شرکت تولید پسته کله قوچی درشت

پسته تازه جز محصولاتی بوده که معمولاً در کشور ما تولید بالایی را به خود اختصاص داده و در کل جهان زبانزد خاص و عام است. از جمله نمونه‌های تجاری آن پسته کله قوچی درشت است. شرکت تولیدکننده این پسته با در نظر گرفتن نیاز جامعه آن را در هر حجم بالا به صورت عمده به فروش رسانده و توانسته نیاز بازارهای خارجی را هم تامین نماید.

شرکت تولید پسته کله قوچی درشت

ویژگی های ظاهری پسته کله قوچی

ویژگی های ظاهری پسته کله قوچی پسته کله قوچی پسته خوشمزه بوده و جزو مشهورترین پسته های ایرانی است. این محصول علاوه بر طعم و مزه عالی، دارای ویژگی و مشخصات ظاهری مشتری پسند است و به جرأت می‌ توان گفت که جزو خشکبار پرفروش در بازار های ایرانی و خارجی است.

علت نامگذاری این پسته در واقع همان مشخصاتی است که دارد، است. از جمله این مشخصات می‌ توان به اندازه درشت آن اشاره کرد. شکل کروی داشته و جزو آجیل های لوکس محسوب می شود. این پسته بزرگترین مغز را در بین نمونه های مختلفی از پسته داشته که وزن یک دانه از آن سنگین است.

مهمترین ویژگی ظاهری این محصول ۱۰۰% خندان بودن آن است که فاقد هر نوع پسته دهان بسته می باشد. پوسته خارجی پسته رنگ کرمی داشته و مغز درون آن قرمز و پررنگ تا بنفش می باشد. پسته کله قوچی مصرف بسیار بالایی را به دلیل مغز دانه درشت دارد که معمولاً در تولید خلال پسته، در بستنی سازی و شیرینی پزی مورد استفاده قرار می گیرد.

پسته های کله قوچی در مقایسه با سایر پسته ها وزن بالایی دارد و استفاده از آن به دلیل شکل ظاهری خاص مزایای فراوانی داشته و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند.

علاوه بر مشخصات ظاهری مصرف مغز با ارزش برای همه افراد مفید است زیرا سرشار از آهن و اسید فولیک بوده و گنجاندن آن در رژیم غذایی، خطر ابتلا به بیماری ها را کاهش می دهد. همچنین به دلیل کالری و پایین و پروتئین بسیار بالا مصرف آن باعث کنترل وزن شده و این افرادی که قصد رژیم لاغری دارند می‌ توانند آن را در رژیم غذایی خود بگنجانند.

قیمت پسته کله قوچی درشت صادراتی

قیمت پسته کله قوچی درشت صادراتی از آنجایی که پسته کله قوچی در ارقام گران قیمت پسته در بازار است، سالانه مقادیر بسیار بالایی از آن به خارج از کشور صادر می‌ شود. این محصول شهرت بالایی در بین مغزیجات داشته و قیمت آن نسبت به سایر نمونه‌های پسته کمی بیشتر است اما اگر شما هم قصد خرید پسته کله قوچی را دارید به راحتی می توانید این محصول را از بزرگترین آنلاین شاپ ها با قیمتی مناسب تهیه کنید که همواره این فروشگاه به سلامت محصول ارائه شده و رضایت مشتری، ارزش زیادی قائل است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا