خرید زیره مناسب تولید پودر زیره سبز

پودر زیره از مهم ترین اجزا تشکیل دهنده ادویه های مخلوط از جمله ادویه کاری بحساب می آید. در تلید این محصول باید دقت ویژه ای به عمل آورد تا محصول تولید شده از کیفیت بالا برخوردار باشد و همچنین کیفیت ادویه های مخلوط تولید شده با این محصول را افزایش دهد.
حال این سواب مطح می شود زیره مناسب برای پودر باید دارای چه ویژگی داشته باشد؟

انواع زیره مناسب پودر

طیف گسترده ای از زیره با توجه به کیفیت مد نظر برای تولید پودر مورد استفاده قرار می گیرد.
در این بین زیره شکسته از محبوبیت بیشتری برخوردار است این محصول با توجه به دارا بودن درصد قابل توجهی چوب و خاکه زیره که سبب یه صرفه بودن قیمت تمام شده پودر زیره می شود و همچنین به راحتی درون آسیاب پودر می شود.
در مواردی که دانه زیره به فرایند پودر ارسال می شود روغن این محصول باعث سخت تر شدن فرایند پود و زمان بر تر شدن آن می شود.

قیمت زیره مناسب پودر

همانطور که گفته شد استفاده از زیره شکسته در قیمت تمام شده این محصول بسیار محبوب می باشد زیرا این محصول با توجه به دارا بودن مقدار قابل توجه چوب و خاکه زیره دارای قیمت مناسب تر به نسبت زیره بوجار شده می باشد.
زیره شکسته با توجه به درصد چوب و خاکه زیره در گرید های مختلف به بازار عرضه می شود که همین امر در مواردی سبب نصف شدن قیمت این محصول می شود که همین امر استفاده از زیره سبز شکسته را در تولید ادویه های مخلوط و پودر زیره بسیار پر رونق کرده است.

موارد استفاده پودر زیره

خواص زیره سبب استفاده از این محصول و به تبعبت آن پودر زیره در بسیاری از موارد از جمله:

  • تولید پودر زیره سیاه و سبز
  • تولید ادوبه های مخلوط

می باشد این محصولات در صنعت غذا بسیار پر طرفدار می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا