قیمت و خرید خرما مضافتی

ایران یکی از تولید کنندگان محصول خرما در دنیا می باشد که از انواع مختلفی برخوردار است، یکی از این نوع خرمای مضافتی ست که تنها در کشورمان کشت و برداشت می شود و در دنیا دارای طرفداران بسیاری است.
امروزه استعلام قیمت و خرید خرما مضافتی سهل بوده و متقاضیان به راحتی می توانن با ارتباط گرفتن از شرکت های تولیدی و بازرگانی می توانند به استعلام خود دست پیدا کنند.

خرید خرما مضافتی درجه 1

یکی از محصولات کشاورزی پر رونق ایران خرما مضافتی است که بسیاری از مردم ایران در داخل و خارج کشور این نوع خرما را نسبت به سایر انواع خرما می پسندند زیرا به دلیل طبع و همچنین طمع بسیار عالی آن.
نه تنها ایران بلکه سایر کشورهای همسایه و آسیا از جمله هند و چین نیز خواهان این نوع از خرما می باشد و هر سال حجم بسیار زیادی از این محصول این کشورها صادر و عرضه می شود.

قیمت خرما بسته بندی مضافتی

امروزه تمامی محصولات کشاورزی و سایر محصولات موجود در بازار دارای بسته بندی های شکیل و متفاوتی هستند، این نوع بسته بندی ها بنا به سفارش مشتری از لحاظ اندازه و شکل متفاوت بوده و در اخر نیز بر قیمت پایه محصول اثر گذار است.
وزن هر بسته بندی نیز متفاوت است، بسته بندی های خرما مضافتی از 500 گرم تا 700 گرم به صورت خالص بوده و در مادر کارتن های 7 تا 8 کیلوگرمی جای می گیرند.

قیمت و خرید خرما مضافتی صادراتی

فصل برداشت این محصول در تابستان و در بین ماه های مرداد تا مهر است ( بسته به شرایط آب و هوایی متغیر است ) و قیمت این محصول نیز هر ساله در حال تغییر و عوض شدن می باشد.
از دلایل تغییر قیمت این محصول می توان به حجم برداشت هر ساله محصول، بازار عرضه و تقاضا و همچنین نرخ ارز ( دلار ) اشاره کرد.

شما می توانید برای استعلام قیمت و خرید خرما مضافتی صادراتی با ما در ارتباط بوده و از آخرین تغییرات قیمتی و بازاری این محصول جذاب صادراتی کشور نیز مطلع باشید.

فروش انواع خرما صادراتی

همانطور که ذکر شد مضافتی یکی از انواع خرما کشورمان ایران می باشد که عمده آن فقط در این کشور کشت می شود، اما لازم به ذکر است که مضافتی تنها محصول خرما صادرات ایران نبوده و انواع مختلفی نیز در بازار کشاورزی ایران یافت می شود.
از انواع آن می توان به خرما های پیارم، کبکاب، زاهدی و ربی نیز اشاره کرد که هر کدام به تنهایی قابلیت صادرات در خارج و فروش در داخل کشورا نیز دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا