شوی.

در خرید این پسته آگاهی از این مشخصات و ویژگی ها می تواند بسیار به نفع خریداران باشد و به آنها کمک کند تا راحت تر سفارش این محصول را داده و آن را برای خود درخواست نمایند؛ در خرید این محصول اگر هدف شما صادرات است که بدون شک است سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که نظر با کیفیت باشد.

در خرید پسته قبل از هر چیز توجه کنید که پسته دارای اندازه درشت باشد و مهمتر از آن یکدستی بسیار خوبی بین مغز وجود داشته باشد به این معنی که پسته ها بیش از اندازه درشت و ریز نباشند بلکه این یکدستی و هم اندازه بودن می‌تواند برای خرید این محصول فوق العاده مهم باشد زیرا از عوامل اصلی تعیین قیمت آن به شمار می‌رود.

همچنین دقت کنید که پسته تازه باشد چون پسته های تازه هم طعم بهتری دارند و هم از عطر و بوی بهتری برخوردار می باشند بنابراین این نکته نیز باید در خرید بسته حتماً مورد توجه چه قرار بگیرد؛ نکته بعدی این است که بسته بندی پسته نیز باید مناسب باشد و حتی بهترین پسته اگر بسته‌بندی مناسب نداشته باشند بدون شک بازار فروش خوبی نخواهند داشته و به خصوص در زمینه صادرات این محصول حرف اول را بسته بندی می زنند و بهترین پسته کله قوچی اگر در بسته بندی نامناسب قرار بگیرد نمی‌تواند فروش خوبی داشته باشد.

ویژگی های پسته کله قوچی ممتاز

پسته میوه ای از درخت کوچکی است که منشأ آن خاور میانه و آجیلی است که در همه جای دنیا آن را به نام ایران می شناسند و حتی نام انگلیسی Pistachio نیز از نام فارسی آن گرفته شده است و این آجیل به دلیل طعم و خواص غذایی گسترده ای که دارد تقریباً در هر فروشگاهی موجود است و یکی از بهترین پسته ها پسته کله قوچی نام دارد.

نام محلی این نوع پسته از شکل آن که شبیه سر قوچ است گرفته شده است و این رقم به بزرگ بودن معروف است و در واقع پسته ای گرد و بزرگ است که طعم بی نظیر این پسته به دلیل مغز بزرگ آن است؛ پسته کله قوچی با گذشت بیش از 4000 سال سابقه کشت دارد و وضعیت ممتاز کنونی پسته مذکور ایران حاصل توانایی کامل کشاورزان و پرورش دهندگان ایرانی است. تحقیقات موجود نشان می دهد بیش از 70 درصد از کل تولید پسته بزرگ جهان در ایران است .

پسته کله قوچی به دلایل بسیار زیادی شهرت دارد که یکی از دلایل خاص بزرگ بودن اندازه این محصول است و همین درشت بودن امتیاز ویژه‌ای برای آن به شمار می‌رود زیرا به طور خاص پسته های درشت اندازه مغز بزرگتری دارند و طبیعتاً این میوه ها به خاطر مغز آنها مصرف می شوند و وجود مغز بزرگتر نشان دهند کیفیت بالاتر این محصول است بنابراین یکی از دلایل مرغوبیت این پسته بزرگ بودن و درشت بودن مغز آن است.

برای بالا بودن کیفیت این محصول دلایل متعدد دیگری نیز وجود دارد مثلاً این پسته اکثراً به صورت خندان است و پسته های خندان بازار فروش بهتری دارند و دسترسی به مغز آنها راحت تر است و هم این که از ظاهر بسیار زیباتری برخوردارند که می‌تواند در فروش آنها نیز به شدت تاثیرگذار باشد و بنا به دلایل ذکر شده این پسته از بازار فروش بسیار بهتری برخوردار می باشد بنابراین دلایل برتری این پست نسبت به نمونه های دیگر متعدد است و همین باعث شده که یکی از پسته های باکیفیت صادراتی ایران به شمار رود که به نام پسته با درجه کیفیت عالی شناخته می‌شود.

فروش پسته کله قوچی عمده

فروش پسته کله قوچی عمده پسته کله قوچی به صورت بسته بندی شده توسط شرکت فروش آن ارائه می شود و کسانی که مایل به تهیه این پسته هستند می‌توانند با این شرکت تماس بگیرند و از انواع بسته بندی این محصول به طور دقیق‌تر باخبر شوند؛ خریداران عمده و کسانی که در زمینه صادرات خشکبار ایرانی به ویژه پسته فعالیت دارند این نوع پسته برای آنها می‌تواند بسیار با ارزش باشد چون در بسته‌بندی مخصوصی قرار گرفته است و این بسته بندی می‌تواند بر بازار فروش آنها تأثیر بسیار زیادی بگذارد.

خریداران عمده و صادرکنندگان می‌توانند برای سفارش محصول با شرکت مربوطه تماس برقرار کنند و اطلاعات بیشتری را در مورد این پسته بسته بندی و قیمت روز آن به دست آورند و برای اطلاع دقیق از قیمت آن می توانید با شرکت فروش تماس تلفنی برقرار کنید و اطلاعات بیشتری را در مورد این محصول و قیمت روز آن کسب نمایید.

همچنین می توانید از طریق شبکه های اجتماعی مختلف مانند واتس اپ با این شرکت ارتباط آنلاین و به روز داشته باشید و بسیار راحت و ارزان به این محصول دسترسی پیدا کنید؛ شرکت فروش مربوطه اقدام به راه‌اندازی همین وب سایت نموده است که در آن مشخصات دقیق این محصول را به نمایش گذاشته است و به خریداران این امکان را می دهد تا بتوانند ارزان تر از هر جایی نسبت به درخواست این محصول اقدام کنند و آن را برای خود به دست آورند.

فروش پسته کله قوچی توسط این شرکت در بهترین نوع بسته بندی آن انجام می شود و به این ترتیب به آنها این تضمین را می دهد که می‌توانند از فروش این محصول سود خوب و قابل توجهی به دست آورند.

قیمت پسته کله قوچی صادراتی

پسته کله قوچی از پسته های مرغوب و باکیفیت به شمار می‌رود که سفارش و خرید آن به راحتی و با قیمت ارزان امکان پذیر است و کسانی که قصد به خرید و سفارش این محصول را دارند می‌توانند از طریق همین سایت اطلاعات مربوط به این محصول را به دست آورند و به این ترتیب نسبت به استفاده آن برای خود اقدام کنند.

سفارش خپسته ارزان می‌تواند بسیار راحت انجام گیرد و نیازی به حضور واسطه‌ها در این بین نیست بلکه خریدار می تواند بسیار راحت و ارزان با فروشنده و مسئول تماس برقرار کند و اطلاعات بیشتری را در مورد این محصول به دست آورد و پس از این که از قیمت و کیفیت محصول رضایت خاطر را به دست آورد می تواند نسبت به سفارش این محصول به صورت عمده اقدام کند و به این ترتیب سفارش پسته کله قوچی را اعلام کند.

توجه داشته باشید که سفارش پسته کله قوچی ممتاز به صورت بسته بندی است به این معنی که عرضه کننده بهترین محصول را در شکل مناسب آن قرار داده است و این محصول برای خریداران راحت تر و ارزان تر در دسترس قرار می گیرد بنابراین سفارش می تواند به صورت تعداد بسته بندی و مشخص باشد.

این نوع سفارش شرایطی را فراهم می آورد تا ارزان‌تر و بهتر به این محصول برسید و نیازی به بسته بندی مجدد آن نخواهید داشت که این مسئله در کسب و کار شما می تواند بسیار حائز اهمیت باشد و باعث شود هزینه کمتری را برای این محصول پرداخت کنید و به این ترتیب آسانتر و ارزانتر آن را به کشورهای دیگر صادر نمایید.

صادرات پسته کله قوچی درشت عمده

صادرات پسته کله قوچی درشت عمده

امروزه خرید پسته کله قوچی صادراتی به صورت مستقیم و با کوتاه نمودن دست واسطه ها و دلالان سود جو در سطح بازارهای داخلی و خارجی این محصول به صورت عمده و گسترده ای در حال انجام است که با تاثیر گذاری بر قیمت پسته کله قوچی مرغوب به صورت نزولی توانسته بر میزان داد و ستد آن و نیز جذب مشتریان و متقاضیان آن به طور فاحشی بیفزاید.

شایان ذکر است که اگر چه قیمت این محصول در کنار فاکتور های اصلی دیگر مانند کیفیت در تهیه آن تاثیر گذار است ولی امروزه روش تهیه و خرید مستقیم آن بسیار حایز اهمیت است که ما در اینجا سایت اینترنتی مذکور را به شما معرفی نموده تا به راحتی، محصولی با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب را مطابق با نیاز و توان مالی خود تهیه و به مصرف برسانید.

توزیع کننده پسته کله قوچی عمده توانسته با عرضه بهترین این محصول خود را در صدر بهترین فروشندگان این محصول قرار دهد چرا که ثبت سفارشات خود را در کمترین زمان انجام داده و با دریافت کمترین هزینه بهترین پسته را در اختیار مشتریان قرار داده است و مشتریان نیز از این امر رضایت کامل را داشته اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا