فروش عمده پسته بصورت مستقیم از تولید کننده

فروش عمده پسته بصورت مستقیم از تولیدکننده صورت می پذیرد و این تولیدکنندگان با دستگاه های مدرن و پیشرفته انواع پسته را در داخل کارخانه فرآوری می کنند و آن را در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می کنند. فروش پسته از طریق فروشگاه های اینترنتی  و همین طور نمایندگی های فروش انجام می پذیرد. این نمایندگی ها از طرف کارخانه مجوز دارند و پسته اصل و اعلا را به مشتری ارائه می دهند. خریداران پسته به صورت عمده ای به درب کارخانه مراجعه می کنند تا پسته اعلا را به نرخ درب کارخانه خریداری کنند و همین طور از تخفیف های ویژه ای که کارخانه برای خریداران در نظر گرفته است بهره مند شوند. 

فروش عمده پسته بصورت مستقیم از تولید کننده

لیست آخرین قیمت پسته در بازار

لیست آخرین قیمت پسته در بازار لیست آخرین قیمت پسته در بازار را از مراکز فروش تهیه بفرمایید.  شما می توانید از طریق سایت فروش هم از قیمت ها باخبر شوید. سایت های فروش که از طرف کارخانه طراحی و ساخته شده اند انواع پسته فرآوری شده در کارخانه را به همراه قیمت و مشخصات هر نوع پسته در دید مشتری قرار می دهند تا مشتری قدرت انتخاب بیشتر و بهتری داشته باشد.

برای اطلاع پیدا کردن از قیمت به روز پسته می توانید با شماره تلفنی که در سایت وجود دارد با کارخانه تماس بگیرید و از قیمت های لحظه ای باخبر شوید. کارشناسان با سوالات شما پاسخ می دهند.

خرید پسته ارزان و فله ای

خرید پسته ارزان و فله ای خرید پسته ارزان و فله ای از طریق مراکز فروش و یا سایت های فروش انجام می شود. این سایت ها که مجوز فروش محصولات کارخانه را دارند با قیمت های پایین انواع پسته باکیفیت را به مشتری عرضه می کنند تا مشتری را برای خریدهای بیشتر جذب کنند. 

خریداران پسته به صورت عمده ای و یا  فله ای مغازه داران سطح شهرها و همین طور خشکبار فروشی ها می باشند که این محصولات را به قیمت ارزان می خرند و در مغازه های خود به صورت جزئی و گران تر می فروشند. 

صادرات پسته درجه یک به صورت عمده

صادرات پسته درجه یک به صورت عمدهصادرات پسته درجه یک به صورت عمده از طریق کارخانه صورت می پذیرد. کارخانه مجوز فروش و صادرات محصولات خود را به شرکت های صادراتی می دهد و شرکت های صادراتی انواع این محصولات را به کشورهای دیگر منتقل می کنند. ایران تنها کشوری است که به صورت عمده ای و فله ای پسته را صادر می کند. 

این پسته در کشورهای دیگر بسته بندی شده و با قیمت های بیشتری و به نام آن کشور به مشتری ارائه می گردند. پسته در کارخانه در دو نوع درجه یک و دو طبقه بندی می شود، پسته درجه یک مخصوص صادرات است و اما پسته درجه دو به داخل کشور و در بین مغازه داران پخش می شود. 

صادرات پسته خام  از محل تولید پسته به کشورهای دیگر توانسته ارز آوری خوبی برای کشور به همراه داشته باشد.

عرضه عمده انواع پسته در ایران

عرضه عمده انواع پسته در ایران عرضه عمده انواع پسته در ایران از طریق نمایندگی ها و یا سایت های فروش انجام می شود، این سایت ها که از طرف کارخانه مجوز فروش محصولات کارخانه را دارند با قیمت های پایین و تخفیف های ویژه به مشتری خدمات ارائه می دهند.

خریداران عمده ای اغلب خشکبار فروشی ها و یا مغازه داران داخل شهرها می باشند که این محصولات را به صورت عمده ای می خرند و به صورت جزئی می فروشند. 

بازرگانان و تجار هم از راه خرید و فروش و صادرات پسته سود زیادی را عاید خود می کنند. این بازرگانان انواع پسته باکیفیت را از بازار پسته و یا از سایت های فروش به قیمت پایین خریداری و در کشورهای دیگر با قیمت بالا می فروشند.

بسیاری از این خریداران خود مستقیم به درب کارخانه مراجعه کرده تا هم از تخفیفات ویژه کارخانه بهره مند شوند و هم پسته اعلا و اصیل ایرانی را خریداری کنند. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا