انواع مغز پسته سبز صادراتی

چند نمونه مغز پسته موجود است؟ انواع مغز های پسته سبز صادراتی، در کدام از این گروه ها و نمونه ها قرار می گیرد؟
در مقایسه انواع مغز های سبز صادراتی پسته باید آنها را به دو گروه اصلی تقسیم بندی نمود، دو گروه های که اکثر سفاراشات خارجی و داخلی، آن را مبنای خود قرار می دهند.
این دو گروه شامل انواع مغز پسته سبز کال و انواع مغز پسته سبز رسیده می باشد، که دوباره هر کدام زیر شاخه های فراوانی دارند که همین باعث شده رنج قیمتی متنوعی هم به خود بگیرند.


انواع مغز پسته رسیده صادراتی


مغز پسته گلدار

مغز پسته سبز گلدار صادراتی از نمونه مغز های بسیار زیبای تولیدی استان های پسته خیز کشور است و به دلیل همین گلدار بودن، که خریداران فراوانی را به خود جذب کرده، ابن مغز های عمدتا به دو صورت جمع کردنی و شکستن پسته دهان بسته بالای 50 گرم به دست می آیند.

مغز پسته لپه و موشو

این مغز ها در گروه رسیده ها از همه ارزان تر هستند زیرا شکل و قیافه زیبایی ندارند، ولی از نظر قیمت از بهترین هایند، که در صنایع بستنی سازی و مصارفی که در آن به عنوان تزئین از پسته بهره نمی برند، این نوع از مغز اولین گزینه هاست، درضمن پودر های سبز چمنی نیز از این نوع از مغز ها بدست می آیند.

مغز پسته


انواع مغز پسته کال صادراتی


مغز پسته دو پوست صادراتی

مغز های پسته دو پوست صادراتی، در میان تمامی مغز ها از نظر قیمت با ارزشترین است، بطوریکه از آنها به عنوان گران ترین فرآورده پسته نیز یاد می شود، اکثر تولیدان آنها نیز به منظور صادرات به کشور های اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد، این مغز های در 7 کلاس عرضه می شوند.

مغز پسته کال معمولی

وقتی مغز پسته کل به دو پوست تبدیل نشود و در گروه آنها از نظر اندازه هم درشت است و هم خرده، در گروه مغز های کال معمولی قرار می گیرن،د که برای آسیاب کردن و شیرینی پزی ها بسیار پرکاربد است و در میان کال ها هم نرخ خوبی برخوردار می باشند.

مغز پسته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا