سفارش بهترین انواع بسته بندی پسته صادراتی

انواع بسته بندی برای پسته صادراتی کدام اند؟ برای سفارش بهترین بسته بندی باید به چه نکاتی توجه نمود؟
همواره کشور ها در تلاش اند تا با تولید محصولات باکیفیت و معرفی آن ها در بازار های جهانی از طریق صادرات اقتصاد خود را رونق بخشیده و نام خود را به برندی در عرصه ی تولید و تجارت آن محصول خاص بدل کنند.
طی سال های اخیر و به ویژه با شروع تحریم ها تولید کنندگان و کشاورزان ما توانستند با تکیه بر توانایی های خود و همت بلندشان محصولات کشاورزی را با بهترین کیفیت تولید و به طرق مختلف و شکیل بسته بندی نمایند.
پسته از جمله ی تولیدات کشاورزی ارزشمند ایران است که در دنیا از نظر کیفیت بی رقیب بوده و به همین دلیل متقاضیان بسیاری در کشور های مختلف دارد.
البته برای صادرات و همکاری در این زمینه با سایر کشور ها رعایت نکاتی چون بهداشتی بودن از اهمیت بالایی برخوردار است.
یکی از مواردی که به ویژه کشور های اروپایی به آن توجه خاص دارند وجود درصد مجاز سم افلاتوکسین در پسته می باشد، از این رو پیش از وارد کردن این محصول آن را در آزمایشگاه های مجهز مورد بررسی قرار داده و چنان چه با استاندارد های مد نظرشان مطابقت داشت اجازه ی ورود به کشورشان را می دهند.

انواع بسته بندی مناسب برای پسته صادراتی

امروزه از شیوه های مختلفی جهت بسته بدی پسته استفاده می گرد که از نظر اندازه و شکل تنوع زیادی دارند.
بسته بندی های فله با استفاده از گونی های پروپیلن، وکیوم، کارتن ده کیلویی و …انجام می شود، بسته بندی های کوچک در اندازه های چند گرمی نیز مانند ظروف پلت، وکیومی و …. برای این کار مناسب اند.
انتخاب نوع بسته بندی به عواملی چون، سلیق بازار هدف، نیاز مشتریان، آب و هوای کشور هدف ، شرایط جوی مسیر حمل و نقل و … بستگی دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا