فروش خلال پسته برای روی برنج

یکی از اهداف فروش خلال پسته هتل، رستوران و تالارها هستند که از این محصول برای تزئین روی برنج بهره می برند.
برنج پس از نان مهمترین غذای ما ایرانی ها است و ما ان را به طرق مختلفی طبخ کرده و مصرف می نماییم.
یکی از مهمترین مسائلی که امروزه در صنایع مواد غذایی جهان مورد توجه قرار میگیرد شکل ظاهر و تزئین غذا است که می تواند موجب افزایش اشتها یا کور شدن ان شود.
زرشک، زیره، زعفران ، خلال پسته و بادام از جمله ی موادی هستند که برای تزئین برنج مورد استفاده قرار می گیرد که استفاده از هر کدام روش خاص خود را دارد.
خلال ها ی ذکر شده را باید قبل از استفاده برای تزئین برنج تفت داد و برای افزودن ان به برنج خلال بادام باید زودتر از خلال پسته افزوده شود.

چطور در منزل خلال پسته درست کنیم؟
برای درست کردن خلال پسته بهترین راهکار این است که در فصل برداشت پسته یعنی در اواسط شهریور ماه و اواخر مهر ان را به صورت تازه تهیه نمود و پس از پوست گیری به راحتی با استفاده از یک چاقوی تیز ان را خلال نمود اما چنانچه پسته تازه در دسترس نبود می توان از انواع مغز پسته خشک هم استفاده نمود و ابتدا ان را در اب گرم قرار داده تا پوست نازک روی مغز نرم شده و بتوان به اسانی ان را جدا نمود و پس از ان می توان کار خلال کردن انجام داد.

چطورخلال پسته براق درست کنیم؟
حتما شما هم دیده اید که خلال های پسته ای که در رستورانها و هتل ها برای برنج استفاده می کنند چقدر براق و زیبا هستند آیا شما هم دوست دارید چنین خلال پسته هایی تهیه کنید؟ برای این کار باید خلال ها را داخل فویل آلومینیومی پیچید و ان را هنگام دم کردن برنج روی انها قرار داد تا دم بکشد و در اخر کار خلال پسته ها را کمی در کره تفت داده تا عطر خوبی پیدا کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا