پسته احمد آقایی برای صادرات نوع خام و شور

فروش پسته احمد آقایی شور از طرف فروشندگان عمده انجام می شود. 

پسته احمد آقایی برای صادرات معمولا از نوع خام آن استفاده می شود، البته هستند کشور های که شور شده آن را نیز سفارش می دهند.

بعد از پسته فندقی، رقم احمد آقایی صادراتی تیریم گزینه است.

با توجه به قیمتی که پسته احمد آقایی به نسبت فندقی دارد، کشاورزان هم مایل به تولید این پسته شده اند.

کمتر کشوری وجود دارد، که پسته شور آن را نیز سفارش دهد.

اما به هر حال نوع شور شده آن نیز متقاضیان خود را دارد. قیمت گذاری به باردهی درخت پسته احمد اقایی نیز ربط دارد. 

فروشگاه ها و شرکت هایی که در کار صادرات هستند، از قیمت نهال پسته کله قوچی هم مطلع می باشند. 

خرید پسته احمد آقایی از کشاورز به صورت مستقیم می تواند، به رقابتی بودن نرخ آن در بازار های جهانی کمک شایانی نماید.

پسته احمد آقایی برای صادرات نوع خام و شور

پسته احمد آقایی برای صادرات

پسته احمد آقایی برای صادراتبهترین پسته احمد آقایی برای صادرات محصولات منطقه نوق رفسنجان است.

این پسته به دلیل زیابیی و سفیدی که دارد، در دنیا مشهور شده است.

از ویژگی های دیگر این پسته می توان به:

  • انس درشت
  • ماتیکی بودن مغز آن
  • کشیدگی بالای پسته
  • سفید بودن پوسته آن
  • و…

اشاره نمود.

تمامی این موارد باعث شده پسته احمد آقایی نوق مشتریان خارجی فراوانی داشته باشد.

از این مشتریان می توان یه کشور های نظیر هند، روسیه، چین، امارات و کشور های اروپایی اشاره نمود.

البته این پسته در بازار داخل هم فروش قابل توجهی دارد. 

صادرات پسته احمد آقایی به هند

مهمترین مقصد پسته صادراتی احمد آقایی  کشور هند است.

این کشور نوع لوکس این رقم را سفارش می دهد.

یعنی تمامی موارد پسته احمد آقایی خام منطقه نوق رفسنجان را داشته باشد.

بخصوص سفید بودن پوسته آن که یک ویژگی مهم برای تاجران هندی بشمار می رود.

عمده صادرات پسته احمد آقایی ایران به هند به دو شهر بمبئی و دهلی و به صورت دریایی صورت می گیرد.

بعد از کشور هند ممترین مقصد پسته احمد آقایی کشور روسیه می باشد. شرکت های تجاری قیمت نهال پسته کله قوی و درخت پسته احمد آقایی برای صادرات را هم تعیین می نمایند. 

منبع: فروشگاه پسته احمد آقایی

خرید پسته احمد آقایی در نوع های شور و خام

خرید پسته احمد آقایی در نوع های شور و خام خرید پسته احمد آقایی در نوع های شور و خام از فروشگاه های مختلفی در سطح شهر انجام پذیر می باشد. این رقم از پسته که از جمله بهترین های پسته ایران محسوب می شود، دارای ویژگی های خاصی می باشد که به همین است که بسیار خریدار آن هستند. 

پسته احمد آقایی به صورت عمده از طرف باغ داران آن که در شهرهای گوناگونی فعالیت می کنند، صورت می گیرد. بیشتر کارخانه های صنعتی هستند که پسته خام را گرفته و سپس آن را به نوع شور و یا عادی عرضه می دارند. آنان طی فرآیندی این رقم از پسته را به وسیله دستگاه هایی که دارند، بو داده و سپس با افزودن نمک به محصول، آن را شور می نمایند و در بسته بندی های گوناگون و یا به صورت فله ای به بازار عرضه می دارند. 

خریداران عادی می توانند این نوع از پسته را از خشکبار فروشی های به دست آورند. خشکبار فروشی ها را می شود در جا جای شهرهای مختلفی پیدا کرد و از آن خرید خود را انجام داد. 

در کنار خشکبار فروشی ها، فروشگاه های کوچک و بزرگ نیز اقدام به فروش پسته احمد آقایی به صورت شور و خام می کنند. این فروشگاه ها در نوع خود بهترین های این رقم پسته را عرضه می دارند که خریداران به راحتی می توانند با مراجعه به آنان، با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع پسته احمد آقایی را خریداری کنند. 

خریدار پسته تهران و سایر فروشگاه ها خواهند توانست از طریق وبسایت های اینترنتی نیز محصول را در انس های متفاوتی تهیه کنند. اما انس پسته چیست؟ انس به اندازه و ابعاد پسته می گویند و اصطلاحی است که در میان پسته فروشی ها تولید کنندگان آن رایج می باشد. در کل به سایز بندی پسته، انس می گویند. 

بهترین فروشندگان پسته احمد آقایی در کشور

بهترین فروشندگان پسته احمد آقایی در کشور بهترین فروشندگان پسته احمد آقایی در کشور، محصول را از تولیدکنندگان اصلی آن که باغ داران باشد، تهیه کرده و سپس آن را در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. این فروشندگان در شهرهای مختلفی در کار عرضه و فروش می باشند. از آنان می توان بهترین نوع پسته احمد آقایی را تهیه نمود. 

برخی فروشنده ها با پرداخت قیمت خرید پسته از کشاورز، آن را خود بو داده و یا به صورت خام عرضه می نمایند. در مرکز خرید پسته با اندکی گشت و گذار می توان بهترین فروشندگان را پیدار کرد که در این عرصه فعالیت می کنند. این فروشندگان همچنین پسته بندی شده را به این صورت ها عرضه می دارد: 

  • پسته با پوست 
  • پسته مغز شده 
  • خلال پسته 
  • پودر پسته 
  • پوست پسته 

فروشندگان برتر، در کار فروش پسته احمد اقایی، پسته اکبری درجه یک و پسته ممتاز این رقم می باشند. آنان پسته مهندس اسماعیلی و کله قوچی را هم در کنار پسته احمد آقایی عرضه می دارند. 

با همه این ها پسته احمد آقایی نیز دارای کیفیت ها مختلفی است که هر کدام از آنان قیمت های خاص خود را دارد. این نوع از پسته را هم در درجه بندی های متفاوتی فروشندگان عرضه می دارند. در قسمت فروشندگی پسته برخی حتی اموزش خرید و فروش پسته را می بینند که با شاگردی در فروشگاه های گوناگون، شدنی است. یک فروشنده خوب و حرفه ای پسته، باید همه ارقام را بشناسد و پسته مرغوب را از نامرغوب تشخیص دهد. 

فروش ارزان پسته احمد آقایی در کشور

فروش ارزان پسته احمد آقایی در کشورفروش ارزان پسته احمد آقایی در کشور از سوی فروشگاه های مختلفی صورت می گیرد. این نوع از پسته را می توان در بازارهایی که خرید محصولات خشکبار انجام می شود، تهیه کرد. البته ارزانی پسته به این معنی نمی باشد که از کیفیت خوبی برخوردار نیست؛ در این جا مقصود این است که بهترین نوع پسته احمد آقایی را در درجه کیفی بالا، با قیمت مناسب و زیر فی بازار تهیه کرد. 

آجیل ارزان در تهران و سایر شهرهای کشور را فروشگاه های اینترنتی هم تأمین می کنند. خرید اینترنتی پسته اکبری و همچنین احمد آقایی به صورت ارزان از این طریق انجام شدنی است. 

به آسانی می توانید با ورود به اینترنت، فروشگاه هایی را پیدا کنید که با با مناسبترین قیمت مغز پسته احمد آقایی و پسته با پوست آن را عرضه می دارد. این رقم از پسته به دلیل شهرتی که دارد، دارای نرخ مناسب و ارزانی هم می باشد. آن را در درجه بندی ها و انس های متفاوتی به فروش می رسانند. برا این که ارزان ترین نوع پسته احمد آقایی را پیدا کنید، باید جستجوی بیشتری در وبسایت های گوناگون اینترنتی انجام دهید. نازل ترن قیمت پسته قزوین هم از این طریق خریدش انجام شدنی است. 

تعرفه های مختلف فروش پسته احمد آقایی در ایران

تعرفه های مختلف فروش پسته احمد آقایی در ایرانپسته احمد آقایی را در انس های متفاوتی در بازار داخلی و خارجی عرضه می دارند. شرکت های تجاری ای که در این حوزه فعالیت می نمایند، آن را به کشورها دور و نزدیک صادر می کنند که در این خصوص باید تعرفه هایی هم بپردازند. تعرفه های این نوع از پسته دارای ردیف های مشخصی می باشد و برای این که آن را صادر کرد باید یک سری از مسائل را در نظر داشت که عبارتند از: 

  • مجوز لازم 
  • گواهی از وزات بهداشت 
  • استانداردهای ویژه 
  • کارت بازرگانی 
  • و غیره 

مغز پسته و پسته با پوست شامل ردیف تعرفه 08025210 می شود که نوعی کالای تجاری است. به هرحال شما بایستی برای معلومات دقیق تر با تجار گوناگون و همچنین کسانی که در این عرصه فعال هستند، مشورت کنید. آنان تعرفه های مختلف را برای تان اعلام می نمایند و در ضمن متوجه خواهید شد که تا چه میزان انتقال پسته احمد آقایی شامل عوارض و گمرکی می شود تا چند کیلو شامل این قضیه نخواهد شد. 

در این خصوص شرکت های مختلفی هم فعالیت می کنند که کارشان ترخیص کالا می باشد. از آنان هم می توان برای میزان تعرفه های مختلف فروش پسته احمد آقایی مشورت گرفت. این شرکت ها دارای وبسایت های مشخصی هستند که از طریق آن و شماره تماس های موجود، به راحتی به قیمت های تعرفه دسترسی پیدا می کنید. 

صادرات پسته احمد آقایی

صادرات پسته احمد آقاییصادارت پسته احمد آقایی به کشورهای گوناگونی انجام می شود که می توان به این ها اشاره کرد: 

  • هند 
  • آلمان 
  • اسپانیا 
  • امارات 
  • قطر 
  • ترکیه 
  • روسیه 
  • چین 
  • و غیره 

این پسته در انس های متفاوت و همچنین بسته بندی های گوناگونی صادر می گردد. البته بیشتر شرکت های بازرگانی، پسته ها را به صورت فله ای صادر می کنند که از این مسئله برخی از کشورها سوء استفاده کرده و آن را در بسته بندی هایی گوناگون به نام خود به کشورهای اروپایی صادر می نمایند. 

با همه این ها، پسته احمد آقایی به صورت خندان، دهن بسته، مغز شده، خلالی و پودر شده صادر می شود. شرکت های تولیدکننده و برخی از باغ داران نیز در این عرصه فعالیت می کنند و بهترین پسته ها را در درجه بندی اعلاء برای صادرات جدا سازی می نمایند. 

صادرات پسته سود خوبی برای ایران دارد. این نوع از محصول از جمله پر طرفدارترین محصولات غیر نفتی به شمار می رود که خریداران زیادی در سراسر جهان دارد. خواص متفاوت پسته و همچنین استفاده آن در تهیه انواع خوراکی و دارو، باعث شده تا کشورهایی که از نعمت داشتن آن بی بهره هستند، اقدام به خرید و داد و ستد پسته با شرکت های ایرانی نمایند. 

تهیه پسته احمد آقایی در بسته بندی های شیک

تهیه پسته احمد آقایی در بسته بندی های شیکتهیه پسته احمد آقایی در بسته بندی های شیک، از نمایندگی شرکت های گوناگون میسر است. 

در بازارهای خرید و فروش انواع آجیل و خشکبار، به نمایندگی هایی مواجه می شویم که این نوع از پسته را عرضه می دارند. آنان در بسته بندی های متفاوتی که هر کدام دارای وزن های گوناگون هستند، پسته احمد آقایی را عرضه می دارند. 

برخی از فروشگاه های نیز خود پسته را برای سهولت بیشتر بسته بندی می کنند. پسته احمد آقایی را می توانید در حجم های صد گرم به بالا در بسته بندی های شیکی که انجام شده، تهیه کنید. 

برای خرید این رقم از پسته نیاز است که به فروشگاه های مختلف خشکبار فروشی چه در سطح شهر و چه در فضای مجازی مراجعه کنید. 

نمایندگی فروش پسته احمد آقایی در کشور

نمایندگی فروش پسته احمد آقایی در کشورشرکت های گوناگونی هستند که پسته احمد آقایی را پس از آماده سازی، روانه بازار می کنند. 

آنان از طریق نمایندگی هایی که در گوشه و کنار کشورمان دارند، محصول را عرضه می دارند. این نمایندگی ها اغلب در کار فروش عمده و جزئی، پخش و توزیع و همچنین ارائه خدمات مختلفی از جمله تبلیغات و حمل محصول خریداری شده به مصرف کننده می باشند. 

نمایندگی ها بیشتر در مراکز خرید خشکبار فروشی ها فعالیت می کنند. آنان را می توان به آسانی پیدا کرد و خرید خود را انجام داد. 

شعبه های فروش پسته احمد آقایی در کیفیت ها و درجه بندی های متنوعی، این محصول را در دسترس مشتریان قرار می دهند. 

راهنمای تشخیص پسته احمد آقایی

راهنمای تشخیص پسته احمد آقایی برای تشخیص پسته احمد آقایی و خرید بهتر آن، باید برخی از نکات را در نظر داشته باشید که می شود به درشت و کشیده بودن آن اشاره کرد. این نوع از پسته در انس های گوناگونی پیدا می شود و یکی از بهترین ارقام پسته برای آجیل به شمار می رود. 

برای تهیه برند خوب آن که دارای کیفیت مورد نظرتان باشد، بایستی به فروشگاه های معتبر هم مراجعه کنید. 

در این فروشگاه ها شما را راهنمایی خواهند کرد و حتی پسته احمد آقایی را کاملاً معرفی می نمایند. با خیال آسوده می توانید از این فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید. از طرفی این امکان هم برای خریدار وجود دارد که پیش از خرید، مطالعات دقیقی را در خصوص تشخیص پسته احمد آقایی انجام دهد. امروزه دیگر چیزی پنهان نمی ماند، چون که از طریق وبسایت های گوناگون اینترنتی می شود به راحتی به این موضوعات دست یافت. 

مرکز فروش پسته احمد آقایی در کشور

مرکز فروش پسته احمد آقایی در کشوردر شهرهای مختلف کشورمان مراکزی وجود دارد که در آن پسته احمد آقایی به فروش می رسد. 

در این مراکز فروشگاه های متعددی هم هستند که پسته احمد آقایی را عرضه می دارند. از آنان می شود مرغوب ترین رقم پسته احمد آقایی را تهیه کرد. در این فروشگاه های این نوع از محصول در انس های متفاوتی عرضه می شود. 

در عصر کنونی اینترنت هم به یک مرکز فروش تبدیل شده است. در هر جایی که زندگی می نماییم، به راحتی می توانیم، پسته احمد آقایی را از این راه سفارش دهیم و تهیه کنیم. 

خرید پسته آقایی به قیمت درب کارخانه

خرید پسته آقایی به قیمت درب کارخانهخرید پسته آقایی به قیمت درب کارخانه از خود تولیدی ها امکان پذیر می باشد. 

اگر در شهری زنگی می کنید که دسترسی به کارخانه های پسته احمد آقایی را دارید، به دفتر فروش این تولیدی ها مراجعه کنید. البته از این طریق می توانید به صورت کلی و با قیمت های تمام شد کارخانه، خرید را انجام دهید. 

از طرفی، شعبه های فروش برخی از تولیدی ها هم پسته آقایی را به نرخ کارخانه ای به فروش می رسانند. 

این شعبه ها را می شود از مراکز فروش خشکبار هر شهری پیدا کرد. 

تفاوت پسته احمد آقایی با سایر پسته ها در چیست؟

تفاوت پسته احمد آقایی با سایر پسته ها در چیست؟تفاوت پسته احمد آقایی به سایر پسته ها در این موارد می باشد: 

  1. کشیده تر است. 
  2. از پسته فندقی بزرگ تر می باشد. 
  3. دارای مزه ای عالی است. 
  4. بیشتر از سایر پسته ها در بازار پیدا می شود. 
  5. بهترین نوع آن در منطقه نوق رفنسجان کشت و برداشت می شود. 

این موارد از جمله تفاوت های اصلی پسته احمد آقایی نسبت به دیگر ارقام پسته می شود. با در نظر گرفتن این مسائل، می توان به فروشگاه های گوناگون مراجعه کرد و پسته احمد آقایی را به خوبی تشخیص داد. 

مزیت های استفاده از پسته احمد آقایی

مزیت های استفاده از پسته احمد آقاییپسته های رقم احمد آقایی در نوع خود متفاوت می باشد. به نوعی می توان گفت که منطقه به منطقه محصول پسته فرق می کند. 

از جمله مزیت های استفاده از پست احمد آقایی این است که دارای مزه بسیار خوب و عالی ای می باشد. از این نوع پسته می شود به عنوان آجیل استفاده کرد، زیرا درشت و خوش خوراک می باشد. 

از این محصول همچنین خلال بادام را تهیه می کنند و آن را برای تولیدی های آبمیوه و بستنی به فروش می رسانند. 

و سرانجام  این که پسته احمد آقایی در بازار زیاد پیدا می شود که یکی از دلایل آن هم کشت نهال این رقم از پسته در شرایط آب و هوایی مختلف کشورمان می باشد. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا