تولید مغز پسته سبز کال دوپوست شده

تمرکز و تجمع تولید و تولید کنندگان مغز پسته کال دوپوست شده در استان کرمان این است که، مغز های این منطقه از رنگ سبز بی نظیری بهره می برند.
مغز های پسته منطقه استان کرمان که در زمان کال بودن ار درخت چیده می شوند به دلیل رنگ فوق العاده سبزی که دارند توانسته اند بازار های متعددی در داخل و خادج مال خود کنند و به همین دلیل تجمع تولید کنندگان این نوع از مغز ها که به دوپوست شده معروف نیز هستند، در استان کرمان و شهر های رفسنجان، کرمان و سیرجان بسیار زیاد می باشند.
مغز پسته کالک دو بوست شده سبز در چندین گرید تولید می شوند که به صورت رنگ و اندازه سورت بندی می گردند.

مغز پسته سبز گرید اول
اولین و مرغوبترین تولید مغز پسته سبز کالک در گرید اول قرار می گیرد، که با توجه به اندازه و رنگ سبز تیره ای که دارد از قیمت بالایی نیز بهره می برد به طوریکه می توان از آن به عنوان گران ترین فرآورده پسته و مغز پسته نیز یاد کرد، که عمده خریدان آن هم کشور های اروپایی مانند ایتالیا، سوئیس و آلمان می باشند.

مغز پسته سبز گرید خرد و لپه
آخرین و شاید پرطرف دار ترین گرید بندی مغز پسته سبز متعلق به گرید خرید و لپه هستش که با توجه به اینکه از اندازه متقارنی بهره نمی برند، هم از قیمت خوبی برخودار هستند و هم مشتریان که به دنبال مرغوبیت در کنار قیمت مناسب می باشند، برای آنها مناسب ترین انتخاب می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا