عرضه مستقیم پسته احمداقایی آب خندان صادراتی

پسته احمداقایی یکی از اقلام صادراتی این محصول به شمار می رود که عرضه مستقیم نمونه ی آب خندان و طبیعی خندان آن از رفسنجان صورت می پذیرد.
رفسنجان که به عنوان بزرگترین تولید کننده ی پسته در ایران است انواع مختلف این محصول پرورش داده و پس از تولید ان را در بازار های داخلی و خارجی عرضه می نماید.
پسته احمداقایی یکی از ارقام بسیار پر طرفدار و شکیل پسته ایرانی است که بیشترین مصرف را به عنوان پسته آجیلی دارد. 
در منطقه ی نوق یکی از توابع شهر رفسنجان بهترین نوع پسته احمدآقایی کشت می شود که هم درشت بوده و هم رنگ مغز ان گلدار و به رنگ قرمز ماتیکی است. با خرید مسقیم این محصول از تولید کنندگان دست اول دستیابی به قیمت های کف میسر شده که این امر هم به نفع خریدار است و هم فروشنده.
در هنگام فراوری هر رقم پسته همیشه هم پسته خندان مشاهده می شود و هم دهان بسته اما این سوال مطرح می شود که با پسته های دهان بسته چه می کنند؟
پسته دهان بسته ارقام درشتی چون اکبری و احمدآقایی که از قیمت بالایی برخوردارند با استفاده از روش های مکانیکی به شکل پسته خندان در اورده تا بتوان از ان ها به عنوان پسته آجیلی استفاده نمود.

صادرات پسته احمداقایی اب خندان به روسیه

کشوری چون روسیه که هم تمایل به خرید پسته های درشت دانه و کشیده داشته باشد و هم مساله ی قیمت برایش خیلی اهمیت داشته باشد بهتر است از میکس پسته اب خندان و طبیعی خندان رقم احمداقایی استفاده کند.
هر ساله محموله های از این نوع پسته برای صادرات به کشور های اسیای میانه ارسال می شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا